|
DefQon 1 Festival - 19.06.04 - Almere-Strand, NL
|
View this Thread in Original format
| ScuL |

äntligen är linan släppt:
RED: Mainstage (open-air)
Marcel Woods, NL (Tech/hardtrance)
Don Diablo, NL (Tech/hardtrance)
DJ Rush, USA (Techno)
DJ Luna, NL (Hardstyle/Techno)
Pavo, NL (Hardstyle)
Pila, NL (Hardstyle)
Technoboy, IT (Hardstyle)
Dana, NL (Hardstyle/core)
Gizmo, NL (Hardstyle/core)
MC: Ruffian
GREEN: Techno
Ignition Technician, UK (Techno)
Thomas Krome, S (Techno)
Umek, SLO (Techno)
DJ Amok, D (Techno)
Glenn Wilson Live, UK (Techno)
Jan Liefhebber, NL (Techno)
Xanno Gallois Live, NL (Techno)
DJ Alias, NL (Techno)
Miss Djax, NL (Techno)
MC: Static
ORANGE: NRG
DJ Astrid, NL (Trance)
Rank 1, NL (Trance)
Blank & Jones, D (Trance)
Kai Tracid, D (Hardtrance)
Mark Norman, NL (Hardtrance)
Dave-202, CH (Hardtrance)
Bas & Ram, NL (Hardtrance)
Yves DeRuyter, B (Hardtrance)
François, NL (Hardtrance)
MC: Allee
YELLOW: Harddance
Charly Lownoise, NL (Hardstyle)
Lars Tindy, NL (Hardtrance/style/acid)
DJ Noise, CH (Hardtrance/style)
Igor-S, IT (Hardtrance/style)
Darkraver, NL (Hardcore/oldschool/jumpstyle)
Nick Luna, UK (Hardstyle?)
Hardbounze DJ Team, B (Hardstyle)
D Jeano, DE (Hardstyle?)
Ado the Dream, IT (Hardstyle)
MC: Maasje
BLUE: Hardstyle
Gary D, D (Hardtrance)
The Prophet, NL (Hardstyle/oldschool)
The Abyss, NL (Hardstyle)
DJ Zany, NL (Hardstyle)
Julian DJ & David Sonar, IT (Hardstyle)
Showtek Live, NL (Hardstyle)
Alpha Twins, NL (Hardstyle)
Beholder & Balistic, NL (Oldschool/jumpstyle/hardstyle)
DJ Isaac (Hardstyle)
MC: Da Mouth of Madness
BLACK: Hardcore
Outblast, NL (Hardcore)
The Wishmaster, NL (Hardcore)
Dano, NL (Hardcore)
Drokz vs Akira, NL (Noizecore/darkcore/terror)
Bass-D & King Matthew, NL (Hardcore)
Promo, NL (Hardcore)
Rob & MC Joe, NL (Hardcore)
Sunny-D, NL (Hardstyle/Hardcore)
DJ Yves, B (Oldschool/jumpstyle)
G-Town Madness Live (Hardcore/oldschool)
MC: Syco
Biljetter: € 42,50
Website:
http://events.q-dance.nl/2004-06_19...efqon1/line-up/
*uppdaterat* (fre 16.04) |
|
|
| Kongo_kim |
det där var en rätt hyfsad line-up
Orange linan är fet tok grym |
|
|
| ScuL |
kanske är det en bättre val än sensation white :cool:
tänk om det är ute på strandet i solen f.ö. :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
kanske är det en bättre val än sensation white :cool:
tänk om det är ute på strandet i solen f.ö. :D |
Är dock lite tidigt för mig... men det ser fan klart intressant ut.
Almere-Strand.. är det staden eller platsen det hålls på ? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Almere-Strand.. är det staden eller platsen det hålls på ? |
japp |
|
|
| BrainmaN |
fan det såg klart intressant ut skulle vilja se den oranga linan som kongo sa
men presis som Steve sa ligger det för tidigt för mig oxå. |
|
|
| ScuL |
jag tror att det är den första eller andra helgen av den Holländska sommarsemester.. (mitten av juni till 1. september).
därför är det kanske för tidigt för Svenskar, men vädret var iaf otroligt vackert förra året. så det känns lovande för 2004 editionen! |
|
|
| Versace |
| va fan e jumpstyle?????? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Versace
va fan e jumpstyle?????? |
det är typ en modern variant av gammel oldschool/hardcore.
alltså tung bass och låg tempo (typ 130~135).
det e även melodiskt ibland.
kan försöka att lägga upp en exempel ikväll |
|
|
| Versace |
gör det, jag skulle gärna vilja höra vad det är för nåt...
vad folk håller på och hittar nya stilar.... |
|
|
| keddo |
| green och red linan är ju sjukt grymma ... |
|
|
|
|