return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
חדש בפורום! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
ברוך הבא בן אדם:]
תהנה, אני אלעד בן דוד
-CosmicFire-
ברוך הבא אח
אני קיפר
בן 15 עוד 3חודשים בידיוק :}
תהיה פעיל ותרשום הרבה הודעות כמו אהממממ אילן אהממממ
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דבר ראשון המוד הוא ת.פ שלי

דבר שני אני נחמד מאוד :)
אל תשכח מי גידל אותך

היי היי אם מדברים על גידולים פה בוא לא נשכח מי גידל
אותך ובכלל מי הקים את הפורום הזה
...

אהלן אחי ברוך הבא אני מורן המוד הישן ...
תעשה חיים ועצה שלי תזהר מאילן יש לו אהבה
לתחת של בנים ובכלל הוא דיי קרציה
שלא יבריח אותך אח שלו !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ברוך הבא אח
אני קיפר
בן 15 עוד 3חודשים בידיוק :}
תהיה פעיל ותרשום הרבה הודעות כמו אהממממ אילן אהממממ



אני זה הדוגמה?
אני???
קח אותי
תכפיל את מספר ההודעות שלי ב-13

אולי תגיע לרועי
אולי

הוא בימים הטובים היה כותב 30 אולי 40 פוסטים
ביום!


ומורן תגיד לי מישהו אחד שאני הברחתי מהפורום

אחד!
נ.ב.
אתה לא נחשב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני זה הדוגמה?
אני???
קח אותי
תכפיל את מספר ההודעות שלי ב-13

אולי תגיע לרועי
אולי

הוא בימים הטובים היה כותב 30 אולי 40 פוסטים
ביום!


ומורן תגיד לי מישהו אחד שאני הברחתי מהפורום

אחד!
נ.ב.
אתה לא נחשב


ללא ספק היה משעשע לקרוא את הפוסט הזה... :)

ומורן באמת לא נחשב
כי הוא גסס עוד הרבה לפני שאילן התחיל להיות פעיל
והוא מת באופן סופי ממש ממזמן... אז אין להחשיב אותו מן הסתם...

עוד מקרה של קיפוח זקנים נכנס לסטטיסטיקה :wtf:
Sm0keMachine
אהמ...

ברוכים הבאים אוריאן :D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עוד מקרה של קיפוח זקנים נכנס לסטטיסטיקה :wtf:


חחחחחחחחח
מעניין אם יש מצב שזהבי יעשה על כתבה במשעל חם

דרך אגב השמועה שיהיה עכשיו במקום משעל חם משעלי חם עם אריק משעלי נכונה.??
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחח
מעניין אם יש מצב שזהבי יעשה על כתבה במשעל חם

דרך אגב השמועה שיהיה עכשיו במקום משעל חם משעלי חם עם אריק משעלי נכונה.??

שתוק
ronsh
ברוך הבא אח שלי
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
שתוק


אני שתקתי...

גם אתה שתקת...
מה לא הצלחת להוציא ממני זיון ללילה אהה?

oDrori
ברוך הבא, אני עודד
:)
שיהיה לך מהנה כאן... בי סטרונג
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ללא ספק היה משעשע לקרוא את הפוסט הזה... :)

ומורן באמת לא נחשב
כי הוא גסס עוד הרבה לפני שאילן התחיל להיות פעיל
והוא מת באופן סופי ממש ממזמן... אז אין להחשיב אותו מן הסתם...



דבר ראשון אתה חייב להודות ששבתי קצת לחיים
דבר שני מה לעשות שחלק מאיתנו עושים צבא פה ושם
דבר שלישי מאז הגיוס שלך אתה מת לא פחות ממני
דבר רביעי תשתחווה לי ותשתוק למה אם לא אני לא היה הפורום הזה

אז תן לי את הכבוד של היוצר והמקים לפחות !

ואילן באמת פוסט מצחיק אחי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement