|
חדש בפורום! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
שדי חמד ?
אין ממש קשר למושב חמד נכון ?
בכל מקרה אני המוד חי חי
אבל אני בצבא אז אני לא כזההה פעיל פה
ואילן, אנשים לא חוזרים כי הם מפחדים ממך :) |
|
|
| orian_l2003 |
תודה על כל התגובות חבר'ה ! ;)
ואל תדאגו לא ניבהלתי מאף אחד ממכם, כולכם נשמעים לי אחלה אנשים
ואני ישתדל להיות כמה שיותר פעיל בפורום הזה
אני רוצה למסור תודה מיוחדת לשירן טל שהביא לי את הפוש הקטן להיות פעיל בפורום ולא סתם לקרוא את התגובות :crazy:
וחבר'ה אם למישהוא בא לדבר גם באיסיקיו אז חופשיי
7191727 |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא
:p :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא בן דוד
אני רועי
תעשה חיים ותמנע מפטריות ברגליים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
שדי חמד ?
אין ממש קשר למושב חמד נכון ?
בכל מקרה אני המוד חי חי
אבל אני בצבא אז אני לא כזההה פעיל פה
ואילן, אנשים לא חוזרים כי הם מפחדים ממך :) |
דווקא אני מנסה להתנהג נורמלי כשאנשים חדשים באים...
הכי טוב נורמלי ככה כולם חושבים שאתה בסדר בראש |
|
|
| Origin |
ברוך הבא ...גבר גרב
אני איגור...
ווווו אנשים...
DO THIS....
 |
|
|
| AnthemFreak |
כן עוד עבודה שלי..:D
שימו לב שגבעתיים משתלטים פה לאט לאט!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
כן עוד עבודה שלי..:D
שימו לב שגבעתיים משתלטים פה לאט לאט!! |
בואנה יא כוס צעיר
מה אתה פותח פה...
אתה הולך פה על חבל דק מאוד... חבל אם יקרה לך משהו :wtf:
אין כזה דבר שגבעתיים ישלטו לא פה ולא בשום מקום
אני אמרתי! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה יא כוס צעיר
מה אתה פותח פה...
אתה הולך פה על חבל דק מאוד... חבל אם יקרה לך משהו :wtf:
אין כזה דבר שגבעתיים ישלטו לא פה ולא בשום מקום
אני אמרתי! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
דבר ראשון אתה לא מוד יותר...:D
ודבר שני..
אתה בכלל לא נחמד:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
דבר ראשון אתה לא מוד יותר...:D
ודבר שני..
אתה בכלל לא נחמד:rolleyes: |
דבר ראשון המוד הוא ת.פ שלי
דבר שני אני נחמד מאוד :)
אל תשכח מי גידל אותך |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דבר שני אני נחמד מאוד :)
אל תשכח מי גידל אותך |
זאת הסיבה היחידה שיש לך עדיין אצבעות:D :wtf:
ומזה ת.פ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
זאת הסיבה היחידה שיש לך עדיין אצבעות:D :wtf:
ומזה ת.פ? |
הופה... נפתחנו אה...
יש לך דיבור נגוע מדי
אתה קופץ פה מעל הפופיק!!
וכשתגדל וכבר תהיה כוס בוגר אולי תדע מה זה ת.פ :disbelief |
|
|
|
|