return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Gratis Open-Air Feesten Koninginnedag 2004 Amsterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je mag wel vaker posten hoor, we bijten niet :)

daar ben ik ook niet bang voor zolang ik maar niet weer de hele tijd t gezever op mijn dak krijg wat m'n vertrek veroorzaakte... hoedanook. ik vind de line-up vrij interessant, het jammere is alleen dat het vast weer stervensdruk zal worden.. want nederlanders en gratis hè.. het blijft wat :toothless
Magic83
Dordrecht wordt veel vetter man ;) Misja Helsloot, Marco V, Rank1 en op de afterparty ook ton tb :D
basvh
Fri April 30 (Queensday) at Twstd Outdoor, Weteringscircuit (Amsterdam):
Music: Oscar Mulero, Joel Mull, Dimi Vangélis, Steve Rachmad, Kostas Horn, Kid Goesting, Jan D., Bart Skils, Melon, Odd Bod, Terry Toner, Herr Arter, Jeremy Norris, Blender (Live), Carlos Valdes, Stefano Richetta, Sandrien, S-ter, Rick Charles, + Surprise Act!!
From 12.00 – 21.00
Menno
Hier de tijden voor de Boulevard of Dance;

13.00 - 14.30: Misja Helsloot
14.30 - 16.00: Rank 1
16.00 - 17.30: JP
17.30 - 19.00: Marco V
19.00 - 21.00: Scot Project

Ik vraag me af of Misja dat nou wel leuk vind om elke keer te openen. Op Trance Energy en Qontact namelijk ook al :conf:
jp
Empire State Building Lighting Schedule

April 30 - May 02, 2004 Orange/Orange/White Netherlands Queens Day

Das nou aardig van die New Yorkers! :toocool:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by jp
Empire State Building Lighting Schedule

April 30 - May 02, 2004 Orange/Orange/White Netherlands Queens Day

Das nou aardig van die New Yorkers! :toocool:

Dit was vorige week al op het nieuws ja...droge gasten :toothless
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by FunkySimon
Wat is dit nou weer voor een zooi :whip:

Die dreiging is erg vervelend, maar tis ook ook wel een gevaarlijke situatie in Amsterdam.
Zag net nog op Ned 3 een "vriend van Bin Laden", die ons ook tot de aanhangers van het kwaade westen noemde.

Amsterdam lijkt mij slecht te beveiligen tegen aanslagen op koninginnedag...ben benieuwd hoe een veiligheidsdienst zoiets aanpakt

Ik denk dat er HELEMAAL niks gebeurd wat betreft aanslagen...
jp
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik denk dat er HELEMAAL niks gebeurd wat betreft aanslagen...

jij hebt blijkbaar nog geen brief van de belastingdienst gehad :rolleyes:
snitz
Hey lieve mensjes!

Voor degene die koninginnedag in Amsterdam willen vieren, NIET DOEN!!!
Er gaat nu een gerucht dat ze iets van plan zijn op Amsterdam CS. Ik heb het van de tante van Jack en deze heeft het weer van een collega. Deze collega kreeg sms-jes van een vriendin uit Amsterdam. Die vriendin had een gesprek opgevangen tussen buitenlandse jongeren. Ze moesten niet in Amsterdam blijven op de 30e en zeker niet op het station!! Dit moesten ze blijkbaar doorgeven aan hun familie en vrienden.
Daarna hoorde de tante van Jack het weer via haar werkgever. Zijn vriendin werkt bij de brandweer in Amsterdam. Daar is groot alarm geslagen en zelfs collega's die op vakantie waren moesten hun reis onderbreken en terugkomen!!!
Ze willen er geen ruchtbaarheid aan geven, omdat het natuurlijk niet zeker is en om paniek te voorkomen.
Ga dus aub niet naar Amsterdam!!! Dit is echt geen geintje....neem dit serieus! Want zeg nou zelf: veel mensen (tijdens koninginnedag) in Amsterdam is een mooi doelwit!
Stuur en geef het door aan al je vrienden, famile etc!

Het is dus tot dusver een gerucht, maar voorkomen is beter dan genezen!!!

Groetjes Sharon!

dit soort mailtjes krijg ik dus weet ook niet wat ik er van moet denken.
SnuggLe
Ik geloof er geen ene zak van. Tis gewoon gedaan door een eikel die vorig jaar in de drukte vastzat op Adam CS.

TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik geloof er geen ene zak van. Tis gewoon gedaan door een eikel die vorig jaar in de drukte vastzat op Adam CS.

precies!
Roos22
EN als het al zo is dan heeft de politie er allang iets aan gedaan!

Hoop ik ;)

Dat wordt weer lekker slenteren door Amsterdam en diverse pleinen onveilig maken.. Positief bedoeld dan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement