|
Love Parade inställt.
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Va tråkigt :( Vad beror det på? Dålig uppslutning? Satsa hårdare nästa år?
Det enda "bra" med detta är att man har lite lättare att bestämma sig för vilken fest man ska på i sommar :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan så trist... ville verkligen på det... men okej min plånbok hoppas å skriker nu för den hade blitt rejält sliten efter den resan... fan Sensation White ser ju taskig ut också så de kanske inte blir några vidare planer med "trance-mobil-road-trip Europa"
Kanske bara ska fokusera på GKGG eller nåt... fen :( |
|
|
| x-dream |
Som vanligt varje år men nu verkar de som att de inte blir av...
Staden Berlin vill inte ställa upp med cash om jag fattat de hela rätt...:( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan så trist... ville verkligen på det... men okej min plånbok hoppas å skriker nu för den hade blitt rejält sliten efter den resan... fan Sensation White ser ju taskig ut också så de kanske inte blir några vidare planer med "trance-mobil-road-trip Europa"
Kanske bara ska fokusera på GKGG eller nåt... fen :( |
men du kan göra en trancemobil roadtrip och gå på vissa andra fester istället.
det finns fortfarande nog att åka till:
19.06 DefQon 1
03.07 Sensation White
10.07 Sensation Black
30.07 Nature One
31.07 Gods Kitchen Global Gathering
07.08 DanceValley
21.08 Mysteryland |
|
|
| bAbYfuNk |
wOt..has it been cancelled???:( I really wanted 2 go 4 this one...
is there anywhere I can read about this in english?? dont speak german more than like "ich habe ein hund" or somethin..:p :p |
|
|
| St_Andrew |
det var verkligen tråkigt att se :(:(:(
var en av dom grejerna jag verkligen har velat gå på... faen då :(
hoppas det blir av andra år iaf :) |
|
|
| Laszlo |
| Fy fan vad surt. Jag hade inte tänkt att åka i år eftersom jag är nere i Rumänien just då, men jag vet många andra som tänkte åka. Jag hoppas inte att detta är början på en trend för en vacker dag tänker jag också ta mig ner dit. De senaste åren har det ju varit strul med paraden, dock har de alltid löst det till slut. Vi får hoppas att detta bara är en engångsföreteelse. |
|
|
| bAbYfuNk |
tack sa myket;) :) |
|
|
| sipowitz |
=(
(Ord till sorgen kommer imorgon) |
|
|
|
|