return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
החממה ז"ל (pg. 3)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
ואני ציפיתי ל

"ואלה אחי תתקשר אלי לפני שאתה יוצא אני אסדר אותך עם הנחה /חינם/כניסה"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח:stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :happy2: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :happy2: :happy2: :happy2: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :wtf: :wtf: :gsmile: :gsmile: :wtf: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

ציפית לדבר כזה?????????????????????

ממורן??????????????????
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


תאמין לי אתה צריך להעביר תפוסט הזה שלך לצחוקיה...
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


הנחה ממורן!!!

גדוווווווווווווללללל
DjChook
ת'אמת זה היה יותר כללי מספציפית למורן

גם לדותן :)
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike

בטח שאני מכיר את שחר בר דויד
נעזרנו אחד בשני הרבה - לפני כמה ימים הוא הרים אליי
טלפון רוצה שאני יסגור לו איזה קורס בבה"ד...
אלעד מאיפה אתה מכיר אותו?

הוא ייחצן בחממה ובצוף ובגלל שהם נהיו חרא הוא עבר ל"לכת" והוא
לא היחיד מהיחצנים שם שעברו ללכת
גם איתי וששי אם אתה מכיר עברו עוד לפניו ...




עזרתי לו פעם בחר"פ אפילו פעמיים
הגיע אלי דרך חבר טוב שחזק במסיבות
לא משנה
עזוב
תאחרים לא מכיר
לא מעניינים גם כ"כ
לא יכולים לעזור לי כי אני לא הולך למקומות האלה
אבל ניחא...שיהיה

אהה וחן מתוק
אהמ תשיג דרך מורן תטלפון שלי
ואם אתה צריך תעשה טלפון
בשמחה מתי שאני יכול
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by yahel222
עזרתי לו פעם בחר"פ אפילו פעמיים
הגיע אלי דרך חבר טוב שחזק במסיבות
לא משנה
עזוב
תאחרים לא מכיר
לא מעניינים גם כ"כ
לא יכולים לעזור לי כי אני לא הולך למקומות האלה
אבל ניחא...שיהיה

אהה וחן מתוק
אהמ תשיג דרך מורן תטלפון שלי
ואם אתה צריך תעשה טלפון
בשמחה מתי שאני יכול


מדהים!
איזה הבדל..
לא כמו מורן הקמונה הזה:)

חן בסוף משתלם לקוות..
אחי אם תוכל לעשות לי גם טובה מתישהו אני ישמח
בכל מקרה אני לא נוהג לצאת יותר מדי למועדוני השרון מסיבות מובנות מאוד
Sniper
אני יגיד לכם ת'אמת החממה ניהיה מקום שאנשים הולכים אליו כדי להגיד
"הייתי בחממה"
רק בשביל זה... זה כאילו קטע שביגלל שהיית בחממה אז אפשר לחשוב מי אתה
רוב האנשים שהולכים לשם לא נהנים ביכלל.. הייתי פעם 1 ואני לא חוזר לשם

מורן את שחר אני מכיר לפני שנתיים שלוש, פעם עבדתי איתו על הליין שהוא היה עושה בניר אליהו, אךךך איזה מסיבות בלתי נשכחות היה כ"כ כיף שם!!!
וגם ת'מסיבת גיוס שלי הוא חגג לי ות'אמת אני לא זוכר איך קוראים למקום
חחח:]

אחלה בן אדם שבעולם!~!!
אם אני לא טועה הוא התחיל ליין בקיבוץ אייל..
צריך להתקשר אליו..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני יגיד לכם ת'אמת החממה ניהיה מקום שאנשים הולכים אליו כדי להגיד
"הייתי בחממה"
רק בשביל זה... זה כאילו קטע שביגלל שהיית בחממה אז אפשר לחשוב מי אתה
רוב האנשים שהולכים לשם לא נהנים ביכלל.. הייתי פעם 1 ואני לא חוזר לשם

מורן את שחר אני מכיר לפני שנתיים שלוש, פעם עבדתי איתו על הליין שהוא היה עושה בניר אליהו, אךךך איזה מסיבות בלתי נשכחות היה כ"כ כיף שם!!!
וגם ת'מסיבת גיוס שלי הוא חגג לי ות'אמת אני לא זוכר איך קוראים למקום
חחח:]

אחלה בן אדם שבעולם!~!!
אם אני לא טועה הוא התחיל ליין בקיבוץ אייל..
צריך להתקשר אליו..


יצא לי גם לדבר איתו באיזה מסיבה בסברס שנה שעברה
ת'כלס לא התלהבתי יותר מדי מהמסיבות האלה...
ומה שיש בקיבוץ אייל זה לתיכוניסטים עד כמה שהבנתי...
Segev
אהההההה אתם מדברים על השחר הזה!!!!!!!!!!!1
אני מכיר אותו כאילו פעם חבר שלי היה מכניס אותי חינם לניר אליהו דרך המנהל ושחר היה זה שמביא אותנו פנימה ועכשיו אני רואה אותו מלא פעמים בקיבוץ אייל
אולי דברו איתו שיכניס אותי חינם סדרו איזה משהו עם אתם כאלה חברים שלו!!!
DjChook
חחח דותן לבקש ממני להשיג את הטלפון ממורן זה כמו להגיד
"זובי בחיים לא יהיה לך אותו"

:)
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
חחח דותן לבקש ממני להשיג את הטלפון ממורן זה כמו להגיד
"זובי בחיים לא יהיה לך אותו"

:)



חחח ת'אחלס:]


שגב אחי ברגע שאני ידבר איתו
אני יזרוק משהו

ת'אחלס אני מתגעגע ללין של הניר אליהו
זה היה כ"כ כיף שם
תמיד היה כוסיות רענניות כאלה
ולא הרבה ערסים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחח ת'אחלס:]


שגב אחי ברגע שאני ידבר איתו
אני יזרוק משהו

ת'אחלס אני מתגעגע ללין של הניר אליהו
זה היה כ"כ כיף שם
תמיד היה כוסיות רענניות כאלה
ולא הרבה ערסים...


להפך...
בניר אליהו תמיד היו ערסים ובקושי היו אנשים מרעננה...
כל הרעננים היו באים לתל יצחק
ואל תתחיל להתווכח עכשיו כי אני יודע מה אני אומר :)

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
להפך...
בניר אליהו תמיד היו ערסים ובקושי היו אנשים מרעננה...
כל הרעננים היו באים לתל יצחק
ואל תתחיל להתווכח עכשיו כי אני יודע מה אני אומר :)


אתה אל תתוכח... אני עבדתי לפעמים על המסיבות האילו והייתי בכניסה...
ואני זוכר ששחר אמר במפורש לשומרים\סלקטורים
"כל מי שניראה קצת ערס, שכונה, לא מכניסים"

ובסופו של דבר גם לפי הרשימות של האנשים שהגיעו היו הרבה יותר רעננים וכפר סבאים..
ואני דיי יודע כי הייתי דיי קרוב לצלחת:]
Hell_Copter
אני באותה תקופה הייתי עובד על תל יצחק וזה הלך ככה

תל יצחק מתבסס על רעננים
אליהו מתבסס על כפר סבאים

ותאמין לי שנכנסו לא מעט ערסים למה הייתי לא פעם ולא פעמיים במסיבות של אליהו

אבל למי אכפת... מי מתקרב למסיבות של תיכוניסטים כבר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement