|
Gratis Open-Air Feesten Koninginnedag 2004 Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | twstd qnsdy with: Herr Arter & Terry Toner, Kostas, Stefano Richetta, ODD BOD, Dimi Vangélis, Steve Rachmad, Kid Goesting, Rick Charles, Oscar Mulero (SP), Joel Mull (Sw), Jan D (us)
TWSTd presenteert een vervolg op de succesvolle eerste TWSTd QNSDY 2003 in de vorm van TWSTd QNSDY 2004. Het grote verschil met het vorige jaar is dat TWSTd in overleg met gemeente en bewoners het feest nu niet in het plantsoen, maar midden op het Weteringcircuit zal gaan geven.
Veel TWSTd residents zullen acte de presence geven, dus je kan een brede invulling van elctronische muziek horen, varierend van Electro, Tech House, Clickhouse, Deep House tot Techno. Overgoten met veel QNSDY party tunes krijg je onder de bomen van het Weteringcircuit de mooiste koninginnedag voorgeschoteld.
Speciale gasten voor dit jaar zijn Oscar Mulero, de nr. 1 van de spaanse Techno, en uit Zweden Joel Mull, die een speciale back to back (to back) sessie zal doen met Dimi Angelis en Steve Rachmad.
TWSTd heeft ook een debuut in Nederland van de uit Detroit afkomstige Jan D. Deze vrouwelijke (what’s in a name?) DJ is de 29ste (TWSTd QNSNGHT) in het cafe al samen met Kid Goesting, Sturmey Archer en Odd Bod te beluisteren. Op de QNSDY zelf zal zij samen met Kid Goesting achter de decks verschijnen. Be prepared for some raw, ass moving basslines!
|
moet zelf alleen werken op koninginnedag :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Magic83
Leet :eyespop: :crazy: ID-T stage is wel dik :) |
Ja dat het super super super super druk wordt, je er niet kan dansen en er veel breezahs zijn.
Snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden, koninginnedag. En dan vooral niet in Amsterdam. Echt veel en veel en veel te druk. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja dat het super super super super druk wordt, je er niet kan dansen en er veel breezahs zijn.
Snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden, koninginnedag. En dan vooral niet in Amsterdam. Echt veel en veel en veel te druk. |
Amen, om die reden ga ik nooit meer naar KoningeNach in Den Haag. |
|
|
| HBtje |
| feesten op koninginnedag... nahhh dan slaap ik, btje uitrusten van qontact voor meedee :toothless |
|
|
| djdavid |
| d'r wordt weer genoeg georganiseerd in amsterdam zie ik!!! koninginnenacht naar de xl en de dag erna weer lkr over de verschillende pleinen slenteren :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Amen, om die reden ga ik nooit meer naar KoningeNach in Den Haag. |
Daar ga ik wel heel even kijken dit jaar, omdat ik het dus nog nooit heb gezien. Paar vrienden nodigden me uit. Maar 2 uur lig ik wel in mijn nestje. De dag erna wordt het laat zat.
Ben wel benieuwd hoe dat Koninginnenach in elkaar steekt dan. als het echt overal zo'n pleurisdrukte is ben ik ook rap weg. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by PuIsar
Is hier nog wat meer info over? (Een site of draaitijden..) |
ja draaitijden zouden idd wel handig zijn ! |
|
|
| ScuL |
't is wel een grote uitzondering dat ik hier post maar er is nergens maar dan ook nergens een line-up/timetable te vinden van de koninginnedag stage van ID&T op 't rembrandtplein.
zelfs niet op de id-t.com
ik hoorde op de radio dat het werd gehouden van 12 tot 21 en met o.a. armin, fery corsten en luna?.. het waren er nog wel meer maar kon het niet allemaal zo vlug onthouden in de auto. |
|
|
| Bouma-Bros |
ID&T Radio Presents Queensday!
Rembrandtplein
30 April
12:00 tot 21:00
Line Up:
20:00/21:00 Michel de Hey (Hey Tech)
19:00/20:00 Lucien Slice (Slice)
18:00/19:00 DJ Luna en Rogier (Q-dance)
17:00/18:00 Armin van Buuren (A state of Trance)
16:00/17:00 Ricky Rivaro (True House Music)
15:00/16:00 Ferry Corsten (Worldtour)
14:00/15:00 Johan Gielen (Lift Off)
13:00/14:00 4N (4N Urban Music)
12:00/13:00 Mike van Loon (Hed Kandi)
Live broadcasted by ID&T Radio |
|
|
| PuIsar |
Bedankt..
Niet verkeed, maar het zal er wel stervensdruk worden.. |
|
|