|
Gratis Open-Air Feesten Koninginnedag 2004 Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Kom je gemakkelijk Amsterdam in met de auto? (Misschien stomme vraag, maar wil het eik wel weten) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MennoB
Kom je gemakkelijk Amsterdam in met de auto? (Misschien stomme vraag, maar wil het eik wel weten) |
Rijdt via A10 Noord de Ijtunnel binnen en neem Parkeergarage Markenhoven direct na de tunnel aan de linkerkant. 250 meter van het Waterlooplein af en GEGARANDEERD plek :) |
|
|
| Jay M |
Mensen, ben al weer thuis, ff beetje tukken, relaxen, en vanaaf draaien op een oranje feest. Vandaag was ik vanaf 12 uur op t Rembrendtplein.......... Wat een BENDE, ID&T mag zich wederom schamen.
Naarmate het later werd, werd het geleidelijk beter. Het publiek mocht in het begin blij zijn dat Gielen 20 minuutjes mocht.. want als ik NIRVANA wil horen ga ik wel ergens anders heen!
Ach het was lekker weer, er was bier, dus wat klaag ik. Ik vermaak me wel :D
Vertellen jullie maar hoe Armin en Michel de Heij waren, ergens zonde dat ik die moet missen :D |
|
|
| Jappio |
| Rotterdam was weer leuk vandaag :D |
|
|
| franzelare |
ik heb lekker bij twisted in het park gehangen en in het gras gelegen aan het water, heerlijke dag!
met als goede after Psy fi in utrecht met Eye-riz!! |
|
|
| Asperge |
Hey waar is mijn post nu gebleven?
Leuke fotos van boulevard of dance, heeft er niet iemand toevallig fotos van de feestende mensen onder die plastic zeilen:conf: moet er namelijk best gaaf uitzien volgens mij:p
Trouwens bij BoD nog SO Project - Direct dizko gehoord, die plaat blijft erg gruwelijk:D |
|
|
| franzelare |
| was het in amsterdam toch een stuk mooier weer :) |
|
|
| Dr Oetker |
Ben ook ff naar Dord geweest, eigenlijk hebben we alleen Marco gezien en een klein stukkie van die invaller voor Scot project. Toen de eerste druppels begonnen te vallen zijn we maar meteen afgetaaid. Daarna naar huis gereden, onderweg al een paar flinke klappen van de bliksem gezien. Dus ging ik maar eens proberen om de bliksem op de foto te krijgen. Is nog aardig gelukt ook al zeg ik hetzelf...Hieronder m'n mooiste foto :cool:

Tjek de rest op http://xargon.xs4all.nl/tk/photo/200404302/
Voor deze paar foto's van de bliksem heb ik er 110 moeten schieten :D |
|
|
| Remy D |
Die foto is echt BRUUT!!
En op het rembrandplein was het echt SUPER!! Armin draaide vet. |
|
|
| jp |
Indrukken na een rondje Waterlooplein, Rembrandtplein, Rokin, Damrak, Nieuwezijds Voorburgwal, Wallen
Loveland: saaie muziek maar wel erg relaxte sfeer. Zacht geluid.
ID&T: erg druk, veel Breezah volk. Geluid stond redelijk hard.
I love hardhouse: lekker rustig maar wel gezellig, gratis helium ballonnen :toothless
Oldstyle meets newstyle: veel gabbers, dikke wietlucht. Veel te veel hoge tonen en weinig bass. Erg jong publiek, werd wel 'gehakt' :)
Dread Rock Coffeeshop: beukende drum n bass, live rap. Snoeiharde muziek maar niet echt m'n smaak ;) |
|
|
| franzelare |
| helaas voor jou dan dat je niet bij twisted bent geweest want dat was echt top!! |
|
|
|
|