return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
1-4-0-0-0!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אל תדאג זה בזמן עתיד
אריק יצא מהארון
בנתיים תמשיך להתלבט מה אתה אוהב בין הרגליים
ידית הילוכים
או...
נו אתה יודע מה אתה משחק אותה!!!!
צא כבר מהארון!!!!!!!

אני אוהב בין הרגליים ידית הילוכים
משמע אני גבר!

וטוב שיש לי ידית הילוכים
בהפוכה

שנית גם אם הייתי רוצה לצאת מהארון
אין לי ארון בכל מקרה

קיצר אני אוהב בנות וגם את הכוסיות שבינהם
מה שמזכיר לי קיבלתי טלפון יום שישי
ולי הולך להיות כף

:crazy:
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי מצחוק אילן

ואריק... הוא אומר את זה רק בגלל שהנטיות המיניות שלך מעורערות
זה לא אשמתו שהוא לא מבין מה נסגר איתך... :)


עכשיו אני ממש לא הבנאדם עם הכי הרבה פוסטים
פעם אולי עוד איכשהו יכולתי להתחרות על התואר הזה וגם הייתי מקום 2 אם אני לא טועה...
אבל הצבא עשה את שלו

starfox
ראשון אם אני לא טועה

הכל בגללך כלב:)

הכל בגלל שאתה שמן ולא מוכן לוותר על אוכל ב 6 בבוקר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
הכל בגללך כלב:)

הכל בגלל שאתה שמן ולא מוכן לוותר על אוכל ב 6 בבוקר


בגלל שאני לא הייתי מוכן לוותר על אוכל ב 6 בבוקר הנטיות המיניות שלך מעורערות?!
נראה לי זה טיפה יותר מורכב מזה
אני רק הסיבה שאתה יצאת בהצהרה הזאת...


ואתה זה שיצא כלב בכל העניין!!
אל תפיל את זה עליי!!
נראה לך באמת?! אהה!?!? אהה?!?!?!? :whip:
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בגלל שאני לא הייתי מוכן לוותר על אוכל ב 6 בבוקר הנטיות המיניות שלך מעורערות?!
נראה לי זה טיפה יותר מורכב מזה
אני רק הסיבה שאתה יצאת בהצהרה הזאת...


ואתה זה שיצא כלב בכל העניין!!
אל תפיל את זה עליי!!
נראה לך באמת?! אהה!?!? אהה?!?!?!? :whip:

חחחחחחח
לא אכפת לי תחשבו מה שאתם רוצים
KrazyDJs
מזל טוב דוד
coby
מפחיד אחי מפחיד ביותר


מזל טוב
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
חחחחחחח
לא אכפת לי תחשבו מה שאתם רוצים


מממממ
טוב אז אתה מוצהר או שעוד לא?
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממממ
טוב אז אתה מוצהר או שעוד לא?


לעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חוששני שאיני נמשך אל בנים

ותפסיד לנסות להוציא ממני חירמון
אני סטרייייייייייייייייייטטטטטטטטטטטטטטט
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב חברים
אני מבקש לתייק ולשמור
כנראה שבמשך 3 שנים לא נראה טרדים כדוגמת זה מרועי
עם כל הכבוד לרגילות אם הוא ישאר לוחם כל השירות יותר מ-50 בחודש טוב הוא לא יכתוב

קיצר רועי שיהיה במזל ומי יודע כנראה שכשתגיע ל15000
קיפר כבר יהיה חייל
מורן יפסיק לגבוה
ואריק יצא סוף סוף מהארון


ומוש יחזור!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
לעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חוששני שאיני נמשך אל בנים

ותפסיד לנסות להוציא ממני חירמון
אני סטרייייייייייייייייייטטטטטטטטטטטטטטט


מממ אורן חילק ל95 אחוז מהפורום חתימות...
כל משרצה להחליף חתימה החליף
רק אתה לא החלפת
מה זה אומר.?
שאתה אוהב את החתימה שלך...

ומה החתימה שלך..?
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!


עכשיו
יש הומואים שיכולים לחיות שנים על גבי שנים בהכחשה

אני לא אומר שזה בסדר אבל זאת דרך התמודות ושתדע שכולנו כאן בפורום עומדים מאחוריך בקטע הזה (ויום אחד כשתצא מהארון אתה מאוד תעריך את זה)

arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ אורן חילק ל95 אחוז מהפורום חתימות...
כל משרצה להחליף חתימה החליף
רק אתה לא החלפת
מה זה אומר.?
שאתה אוהב את החתימה שלך...

ומה החתימה שלך..?
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!


עכשיו
יש הומואים שיכולים לחיות שנים על גבי שנים בהכחשה

אני לא אומר שזה בסדר אבל זאת דרך התמודות ושתדע שכולנו כאן בפורום עומדים מאחוריך בקטע הזה (ויום אחד כשתצא מהארון אתה מאוד תעריך את זה)

החתימה שלי היתה רק!
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!

ואני אוהב אותה כי זה משהו שארמין אמר פעם שאתה עוד היית בשא"ש

וכל השאר זה רועי הוסיף
והנה הסיפור האמיתי והלא מצונזר!!!!

יצא שפגשתי את רועי במסיבה
הוא החליט לשחרר את חברים שלו מוקדם כי הם רצו ללכת
ולחזור איתי ואם חברים שלי
כי כידוע שנינו גרים ברעננה

רועיצקו מאד מאד רצה לאכול
ואני מאד מאד רציתי לישון

והאוטו היה שלי ואני מחליט
חח
אז רועי התבאס הוא הלך לישון שהטנק שלו ריק

והוא לא יכל לסבול את הוגמת הנפש
אז הוא החליט לקטול אותי בחתימה מכוערת
בגלל שבאותו הזמן הוא היה מוד
והיה לו את הכח לשנות

!!!!!
KosmiK-G8
מממ כן אבל עכשיו רועי הוא סתם עוד מנופח
ואתה יכול לשנות...
מה עוצר אותך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement