|
Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand
|
View this Thread in Original format
| Menno |
Het stevigste dance festival van de wereld vindt in 2004 plaats op 19 juni op het Almere Strand. In 2003 organiseerde Q-dance voor het eerst Defqon 1 voor 25.000 mensen in Almere.
Voor de 2e editie heeft de organisatie een aanvraag ingediend bij de gemeente voor 30.000 mensen. Waren er vorig jaar 5 hoofdpodia en een talent tent, dit jaar komt er zeker één muziekstroming bij, wat het totaal op 7 verschillende area’s brengt. Niet alleen de bezoekers waren vorig jaar erg enthousiast, ook de organisatie was erg tevreden over hun eerste festival.
Inmiddels is Q-dance een jaar verder en borrelt de 2e editie al maanden lang in de hoofden van de medewerkers van Q-dance. Het wordt lastig, maar uiteraard moet het weer beter en vetter. Op facilitair vlak worden ook de nodige aanpassingen gemaakt, waardoor zaken zoals eten en toiletten beter toegankelijk zijn dan vorig jaar op 14 juni.
De kaartverkoop voor Defqon 1 start op 10 april 2004. Kaarten kosten € 42,75 en zijn verkrijgbaar bij alle landelijke filialen van de TicketBox en de Free Record Shop. Q-dance verwacht alle kaarten in de voorverkoop te verkopen.
Line-up
Red Open Air :
Dj Rush
Dj Luna
Don Diablo
Pavo
Pila
Marcel Woods
Dana
Gizmo
Technoboy
Green Techno:
Ignition Technician
Thomas Krome
Miss Djax
Umek
Dj Amok
Glenn Wilson (live)
Jan Liefhebber
D-Jay Awas
Xanno Gallois (live)
Orange Hardtrance:
Blank & Jones
Kai Tracid
Yves DeRuyter
Bas & Ram
Francois
Dave 202
Rank 1
Dj Astrid
Mark Norman
Yellow NRG:
Charly Lownoise
Lars Tindy
Dj Noise
Igor S
Darkraver
Nick Lunn
Hardbounze Dj Team
Dj Jeano
Ado The Dream
Blue Hardstyle:
Gary D
The Prophet
The Abyss
Dj Zany
Julian DJ & Davide Sonar
Live: Showtek
Alpha Twins
Beholder & Balastic
Dj Isaac
Black Oldschool/Hardcore:
Outblast
The Wishmaster
Dano
Drokz vs Akira
Bass-D & King Matthew
Promo
Rob & Mc Joe
Sunny D
Dj Yves
G-Town Madness (live)
Purple Talents
Zitten wel een paar aardige namen tussen bij Trance / Hardtrance, maar line-up zuigt voor de rest. |
|
|
| basvh |
| kijk als je van die stroming houd is het een top feest. Ik houd er iig niet van. Line up vind ik tot nu toe ook niet echt vernieuwend meer voor hardstyl begrippen maar dat hoeft ook niet het moet BEUQEN! |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by basvh
kijk als je van die stroming houd is het een top feest. Ik houd er iig niet van. Line up vind ik tot nu toe ook niet echt vernieuwend meer voor hardstyl begrippen maar dat hoeft ook niet het moet BEUQEN! |
Klopt, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze bij de Hardtrance nog wat interessante namen zouden zetten. Shokk en Savietto bijvoorbeeld. Dit is gewoon standaard inderdaad. |
|
|
| jp |
Rush
Umek
Kai Tracid
Blank & Jones
Pila
Gary D
Prophet
Gizmo
De rest is niet zo interessant... Het is al zo moeilijk om te kiezen dus ga je automatisch op zoek naar je favorieten. Ik kies liever voor Vandit Night met Sasha :crazy: |
|
|
| Chicane |
| Ignition Technician is wel vet die heb ik nog nooit in een lineup gezien, maar om nou alleen hiervoor een kaartje te kopen... mooi niet :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ignition Technician is wel vet die heb ik nog nooit in een lineup gezien, maar om nou alleen hiervoor een kaartje te kopen... mooi niet :p |
awakenings 01-02-2002 ;)
WOW
Zero One 22:00 - 24:30
Pascal F.E.O.S. 24:30 - 02:30
Heiko Laux 02:30 - 04:00
Steve Rachmad 04:00 - 05:30
NOW
Shinedoe 22:00 - 24:00
Derrick May 24:00 - 03:00
Cristian Varela 03:00 - 04:30
Ignition Technician 04:30 - 05:15
Thomas Krome 05:15 - 07:00
wat ik me ervan kan herinneren was ignition technician toen erg geinig.. soort van semi live-act/dj-set. de hele tijd dr. dre sampletjes door hun set heen "smoke weed every day" :toothless en ze eindigden met vitalic - la rock belachelijk hoog opgepitched :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
awakenings 01-02-2002 ;)
WOW
Zero One 22:00 - 24:30
Pascal F.E.O.S. 24:30 - 02:30
Heiko Laux 02:30 - 04:00
Steve Rachmad 04:00 - 05:30
NOW
Shinedoe 22:00 - 24:00
Derrick May 24:00 - 03:00
Cristian Varela 03:00 - 04:30
Ignition Technician 04:30 - 05:15
Thomas Krome 05:15 - 07:00
wat ik me ervan kan herinneren was ignition technician toen erg geinig.. soort van semi live-act/dj-set. de hele tijd dr. dre sampletjes door hun set heen "smoke weed every day" :toothless en ze eindigden met vitalic - la rock belachelijk hoog opgepitched :toocool: |
Ja Ignition Technician zou ik ook nog wel een keer live willen zien.
Wel vet, deze lineup. Als die nu nog een keer zou komen zou ik wel even gaan kijken denk ik :) |
|
|
| moogwai |
Als je van "hard" houdt is het zeker een top line-up. Ik zou me er ook zeker vermaken, want alleen al bij de Trance/Hardtrance zitten een paar leuke namen. Maar goed er zijn nog tig andere zomerfeesten die mij vetter lijken en die maandag en dinsdag erna heb ik ook al 2 kut tentamens...
Maar 't schijnt al bijna uitverkocht te zijn, dus als je er heen wilt, wees snel! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar 't schijnt al bijna uitverkocht te zijn, dus als je er heen wilt, wees snel! |
Tuurlijk, al die Kjoedens / PF - rampestampers hebben allemaal allang een kaartje. Die vonden het vorig jaar allemaal geloof ik een van de beste feesten van het jaar, harde muziek en nog eens buiten ook (wat sowieso relaxter is). |
|
|
| New Wave |
Ignition Technician is best grappig.
Ik heb 3 plaatjes van die gasten.
Wat ik wel grappig vind is dat 50% van Ignition Technician bestaat uit Wilko die in zijn eentje ook wat plaatjes uitbrengt.
Hij maakt vage plaatjes op PIMP records, best lachen :p
Snap niet wat die gasten daar te zoeken hebben trouwens.
Al sik hun was zou ik niet gaan draaien daar...al die kuthardstyle troep daar! |
|
|
| Chicane |
| Ik heb stuk of 8 Ignition Technician platen maar hun techno kan je inderdaad hier niet onder scharen zeg maar :) |
|
|
| Zinostyle |
| het was vorig jaar ook heel top, vooral marcel woods!, Ik ga dit jaar weer en ben denk ik alleen maar in de hardtrance en techno tent te vinden, natuurlijk ook even naar woods luisteren en genieten!! Als het weer mee zit word het net zo gaaf als vorig jaar!! |
|
|
|
|