|
חגיגות ה100 אלף!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
גבירותי ורבותי
אני גאה לכתוב את ההודעה ה99,999 של הפורום הישראלי
התקדמנו מאוד, הצפנו הרבה (תודה לרועי שבלעדיו לא היינו מצליחים לעשות את זה)
אני מקווה שההודעה ה100 אלף תלך לאיש ראוי
בהצלחה לכולכם :D |
|
|
| Black-Dragon |
כבוד אחי כבודדד
:)
הפוסט ה100.000 שייך לי חח
נחמד
הגיע הזמן מזל"ט לפורום |
|
|
| NyKoN |
כאות והוכחה ליום השמח
 |
|
|
| Hell_Copter |
אוקיי... לא ישכח ולא יסלח אלי
מה שכן...
אני ינצל את מעמדי כמוד לשעבר ואת זה שהמוד הנוכחי חייב לי הרבה ואני מבטיח לך שהוא ימחוק שתי הודעות לא חשובות...
ואז הפוסט ה 100,000 יהיה שייך לי!
אני מאיזה 7 בערב מחכה שכולם יכתבו פוסטים כדי שנוכל לחגוג את זה...
ואף אחד לא נכנס
ואז אני חוזר ב 3 בבוקר מיציאה ואני צריך לראות שהרסו לי את החזון?
לא בבית ספרנו!
חן... תמחוק שני פוסטים במיידי :D |
|
|
| Hell_Copter |
מה הולך אתכם חבר'ה?!?!?!?!
תחגגו!!!!!!!!!! |
|
|
| Segev |
איך נחגוג מה אתה רוצה לעשות
באמת הישג אבל זה כולה פוסטים יא ספמרים :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
איך נחגוג מה אתה רוצה לעשות
באמת הישג אבל זה כולה פוסטים יא ספמרים :D |
אני רוצה שכולםיצאו בתופים ובמחולות!!!
נקדים את יום העצמאות השנה@#$!$%!@#$ |
|
|
| AnthemFreak |
| שיהיה במזל טוב! |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב לנו
עקפנו אומות פוסטים גדולות בפורום :P
כמו גרמניה שוודיה אנגליה וכו' :p |
|
|
| Hell_Copter |
להגיד לך את האמת...
אנחנו כבר מקום שני בפוסטים במשך המון המון המון המון זמן
והולנד היו לפנינו באיזה 30,000 ועכשיו במשהו כמו 26,000
אבל גרמניה מצמצמת פערים בצורה מטורפת...
פעם היה לנו פער ענק עליהם! |
|
|
| Flotser |
רועי אחי אתה קולט שרשמת כמעט
15%
מכל ההודעות של הפורום הזה??
זה מטורף
:wtf: :wtf: :wtf:
ומזל טוב לפורום ולחבריו בעבר בהווה, וגם לאלה שקוראים אבל מתביישים לשים הודעות
:wtf: :crazy: :p
נראה לי אם אני זוכר נכון בהתחלה כשנרשמתי לא היה לי מה להגיב בכלל, עד שנכנס איזה מנייק והתחיל לדבר לא יפה על ישראל ואז הייתי חייב לענות
:p |
|
|
| Shahar |
| בואו נעקוף את הולנד נהיה מקום ראשון! |
|
|
|
|