|
החממה ז"ל
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אז ככה אני יודע שיש מעיין ט'רד על זה
אבל חאלאס לא הייתי פה מלא זמן ואאני צריך לקרוא 1500 עמודים
כדי לראות אם דיברו על זה כבר...
נעבור לנושא :
מה קרה לחממה ?
בואנ'ה זה נהיה פשוט חרא של מקום !
מאז שפתחו אותה מחדש בכפר ויתקין (אחרי שסגרו את המתחם קיץ בצוף) היא
נהייתה פשוט חרא של מקום עם סלקציה מסריחה וילדים צעירים מתים
נשבע לכם לא מזמן אחרי תקופה ארוכה שעברנו ל"לכת" נתנו עוד נסיון
ל"חממה" וראיתי ילדים שבאים לשם במונית גדולה ! כי אין להם רישיונות!
כל היחצנים שם עזבו ועכשיו היחצנים החדשים בתיכון עדיין ...
"היחצנים עברו ל"לכת
מה שהיה טוב בחממה ובצוף שכל שנה הרמת גילאים עלתה יחד עם
המחזור שפתח את המקום לפני כמה שנים והשנה הם פתאום ירדו לשנת 85 ומעלה ואפילו 86.
במקום להמשיך עם המסורת שיהיו רק ילידי 83 ...ובנות 84 ...
חבל פעם זה היה אחלה מקום
זכרונו לברכה ...
בכל מקרה אני עברתי ל"לכת" - נהיה שם אחלה ושם לפחות הסלקציה נורמלית יחסית
...
תגובות ? |
|
|
| Segev |
| חרא מוזיקה גם שם וגם שם... :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
חרא מוזיקה גם שם וגם שם... :D |
גב יא בן זונה!!
הוצאת לי תמילים מהפה
מורן אתה כזה מעלה עובש וצחנה
תלך בבית שלך
ואל תחזור בפורום זה בחיים שלך יותר (אלא אם תחזור לימים היפים של התלהבות מאפליפטינג:)) |
|
|
| luckystrike |
בכל מקום במסיבות האלה המוזיקה חרא , אבל לפחות
יש אלכוהול טוב, ואנשים טובים והגודל בסדר ...
שיש אנשים חרא בצפיפות מטורפת לא משנה אם המוזיקה טובה או
לא אתה לא יותר מדי נהנה ...
(אלא אם כן הופעה של אחד מהגדולים שאז לא משנה מה ...)
... |
|
|
| Segev |
אני אגיד לך מה
היית בחממה בפורים
נכון שזה חג וזה
אבל המקום היה מפוצץ ולא היה מקום לזוז והאלכוהול שם מעיל חוץ מהיקרים כמובן... |
|
|
| Sm0keMachine |
הבעיה עם החממה היא שמתייחסים אליך שם כמו לחתיכת חרא מאוכה ומסריחה, וזה אני אומר במילים הכי יפות שאפשר לתאר :D
והיחס הזה מגיע גם לקהל הכי איכותי והכי יפה שמגיע לשם...
ובטח גם אתה, מורן, נתקלת ביחס הזה פעם או פעמיים..ופשוט שתית הרבה כדי להשכיח את זה אחרי זה בתוך המועדון :)
בנוסף לזה אין שם אלכוהול חופשי וגם אם אתה מקבל תלושים של שתיה חופשית אז מביאים לך בירה בכוס פיצפונת ביותר...ולמרות זאת הם מבקשים מחיר של 60 ש"ח בכניסה!
וחשוב להגיד - אלכוהול חופשי במסיבת חיילים זה דבר הכרחי..אני מקווה שכולכם מסכימים......
ונעבור לדברים הטובים, יש שם אחלה סאונד יחסית לגודל של המועדון והמוזיקה מנסה להיות טיפה יותר טובה מבמסיבות חיילים הרגילות....וגם יש שם באמת פול בנות זורמות...
אבל זה גם דבר שהוא לא קבוע..!:disbelief
ובקשר להפרשי הגיל - יאללה אפשר לחשוב שנה יותר, שנה פחות..כל עוד יש הרבה בנות אז מה זה משנה.. |
|
|
| DjChook |
אני הייתי בשישי בתל יצחק ואני חייב להגיד שהתאכזבתי
חרא מוזיקה, יותר מדי בנים
וזה נראה כאילו אנשים שכחו למה הם באים לדיסקוטק ופשוט עמדו עם חברים שלהם ודיברו..
אני אשכרא מסתכל לכל הכיוונים ורואה אנשים מדברים.. זה ממש מוציא את החשק
בקיצר אז לא הכי נהנתי,
איפה רועי איפה, שיקח אותי לפרנויה :) |
|
|
| yahel222 |
אגב יחצנים מורן אתה מכיר שם אחד שחר
כלומר הוא עזב שם לפני כמה חודשים
לפי מה שהבנתי הוא נחשב שם לאחד הטובים
לא משנה
בכל אופן
לא מסוגל לראות יותר חיילים במסיבות....
וזו בעיה אני עוד לא בן 20
אין מסיבה שלא הייתי ויותר מזה גם אין מסיבה שלא נכנסתי חינם
מה שתרצו
טיאלוי בימי שני וחמישי
גת רימון בשלישי
קו מילניום בשלישי
סלף ברביעי
די אין לי יותר שאיפות
סתם יש להיכנס לארליך
אבל זה עוד כמה שנים רק... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yahel222
אגב יחצנים מורן אתה מכיר שם אחד שחר
כלומר הוא עזב שם לפני כמה חודשים
לפי מה שהבנתי הוא נחשב שם לאחד הטובים
לא משנה
בכל אופן
לא מסוגל לראות יותר חיילים במסיבות....
וזו בעיה אני עוד לא בן 20
אין מסיבה שלא הייתי ויותר מזה גם אין מסיבה שלא נכנסתי חינם
מה שתרצו
טיאלוי בימי שני וחמישי
גת רימון בשלישי
קו מילניום בשלישי
סלף ברביעי
די אין לי יותר שאיפות
סתם יש להיכנס לארליך
אבל זה עוד כמה שנים רק... |
נסה טי אל וי בשישי
או ווקס בשישי
זה אתגר חדש...
תנסה..להכנס:)
או שמישהו אחר ינסה להכנס
בכל מקרה זה יהיה חוויה שונה וזה יגוון לך קצת..
והנה הופ-יש לך שאיפה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
איפה רועי איפה, שיקח אותי לפרנויה :) |
רועי פה :)
בכל אופן...
אני הבנתי שאין מצב ש 85 נכנסים בחממה
ואני אומר לך את זה מכל הלב סבא :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
נסה טי אל וי בשישי
או ווקס בשישי
זה אתגר חדש...
תנסה..להכנס:)
או שמישהו אחר ינסה להכנס
בכל מקרה זה יהיה חוויה שונה וזה יגוון לך קצת..
והנה הופ-יש לך שאיפה |
הייתי כבר ימי שישי בדום...פעם שזה היה פלס'ר
גם היום בנקסט הייתי פעמיים פעם בארמין ובמרקו וי
והפלס'ר שזה היום הווקס...נחמד
בווקס קל אני נכנס
בטיאלוי לא ניסיתי אבל לא מושך אותי
מוזיקה כבר מעצבנת כל העופר ניסים הזה נהיה מזה מסחרי כל המסיבות חיילים שמים שירים שלו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yahel222
אגב יחצנים מורן אתה מכיר שם אחד שחר
כלומר הוא עזב שם לפני כמה חודשים
לפי מה שהבנתי הוא נחשב שם לאחד הטובים
לא משנה
בכל אופן
לא מסוגל לראות יותר חיילים במסיבות....
וזו בעיה אני עוד לא בן 20
אין מסיבה שלא הייתי ויותר מזה גם אין מסיבה שלא נכנסתי חינם
מה שתרצו
טיאלוי בימי שני וחמישי
גת רימון בשלישי
קו מילניום בשלישי
סלף ברביעי
די אין לי יותר שאיפות
סתם יש להיכנס לארליך
אבל זה עוד כמה שנים רק... |
שחר בר דוד:)
חבר טוב שלי |
|
|
|
|