|
3 Jaar ASOT *live*
|
View this Thread in Original format
| ambs |
Nou ja, jullie hebben het vast op de afgelopen ASOT gehoord maar zie d'r geen topic over.... Dus voor de mensen die het nog niet weten:
3 jarig bestaan van ASOT 24 Juni live in de Panama in Amsterdam ;) |
|
|
| MaGiK54 |
Zal aanwezig zijn, ben benieuwd wat ze gaan organiseren. Van 20:00 tot 00:00 uitzending en dan tot 3:00 nog doorfeesten hopelijk.
Maar jij was toch niet in Nederland dan ?? |
|
|
| Freezel |
| Ben er wel bij, ondanks hertentamen de volgende ochtend :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ben er wel bij, ondanks hertentamen de volgende ochtend :p |
Bikkel :p
Heb toevallig vandaag doorgegeven dat ik die donderdag en vrijdag vrij ben :) |
|
|
| ambs |
Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL :sadgreen:
Maar wou het wel met jullie delen ;)
En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben :p pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? :p
:whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL :sadgreen:
Maar wou het wel met jullie delen ;)
En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben :p pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? :p
:whip: |
Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ambs
Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL :sadgreen:
Maar wou het wel met jullie delen ;)
En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben :p pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? :p
:whip: |
Hehe, stuur je spandoekje maar op, dan nog maar de vraag of ik hem gebruik om Armin lastig te vallen ;) :p |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you :D |
WHAHAHAHAHA! Dan kan Armin niet meer draaien want hij heeft dan slappe lach :stongue: |
|
|
| moogwai |
| Lijkt me ook erg vet om er heen te gaan als het tenminste niet te vroeg afgelopen is dan. Scheelt ook weer 20 Euro aan vervoer (week OV ;) ), zodat het tenminste niet te duur wordt. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you :D |
moehahahah, leuk ideetje :D :p :D :p
zal ik effe het tweede spandoekje maken dan ? :p :cool: |
|
|
| dj_spare |
| ik ga ook denk ik, mits ik goed vervoer kan regelen, ik heb geen zin meer om met de trein te gaan. |
|
|
| Robert |
| even voor de duidelijkheid, het is geen asot150, maar 3 jaar asot ;) |
|
|
|
|