|
Final Four - T.A 2004
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
מתרגשים? מתכוננים?
אני כנראה יעבוד שם בתור סדרן
מקווה שישימו אותי בפנים....
בשביל להיכנס לאווירה
כנסו ל
www.maccabifans.co.il
כנסו לקליפים ותורידו את
"המנצח לוקח הכל"
קליפ ענק
לראות וכל פעם מחדש לא להאמין !!! |
|
|
| DjChook |
מוריד עכשיו
לאח שלי הזבל יש כרטיס :/ |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוריד עכשיו
לאח שלי הזבל יש כרטיס :/ |
אח שלי ואבא שלי גם הולכים
ורק אני נדפקתי בטירונות
העיקר שהם יעלו ויום שבת נראה את הגמר |
|
|
| DjChook |
| למזלי המשחק ב 21:30 אז אני אגיע מהצבא לראות אותו מההתחלה :) |
|
|
| markfeldman |
עפ"י מה שמתרחש בשטח, צסק"א הולכים לשחוט אותנו.
נקווה שכולם טועים... |
|
|
| markfeldman |
חחחחחחחח
I WISH |
|
|
| yahel222 |
יו איזה חלשים אתם
תעזבו קצת תמוזיקה יש עוד דברים !!!!
פחות מ20 שעות לפיינל פור ובקושי 6 פוסטים
היה צריך להיות פה כבר 50 !!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yahel222
יו איזה חלשים אתם
תעזבו קצת תמוזיקה יש עוד דברים !!!!
פחות מ20 שעות לפיינל פור ובקושי 6 פוסטים
היה צריך להיות פה כבר 50 !!! |
אז תתחיל, נו למה אתה מחכה
אם יש לך מה לכתוב, אז תכתוב |
|
|
| LA© |
כרגע אין הרבה מה להגיד...
יש לחץ
יש תקווה :)
והמון בהצלחה!!!!
נקווה לטוב... מחזיקים אצבעות
אחריי מחר... יהיה הרבה מה להגיד זה בטוח
:D
אז יאללה שיהיה להם (ולנו) בהצלחה!!!! |
|
|
| taltul |
| quote: | | אז יאללה שיהיה להם (ולנו) בהצלחה!!!! |
שיא של הנדיבות..:) |
|
|
| AnthemFreak |
התרגשות!!
שיהיה בהצלחהההה אמן ינצחו |
|
|
|
|