return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
1-4-0-0-0!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
עבר זמן מאז ה 1000 הקודם...
זה מה שהצבא עושה...
אבל בעיקר בזכות הרגילה הזאת שקיבלתי עכשיו אני גאה לפתוח את הט'רד הזה :)

חג שמח לכולם :D
KosmiK-G8
טוב חברים
אני מבקש לתייק ולשמור
כנראה שבמשך 3 שנים לא נראה טרדים כדוגמת זה מרועי
עם כל הכבוד לרגילות אם הוא ישאר לוחם כל השירות יותר מ-50 בחודש טוב הוא לא יכתוב

קיצר רועי שיהיה במזל ומי יודע כנראה שכשתגיע ל15000
קיפר כבר יהיה חייל
מורן יפסיק לגבוה
ואריק יצא סוף סוף מהארון
NyKoN
מזל"ט שמן
:D
Segev
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב חברים
אני מבקש לתייק ולשמור
כנראה שבמשך 3 שנים לא נראה טרדים כדוגמת זה מרועי
עם כל הכבוד לרגילות אם הוא ישאר לוחם כל השירות יותר מ-50 בחודש טוב הוא לא יכתוב

קיצר רועי שיהיה במזל ומי יודע כנראה שכשתגיע ל15000
קיפר כבר יהיה חייל
מורן יפסיק לגבוה
ואריק יצא סוף סוף מהארון


חחחח הרגת אותי למה לבאס אותו...
אני מאמין שכל יום שהוא יחזור הוא יתן לנו איזה 30 :D
להשלים חומר

מזל טוב רועי מי יתן ותגיע אפילו ל 20 אלף
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
קיצר רועי שיהיה במזל ומי יודע כנראה שכשתגיע ל15000
קיפר כבר יהיה חייל
מורן יפסיק לגבוה
ואריק יצא סוף סוף מהארון


חחחח אהבתי
וראסמי מזל טוב יאסוס
מי הבן אדם עם הכי הרבבה פוסטים בפורום?!?
Segev
אני דיי בטוח שרועי
אבל יש אחד רק עכשיו נרשם לפורום יש לו איזה 1500 הודעות וממוצע של איזה 25 ליום
ככה שיום אחד הוא יעבור את רועי אני דיי בטוח
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
אני דיי בטוח שרועי
אבל יש אחד רק עכשיו נרשם לפורום יש לו איזה 1500 הודעות וממוצע של איזה 25 ליום
ככה שיום אחד הוא יעבור את רועי אני דיי בטוח


מי זה
ומה האיי פי שלו

אנחנו נדאג שהוא לא יעבור את רועי...:)
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב חברים
אני מבקש לתייק ולשמור
כנראה שבמשך 3 שנים לא נראה טרדים כדוגמת זה מרועי
עם כל הכבוד לרגילות אם הוא ישאר לוחם כל השירות יותר מ-50 בחודש טוב הוא לא יכתוב

קיצר רועי שיהיה במזל ומי יודע כנראה שכשתגיע ל15000
קיפר כבר יהיה חייל
מורן יפסיק לגבוה
ואריק יצא סוף סוף מהארון

מה זה אמור להביע שאריק יצא סוף סוף מהארון?%#$%#%^&@#%
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
מה זה אמור להביע שאריק יצא סוף סוף מהארון?%#$%#%^&@#%
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


תהיה רגוע
זה בזמן עתיד...
אל תתן לזה להטריד אותך עכשיו...
עכשיו אתה בתהליך של בלבול
אתה לא יודע לשייך לעצמך זהות מינית...
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תהיה רגוע
זה בזמן עתיד...
אל תתן לזה להטריד אותך עכשיו...
עכשיו אתה בתהליך של בלבול
אתה לא יודע לשייך לעצמך זהות מינית...

איזו סיבה יש לך לטעון שיום אחד אני יצא מהארון!

??#$%:conf: :conf: :conf: :conf:

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
מה זה אמור להביע שאריק יצא סוף סוף מהארון?%#$%#%^&@#%
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


אל תדאג זה בזמן עתיד
אריק יצא מהארון
בנתיים תמשיך להתלבט מה אתה אוהב בין הרגליים
ידית הילוכים
או...
נו אתה יודע מה אתה משחק אותה!!!!
צא כבר מהארון!!!!!!!
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי מצחוק אילן

ואריק... הוא אומר את זה רק בגלל שהנטיות המיניות שלך מעורערות
זה לא אשמתו שהוא לא מבין מה נסגר איתך... :)


עכשיו אני ממש לא הבנאדם עם הכי הרבה פוסטים
פעם אולי עוד איכשהו יכולתי להתחרות על התואר הזה וגם הייתי מקום 2 אם אני לא טועה...
אבל הצבא עשה את שלו

starfox
ראשון אם אני לא טועה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement