|
Welke TA zou je wel eens willen ontmoeten...
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
OK dan, dus welke TA zou je nou wel eens willen ontmoeten. Graag ook ff zeggen waarom je die persoon wilt ontmoeten....
Ik kom later in deze thread wel met mijn personen op de proppe zetten!!! Dus nog ff geduld hebben.
GReeTZ |
|
|
| Glaniskanis |
Nou Afternative lijkt me wel een lekkere jongen
Oeps verkeerde thread ;)
Uuh welke TA damn :)
Nou qua buitenland wilk Simcut wel es ontmoeten, werd er altijd (en nog wel) door geintrigeerd (damn moeilijk woord ;)) hoeveel die gast wel niet weet qua trance
Ennuh voor NL
uuuh
Nou Ralphie B is hier geregistreerd die zouk wel es willen ontmoeten maar die telt niet echt mee he :)
Doe mij maar Blikkie of Henkie_Henk aangezien mods wel een speciale status hebben ;)
En ik vind Henkie gewoon een lekker ding (oeps zei ik dat *Steve Urkel Stem UIT*)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
Ik zou die sugarbean nog steeds weles willen zien.. toffe meid..
Daarnaast zou ik eigenlijk elke dutch ta welles wille zien.. kan je allemaal mee feesen dus dat zit al goed.. Alleen Glaniskanis hoef ik niet te zien.. |
|
|
| Muppet |
ja...... new wave en ik waren bezig een feest te organiseren (ta party) daar kan dan iedereen hene komen...ziet meteen iedereen elkaar...kunnen we ook een rondje doen als je moet zeggen hoe je heet(help denk terug aan school vandaag m'n eerste dag weer en meteen huiswerk voor K*T scheikunde)
Greetz muppet |
|
|
| New Wave |
WHAAAAA, lekkere vraag na zo'n meeting op DV :-)
Nou die mensen waar ik nog eens mee op stap wil zijn dus echt Nastra, Josta en bellie.......die roelen echt op feesten, dik relaxde gasten, M5 ken ik al :p , heb ik al vaker mee gestampt...zowel in Starlight en op het voetbalveld (SC Hoevelaken roelt de pan in!!)...ennuh Henkie_Henk moet ook nog es komme beuken in Starlight!!!
WHAAAAAA, LATOX ik ga der vandoor.......Glanis wil ik niet meer zien, alleen met zo'n ijzere onderbroek aan, dan mag die nog in mijn zichtveld aanwezig zijn :p :D |
|
|
| Blik |
kzou Sugarbean ook wel es willen zien, maar gewoon omdat het een lekker wijf is..........:p oops (niet doorvertellen:D)
en jullie zou wel een keertje leuk zijn, maar nie ADK en -=WVG=-, want die zie ik elke dag al:) |
|
|
| Dj Alpha |
Nou uhhhh..
Nou eigenlijk ben ik wel benieuwd naar iedereen hiero, maaruh met Peter moet ik eigenlijk wel es een discobeschuitje gaan eten :) Iedereen mag natuurlijk mee eten ;) |
|
|
| Eye-Riz |
| mmmm, dit is nou een thread die veel 'kijkcijfers' gaat scoren, wedden? :D :D :D |
|
|
| magrec |
Ehm ach jah maakt mij niet echt uit...
Hartsikke leuk als ik een aantal een keer kan zien en er zijn geen speciale mensen die ik absoluut wil zien want ik ga jullie vast toch wel een keer zien :D
Dusse ook al dikke ruzie op het forum haha lekker meetennnnnnnn |
|
|
| Optimus Trance |
| ik zou Dj James M wel willen ontmoeten....om m dan een paar stompen te verkopen:p:D:D |
|
|
| Trancetunnel |
ik weet niet wie ik zou willen zien en wie niet.........
Siësta misschien omdat ik al wel eens vaker met hem heb zitten ouwehoeren via de MSN, maar verder.......
Ik denk dat er ook nog wel een paar van die kneuzen tussen zitten die zo nog wel wat lijken, maar als je ze in levende lijve ziet van die dooie emmers zijn.... maar ja, wie weet zit ik er wel helemaal naast |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Trancetunnel
Ik denk dat er ook nog wel een paar van die kneuzen tussen zitten die zo nog wel wat lijken, maar als je ze in levende lijve ziet van die dooie emmers zijn.... |
Das "Blik".. lijkt opzich wel op "emmer".. of niettan..
Eigenlijk hoor ik er ook bij hoor..
Ik ben ook zon emmer.. heb jij ooit levende emmers gezien trouwes? |
|
|
|
|