| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון אתה חייב להודות ששבתי קצת לחיים
דבר שני מה לעשות שחלק מאיתנו עושים צבא פה ושם
דבר שלישי מאז הגיוס שלך אתה מת לא פחות ממני
דבר רביעי תשתחווה לי ותשתוק למה אם לא אני לא היה הפורום הזה
אז תן לי את הכבוד של היוצר והמקים לפחות !
ואילן באמת פוסט מצחיק אחי :) |
נפתחנו אה מורן?
עוד רגע תפרוש אוזניים ותעוף...
סע סע ללפלנד!! :o
ואני אפילו לא רבע מת כמוך מאז הגיוס שלי...
ומה אתה אומר... שחלק מאיתנו עושים צבא פה ושם?
צודק... חלק מאיתנו באמת עושים
לא כמוך יושב כל היום בבית ומגרבץ ולפעמים מביא ביד גם :wtf:
קיצר...
תתחיל לחיות יותר או שלא יהיה טוב :clown: |
|
|