return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Final Four - T.A 2004
View this Thread in Original format
yahel222
מתרגשים? מתכוננים?

אני כנראה יעבוד שם בתור סדרן
מקווה שישימו אותי בפנים....

בשביל להיכנס לאווירה
כנסו ל
www.maccabifans.co.il

כנסו לקליפים ותורידו את
"המנצח לוקח הכל"
קליפ ענק
לראות וכל פעם מחדש לא להאמין !!!
DjChook
מוריד עכשיו

לאח שלי הזבל יש כרטיס :/
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
מוריד עכשיו

לאח שלי הזבל יש כרטיס :/


אח שלי ואבא שלי גם הולכים
ורק אני נדפקתי בטירונות
העיקר שהם יעלו ויום שבת נראה את הגמר
DjChook
למזלי המשחק ב 21:30 אז אני אגיע מהצבא לראות אותו מההתחלה :)
markfeldman
עפ"י מה שמתרחש בשטח, צסק"א הולכים לשחוט אותנו.

נקווה שכולם טועים...
yaman
ארמין יהיה שם?
markfeldman
quote:
ארמין יהיה שם?


חחחחחחחח

I WISH
yahel222
יו איזה חלשים אתם
תעזבו קצת תמוזיקה יש עוד דברים !!!!

פחות מ20 שעות לפיינל פור ובקושי 6 פוסטים
היה צריך להיות פה כבר 50 !!!
TTman
quote:
Originally posted by yahel222
יו איזה חלשים אתם
תעזבו קצת תמוזיקה יש עוד דברים !!!!

פחות מ20 שעות לפיינל פור ובקושי 6 פוסטים
היה צריך להיות פה כבר 50 !!!



אז תתחיל, נו למה אתה מחכה

אם יש לך מה לכתוב, אז תכתוב
LA©
כרגע אין הרבה מה להגיד...
יש לחץ
יש תקווה :)
והמון בהצלחה!!!!

נקווה לטוב... מחזיקים אצבעות

אחריי מחר... יהיה הרבה מה להגיד זה בטוח
:D

אז יאללה שיהיה להם (ולנו) בהצלחה!!!!

taltul
quote:
אז יאללה שיהיה להם (ולנו) בהצלחה!!!!

שיא של הנדיבות..:)
AnthemFreak
התרגשות!!
שיהיה בהצלחהההה אמן ינצחו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement