|
Darren Tate i sthlm
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
det står på www.darrentate.com att han ska spela på Mondo i Sthlm i dagarna! men jag hittar ingen info! är det inställt eller?:nervous:
ber om ursäkt om det redan fanns en topic ang detta:o |
|
|
| lonne |
| Han spelade på mondo för exaxt en vecka sedan och han var katastrofalt dålig! |
|
|
| CJ InterCity |
ojsan, märkte precis att giget redan varit:toothless
var någon där?:eyes: |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
var någon där?:eyes: |
Uppenbarligen. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by lonne
Han spelade på mondo för exaxt en vecka sedan och han var katastrofalt dålig! |
hur vågar du??:whip:
nej men ärligt talat, var han verkligen dålig? har är i alla fall kung i studion :cool: |
|
|
| CJ InterCity |
| tackar:toothless |
|
|
| RebeL9 |
| folk verkar ha fått för sig att en som producerar bra automatiskt är en bra dj. att producera är något helt annat än att DJa :Q |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by RebeL9
folk verkar ha fått för sig att en som producerar bra automatiskt är en bra dj. att producera är något helt annat än att DJa :Q |
Bingo. |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by RebeL9
folk verkar ha fått för sig att en som producerar bra automatiskt är en bra dj. att producera är något helt annat än att DJa :Q |
Sanning!! Gäller även när en DJ börjar producera. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
att producera är något helt annat än att DJa :Q |
är ju iofs individuellt. även om det passar in på en hel del.
på tal om festen så hörde jag inga missar i mixningen av d.t. det var ju bara det att han spelade så dåliga låtar typ. Nån var bra. |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by Glorie
är ju iofs individuellt. även om det passar in på en hel del. |
Nja..
Det är olika saker. Finns inget som säger att man är bra på att spela bara för att man är bra på att prodda.
Det är, i mina ögon utan att låta som något avundsjukt surkart, ett återkommande fenomen att producenter får många gig oavsett om de kan spela eller ej, framför "riktiga" DJ's, framförallt internationellt.
Exempel är ju Ron van den Beuken som i princip aldrig rört spelare i sitt liv, men ändå får förslag om tokstora spelningar. Till skillnad från många andra har han ju vett nog att tacka nej iof.
Men för oss andra är det ju bara att kämpa vidare och hoppas att man slår igenom ändå. Det går bra för mig just nu och jag vet ju att jag förtjänar det som kommer. Sen får jag väl ta och se till att släppa lite material ändå själv, så att jag också kanske får lite gratis till slut, vem vet? ;) |
|
|
|
|