|
חגיגות ה100 אלף! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
בואו נעקוף את הולנד נהיה מקום ראשון! |
זה גם מה שאמרנו אז
בתקופה שמורן עוד היה חי
יש זמן עד שזה יקרה :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה גם מה שאמרנו אז
בתקופה שמורן עוד היה חי
יש זמן עד שזה יקרה :) |
אני זוכר את זה :)
זה רק עניין של זמן !
אני זוכר שסוואמפר ענה לי לאימייל והסכים לפתוח את הפורום
ואז עוד היינו פיצים
בקושי היה משתמשים
לא לשכוח לתת כבוד לבורא וליוצר של הפורום !
תודה תודה !
יאללה עשיתי באמפ לט'רד השני (אם אני זוכר נכון שאיי פעם נפתח פה) מזל טוב לנו ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא לשכוח לתת כבוד לבורא וליוצר של הפורום !
תודה תודה !
|
תמיד צריך לתת כבוד אחרון לאלה שכבר לא בפורום הזה
הוא היה בנאדם זקן מאוד וסבל... ואולי זה טוב שהוא כבר לא איתנו
הוא במקום יותר מאושר עכשיו... אני בטוח בזה :confused: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא לשכוח לתת כבוד לבורא וליוצר של הפורום !
|
צודק
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
איפה יובל לעזאזל?!?!? :)
חבר'ה אנחנו גדולים... כל אירופה השנה שלנו... קודם ירושלים, אח"כ אנחנו, אח"כ מכב"י והפועל ת"א
!!!
היידה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
צודק
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
איפה יובל לעזאזל?!?!? :)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פשוט שפכת אותי לרצפה מרוב צחוק!!!!!!!!
התגעגעתי ליציאות שלך עודד!! |
|
|
| luckystrike |
יא קיבוצניק מסריח יובל בכלל לא היה
בט'רד של הדיונים עם סוואמפר מה אתה מקשקש יא צעירי ?
לך לך תסתפר :)
אני זוכר שהיו שם נימרוד , ריפקורל (ברח לי השם שלו) ואדי מחו"ל
...
ובסוף אני וסוואמפר דיברנו באימיילים ולקח איזה חודש של
הצקות ב
PM
וצ'טים עד שהוא פתח את זה ...
חוץ מזה יש הוכחות - אני הייתי מוד לבד מלא מלא זמן
ורק בגיוס שלי שיכנעתי את סוואמפר שיצרף את יובל כי לא יהיה
לי זמן להיות פה ...
ותיכנס לט'רד שעשיתי לו באמפ תקרא את הפוסטים הראשונים ...
אין מה לעשות אני חלוץ ...
חומה ומגדל כבוד ! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתם רבים ברגעי שמחה כאלה!?!?!?!?!?!?
מאה אלף פוסטים!!!!!!!!!!! אנחנו כמעט עוקפים את הולנד!!!!!!! מה, לא כבוד?
יאללה בלאגן!!!!!! :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Segev |
חחח הלוואי עם עקיפת הולנד בפוסטים נעקוף אותם גם ברמת המסיבות
חחחחחחחחחחחחחח :stongue: |
|
|
| Sniper |
שיהיה במזל טוב לנו:]
עד
10000000000
אולי
10000000000000000
בשנה!!!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
ראסמי כל הכבוד...
אבל אני חושב שהרעיון של לעקוף אותם סתם ככה הוא לא אפשרי
יש שתי דברים שצריך לעשות..
א. למנוע מההולנדים לכתוב פוסטים
ב. לשלוח מישהו לבסיס של רועי שיספר חלק מהסיפורים שלו מהפורום
ככה שישחררו אותו על 21
ג. לשכפל כפילים לרועי |
|
|
| luckystrike |
בטח שנעקוף אותם...
לפי הקצב הזה פר יום אנחנו כותבים בקצב הרבה יותר מהר בסה"כ הכולל
הם פשוט ותיקים יותר החארות ...
:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בטח שנעקוף אותם...
לפי הקצב הזה פר יום אנחנו כותבים בקצב הרבה יותר מהר בסה"כ הכולל
הם פשוט ותיקים יותר החארות ...
:) |
ואין להם צבא באמצע החיים
:) |
|
|
|
|