return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
חדש בפורום! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דבר ראשון אתה חייב להודות ששבתי קצת לחיים
דבר שני מה לעשות שחלק מאיתנו עושים צבא פה ושם
דבר שלישי מאז הגיוס שלך אתה מת לא פחות ממני
דבר רביעי תשתחווה לי ותשתוק למה אם לא אני לא היה הפורום הזה

אז תן לי את הכבוד של היוצר והמקים לפחות !

ואילן באמת פוסט מצחיק אחי :)


נפתחנו אה מורן?
עוד רגע תפרוש אוזניים ותעוף...
סע סע ללפלנד!! :o

ואני אפילו לא רבע מת כמוך מאז הגיוס שלי...
ומה אתה אומר... שחלק מאיתנו עושים צבא פה ושם?
צודק... חלק מאיתנו באמת עושים
לא כמוך יושב כל היום בבית ומגרבץ ולפעמים מביא ביד גם :wtf:

קיצר...
תתחיל לחיות יותר או שלא יהיה טוב :clown:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נפתחנו אה מורן?
עוד רגע תפרוש אוזניים ותעוף...
סע סע ללפלנד!! :o

ואני אפילו לא רבע מת כמוך מאז הגיוס שלי...
ומה אתה אומר... שחלק מאיתנו עושים צבא פה ושם?
צודק... חלק מאיתנו באמת עושים
לא כמוך יושב כל היום בבית ומגרבץ ולפעמים מביא ביד גם :wtf:

קיצר...
תתחיל לחיות יותר או שלא יהיה טוב :clown:


מתי הרגילה נגמרת?
אפשר אס"א מתישהוא!
יש מצב ?
למרות שאני חצי נכה עם קביים ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מתי הרגילה נגמרת?
אפשר אס"א מתישהוא!
יש מצב ?
למרות שאני חצי נכה עם קביים ...


היום זה היום האחרון שלי בין אזרחים...

עכשיו בגלל שאני חוזר בחמישי אז יש לי כולה יום וחצי לסחוב בצבא ואז אני מקבל נוהל שבת... שזה אומר שינה טובה
אז נראה לי אני לא יחשבן ויצא היום כמו מניאק :)
אבל יש מצב יש לי תוכניות... בכל מקרה... על אחריותך לדבר איתי בקשר למשולש!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היום זה היום האחרון שלי בין אזרחים...

עכשיו בגלל שאני חוזר בחמישי אז יש לי כולה יום וחצי לסחוב בצבא ואז אני מקבל נוהל שבת... שזה אומר שינה טובה
אז נראה לי אני לא יחשבן ויצא היום כמו מניאק :)
אבל יש מצב יש לי תוכניות... בכל מקרה... על אחריותך לדבר איתי בקשר למשולש!!

מצידי בוא עכשיו אפילו ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מצידי בוא עכשיו אפילו ...


יודע מה... מתאים לי
דבר איתי שאתה רואה את זה





דרך אגב...
שלא תחשבו שזה מישהו חדש...
אני זה האוריאן הזה... סתם רציתי לעבוד עליכם שיש מישהו חדש
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יודע מה... מתאים לי
דבר איתי שאתה רואה את זה





דרך אגב...
שלא תחשבו שזה מישהו חדש...
אני זה האוריאן הזה... סתם רציתי לעבוד עליכם שיש מישהו חדש


נו מה אתה טמבל ?
יאללה תרים טלפון לעודד אני מת מרעב
מתאים לי עכשיו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
נו מה אתה טמבל ?
יאללה תרים טלפון לעודד אני מת מרעב
מתאים לי עכשיו


אני לא הולך עכשיו לאסא
אבל בוא נתנחל אצל עודד לקצת זמן... עם נרגילה והכל
נרגילה ככה על הצוק מול השקיעה... לא להיט?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא הולך עכשיו לאסא
אבל בוא נתנחל אצל עודד לקצת זמן... עם נרגילה והכל
נרגילה ככה על הצוק מול השקיעה... לא להיט?


אני לא יכול ללכת לצוק עם הקביים זה בטוח
אבל אולי למועדון
שנייה אני מתקשר לקטן עם הליפה תיכף נראה
Hell_Copter
דרך אגב...
אני לא באמת התחזיתי לחדש הזה...

סתם ניסיתי להוציא אותו טוב מהעניין שהוא רשם פוסט אחד ולא חזר :wtf:
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דרך אגב...
אני לא באמת התחזיתי לחדש הזה...

סתם ניסיתי להוציא אותו טוב מהעניין שהוא רשם פוסט אחד ולא חזר :wtf:


אההההההההההההההה... כן.

Narcotic Mind
בונה חבר'ה אני חייב להודות שכיף עכשיו בפורום

לא חשוב
בכל מקרה ברוך הבא אוריין
אתה בי"ב או חייל?
איפה למדת/לומד?
אני גם מגבעתיים למדתי בשב"צ סיימתי שנה שעברה
Hell_Copter
רון יא צעיר
חי בסרט שתקבל תשובה ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement