return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
1-4-0-0-0!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ כן אבל עכשיו רועי הוא סתם עוד מנופח
ואתה יכול לשנות...
מה עוצר אותך?


חומוס
חומוס זה מה שעוצר אותי

כי חומוס עושה לי עצירות וקשה לי לחרבן
אתה מבין??

אני יושב בשרותים ואני לוחץ ממש חזק אבל לא יוצא
ואני מרגיש שיש לי
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
חומוס
חומוס זה מה שעוצר אותי

כי חומוס עושה לי עצירות וקשה לי לחרבן
אתה מבין??

אני יושב בשרותים ואני לוחץ ממש חזק אבל לא יוצא
ואני מרגיש שיש לי


יא בן זונה הרסת לי תעוגת גבינה עם הפוסט שלך
טיפת רגישות בן אדם

כל היום הבטן שלי מקרקרת ועד שאני אוכל אתה דופק לי בפרצוף תפוסט הזה

סעמק עם החג הזה
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
יא בן זונה הרסת לי תעוגת גבינה עם הפוסט שלך
טיפת רגישות בן אדם

כל היום הבטן שלי מקרקרת ועד שאני אוכל אתה דופק לי בפרצוף תפוסט הזה

סעמק עם החג הזה

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אל תיגעל אחי זה עוד הדבר הנחמד ביותר שעבר עלי בשרותים
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אל תיגעל אחי זה עוד הדבר הנחמד ביותר שעבר עלי בשרותים



שפוך הכל
ממילא סיימתי לאכול כבר...
ואם תוכל להרוס לאנשים תארוחת צהרים מחר
מה טוב
:)
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שפוך הכל
ממילא סיימתי לאכול כבר...
ואם תוכל להרוס לאנשים תארוחת צהרים מחר
מה טוב
:)

טוב אני לא ישפוך הכל
אבל אני יתן דוגמית


היה יום אחד שישבתי על חומוס וקולה קרה
כמו שאומרים החברה
משהו בסט


שניגשתי לשרותים
לאחר חצי שעה של ישיבה התחלתי להבין שמשהו לא קשורה

מייד התחלתי ללחוץ בחוזקה
במשך 10 דקות לחצתי כמו מטורף

ואיבתי הרבה אנרגיה הרגשתי מסוחרר
לא הספקתי לסדר את הנשימה כשכולי אדום מלחץ
הקאתי על עצמי מהסחרור

!!!
:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
טוב אני לא ישפוך הכל
אבל אני יתן דוגמית


היה יום אחד שישבתי על חומוס וקולה קרה
כמו שאומרים החברה
משהו בסט


שניגשתי לשרותים
לאחר חצי שעה של ישיבה התחלתי להבין שמשהו לא קשורה

מייד התחלתי ללחוץ בחוזקה
במשך 10 דקות לחצתי כמו מטורף

ואיבתי הרבה אנרגיה הרגשתי מסוחרר
לא הספקתי לסדר את הנשימה כשכולי אדום מלחץ
הקאתי על עצמי מהסחרור

!!!
:)



סליחה שאני שואל אבל זה היה קיא ירוק כזה עם גושי אוכל שצפים בתוכו..?
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
סליחה שאני שואל אבל זה היה קיא ירוק כזה עם גושי אוכל שצפים בתוכו..?

קיא ירוק
מה נראה לך??
אני שופך את הלב

ואתה אומר קיא ירוק??

לבני אדם אין קיא ירוק!!!
זה רק בסרטים מצויירים

זה היה קיא כתום עם לבן\
וגרחצפים

גחרצפים=גושי חרא צפים
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
קיא ירוק
מה נראה לך??
אני שופך את הלב

ואתה אומר קיא ירוק??

לבני אדם אין קיא ירוק!!!
זה רק בסרטים מצויירים

זה היה קיא כתום עם לבן\
וגרחצפים

גחרצפים=גושי חרא צפים


זה באמת מדהים

זאת אומרת הקיא היה כתום לבן
והוא לא הושפע בכלל בצבע מהגחרצפים


ודרך אגב לי היה קיא ירוק
זה היה דרך אגב כזה
תקעתי גרעפס אחרי שאכלתי אפונה ושניצל פתאום אני קולט עיסה ירוקה על השולחן
אמרתי וואלה מגניב
קיצר פעם שניה לא יצא אז הכנסתי אצבע והוצאתי את כל העיסה הירוקה...
השניצל היה חבל לי להוציא... הוא היה מגעיל רצח עד שבלעתי אותו שישאר כבר בפנים
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
זה באמת מדהים

זאת אומרת הקיא היה כתום לבן
והוא לא הושפע בכלל בצבע מהגחרצפים


ודרך אגב לי היה קיא ירוק
זה היה דרך אגב כזה
תקעתי גרעפס אחרי שאכלתי אפונה ושניצל פתאום אני קולט עיסה ירוקה על השולחן
אמרתי וואלה מגניב
קיצר פעם שניה לא יצא אז הכנסתי אצבע והוצאתי את כל העיסה הירוקה...
השניצל היה חבל לי להוציא... הוא היה מגעיל רצח עד שבלעתי אותו שישאר כבר בפנים



חחחחח
איפה כל הבנות שעשו טובה שנרשמו כדי לספק נוף לפורום???

האאאא איפנ הם שצריך אותך לאיזה
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס!!!!
:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
חחחחח
איפה כל הבנות שעשו טובה שנרשמו כדי לספק נוף לפורום???

האאאא איפנ הם שצריך אותך לאיזה
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס!!!!
:)


רוצה לשמוע משהו מגעיל באמת.?
סבא שלי לא רואה טוב כבר בשתי העיניים...
אמא שלי הכינה יומיים לפני זה סלט אבוקדו...

והוא ראה את הקיא שלי וחשב שזה נשפך על השולחן
ועכשיו תבין
הוא אוהב מאוד אבוקדו
אז הוא מרח את העיסה הגועלית על השתי פרוסות ואכל..
באמצע הוא אמר לאמא שלי שיש לזה טעם מוזר ושתבוא לבדוק אם זה לא מקולקל
עכשיו אמא שלי רגישה לדברים האלה
היא לקחה כף גדולה ודחפה המון קיא לתוך הפה

באותו הרגע היא לא יכלה להתאפק והקיאה קיא צהוב מגעיל עם גושים של אוכל משבוע שעבר

היה לה גם שבוע שלשולים בגלל זה
אני זוכר שפעם נכנסתי לשרותים וכל האסלה היתה מטונפת מסביב קצת נזל גם
היא פשוט נכנסה ובמשך 10 דקות שמעת רעש של שלשול נוחת לתוך המים מלווה בנאדים כבדים מסריחים

עליתי לשכנה כי אני הגייני

arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
רוצה לשמוע משהו מגעיל באמת.?
סבא שלי לא רואה טוב כבר בשתי העיניים...
אמא שלי הכינה יומיים לפני זה סלט אבוקדו...

והוא ראה את הקיא שלי וחשב שזה נשפך על השולחן
ועכשיו תבין
הוא אוהב מאוד אבוקדו
אז הוא מרח את העיסה הגועלית על השתי פרוסות ואכל..
באמצע הוא אמר לאמא שלי שיש לזה טעם מוזר ושתבוא לבדוק אם זה לא מקולקל
עכשיו אמא שלי רגישה לדברים האלה
היא לקחה כף גדולה ודחפה המון קיא לתוך הפה

באותו הרגע היא לא יכלה להתאפק והקיאה קיא צהוב מגעיל עם גושים של אוכל משבוע שעבר

היה לה גם שבוע שלשולים בגלל זה
אני זוכר שפעם נכנסתי לשרותים וכל האסלה היתה מטונפת מסביב קצת נזל גם
היא פשוט נכנסה ובמשך 10 דקות שמעת רעש של שלשול נוחת לתוך המים מלווה בנאדים כבדים מסריחים

עליתי לשכנה כי אני הגייני

איזה זין גם אני רציתי לאכול!
Sniper
מסכן רועי הרסתם לו ת'טרד יזוועות שכומכם!!!!

רועי מזל טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement