return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
חדש בפורום! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
שדי חמד ?
אין ממש קשר למושב חמד נכון ?

בכל מקרה אני המוד חי חי
אבל אני בצבא אז אני לא כזההה פעיל פה

ואילן, אנשים לא חוזרים כי הם מפחדים ממך :)
orian_l2003
תודה על כל התגובות חבר'ה ! ;)
ואל תדאגו לא ניבהלתי מאף אחד ממכם, כולכם נשמעים לי אחלה אנשים
ואני ישתדל להיות כמה שיותר פעיל בפורום הזה
אני רוצה למסור תודה מיוחדת לשירן טל שהביא לי את הפוש הקטן להיות פעיל בפורום ולא סתם לקרוא את התגובות :crazy:

וחבר'ה אם למישהוא בא לדבר גם באיסיקיו אז חופשיי
7191727
Flotser
ברוך הבא
:p :wtf:
Hell_Copter
ברוך הבא בן דוד
אני רועי
תעשה חיים ותמנע מפטריות ברגליים
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
שדי חמד ?
אין ממש קשר למושב חמד נכון ?

בכל מקרה אני המוד חי חי
אבל אני בצבא אז אני לא כזההה פעיל פה

ואילן, אנשים לא חוזרים כי הם מפחדים ממך :)


דווקא אני מנסה להתנהג נורמלי כשאנשים חדשים באים...
הכי טוב נורמלי ככה כולם חושבים שאתה בסדר בראש
Origin
ברוך הבא ...גבר גרב
אני איגור...
ווווו אנשים...
DO THIS....
AnthemFreak
כן עוד עבודה שלי..:D


שימו לב שגבעתיים משתלטים פה לאט לאט!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
כן עוד עבודה שלי..:D


שימו לב שגבעתיים משתלטים פה לאט לאט!!


בואנה יא כוס צעיר
מה אתה פותח פה...
אתה הולך פה על חבל דק מאוד... חבל אם יקרה לך משהו :wtf:

אין כזה דבר שגבעתיים ישלטו לא פה ולא בשום מקום
אני אמרתי! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא כוס צעיר
מה אתה פותח פה...
אתה הולך פה על חבל דק מאוד... חבל אם יקרה לך משהו :wtf:

אין כזה דבר שגבעתיים ישלטו לא פה ולא בשום מקום
אני אמרתי! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

דבר ראשון אתה לא מוד יותר...:D

ודבר שני..
אתה בכלל לא נחמד:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
דבר ראשון אתה לא מוד יותר...:D

ודבר שני..
אתה בכלל לא נחמד:rolleyes:


דבר ראשון המוד הוא ת.פ שלי

דבר שני אני נחמד מאוד :)
אל תשכח מי גידל אותך

AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דבר שני אני נחמד מאוד :)
אל תשכח מי גידל אותך

זאת הסיבה היחידה שיש לך עדיין אצבעות:D :wtf:

ומזה ת.פ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
זאת הסיבה היחידה שיש לך עדיין אצבעות:D :wtf:

ומזה ת.פ?


הופה... נפתחנו אה...
יש לך דיבור נגוע מדי
אתה קופץ פה מעל הפופיק!!


וכשתגדל וכבר תהיה כוס בוגר אולי תדע מה זה ת.פ :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement