|
`
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
Uhm ja.......ik ga weg voor altijd!!!
Mazzels |
|
|
| Miss Proximus |
FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!
en daarna kom je wel wer terug toch? RARE! ;)
cheerz, josTATA |
|
|
| Jukx |
| Ga je echt voor altijd weg?? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nou, ok dan. Veel plezier en suc6 met wat je ook gaat doen...
GReeTZ |
|
|
| basvh |
| waarom staat haudoe niet erbij?? |
|
|
| Dj Alpha |
Uhhhhhh, tsja..... doei?¿?
Ownee, ik had gestemt op LaTerZz :) |
|
|
| DJ_Massive |
have fun Nastra, waar je ook heen gaat of wat je gaat doen :cool:
see ya :cool: |
|
|
| Jukx |
| Ja succes en tot ziens dan maaar he!!! wat je ook gaat doen... |
|
|
| Henkie_henk |
| Bye bye (zwaai zwaai) |
|
|
| Blik |
| ehh is dit nu serieus of niet.......??? ik heb "RUDY" gestemd, als dit een stille hint is dat je daar hem weggaat........niet doen, heb ik liever dat Rudy weggaat........(sorry rudy) |
|
|
| Jukx |
DJ JEAN
HOMO
RUDY
bedoelde je dit als een soort van vergrotende trap trouwens??
hehe au! |
|
|
| -=WVG=- |
Houdoe en bedankt...
(nee, niet "ole ole"...)
:) |
|
|
|
|