return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חגיגות ה100 אלף!
View this Thread in Original format
NyKoN
גבירותי ורבותי
אני גאה לכתוב את ההודעה ה99,999 של הפורום הישראלי
התקדמנו מאוד, הצפנו הרבה (תודה לרועי שבלעדיו לא היינו מצליחים לעשות את זה)

אני מקווה שההודעה ה100 אלף תלך לאיש ראוי
בהצלחה לכולכם :D
Black-Dragon
כבוד אחי כבודדד

:)
הפוסט ה100.000 שייך לי חח

נחמד

הגיע הזמן מזל"ט לפורום
NyKoN
כאות והוכחה ליום השמח

Hell_Copter
אוקיי... לא ישכח ולא יסלח אלי

מה שכן...
אני ינצל את מעמדי כמוד לשעבר ואת זה שהמוד הנוכחי חייב לי הרבה ואני מבטיח לך שהוא ימחוק שתי הודעות לא חשובות...
ואז הפוסט ה 100,000 יהיה שייך לי!


אני מאיזה 7 בערב מחכה שכולם יכתבו פוסטים כדי שנוכל לחגוג את זה...
ואף אחד לא נכנס
ואז אני חוזר ב 3 בבוקר מיציאה ואני צריך לראות שהרסו לי את החזון?
לא בבית ספרנו!
חן... תמחוק שני פוסטים במיידי :D
Hell_Copter
מה הולך אתכם חבר'ה?!?!?!?!
תחגגו!!!!!!!!!!
Segev
איך נחגוג מה אתה רוצה לעשות
באמת הישג אבל זה כולה פוסטים יא ספמרים :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
איך נחגוג מה אתה רוצה לעשות
באמת הישג אבל זה כולה פוסטים יא ספמרים :D


אני רוצה שכולםיצאו בתופים ובמחולות!!!
נקדים את יום העצמאות השנה@#$!$%!@#$
AnthemFreak
שיהיה במזל טוב!
KrazyDJs
מזל טוב לנו
עקפנו אומות פוסטים גדולות בפורום :P
כמו גרמניה שוודיה אנגליה וכו' :p
Hell_Copter
להגיד לך את האמת...
אנחנו כבר מקום שני בפוסטים במשך המון המון המון המון זמן
והולנד היו לפנינו באיזה 30,000 ועכשיו במשהו כמו 26,000
אבל גרמניה מצמצמת פערים בצורה מטורפת...
פעם היה לנו פער ענק עליהם!

Flotser
רועי אחי אתה קולט שרשמת כמעט
15%
מכל ההודעות של הפורום הזה??

זה מטורף
:wtf: :wtf: :wtf:

ומזל טוב לפורום ולחבריו בעבר בהווה, וגם לאלה שקוראים אבל מתביישים לשים הודעות
:wtf: :crazy: :p

נראה לי אם אני זוכר נכון בהתחלה כשנרשמתי לא היה לי מה להגיב בכלל, עד שנכנס איזה מנייק והתחיל לדבר לא יפה על ישראל ואז הייתי חייב לענות
:p
Shahar
בואו נעקוף את הולנד נהיה מקום ראשון!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement