return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Final Four - T.A 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser


"Yo Yo Yo, Maccabi gonna score to CSKA the russian whore, yo yo yo"
taltul
quote:
Originally posted by Flotser


"Yo Yo Yo, Maccabi gonna score to CSKA the russian whore, yo yo yo"

ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!1
KrazyDJs
יאללה בהצלחות..
צריך להעביר היום 3 שעות בתיגבור
ושוחזרים הביתה מתכוננים למשחקקק
אללהה מכביייי
יש גביע באירופה :wtf: :toothless
HyPeRSoNiC
ייייייאאאאאאאאאאאאאללללללללללללההההההההההה מממממממככככככבבבבבבבביייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip:
yaman
שיהיה בהצלחה בערת ה' נביא את הגביע
TTman
אני מודה לאלוהים, שהוא שונא ת'אדומים

אני לובש צהוב כחול, למכבי אתן הכל

אחרייך אני הולך, מוכן למות למענך

חושב עלייך כל היום, ומי שלא קופץ אדום

מי שלא קופץ, אדום

מי שלא קופץ, אדום


בלאגגגגגגגגגגגגגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

אבל יש זין אחד

ההנהלה של היורוליג לא נותנים לרפי גינת להיות קרוז

אז אין את רפי שיצעק


נקווה לטוב
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Flotser


"Yo Yo Yo, Maccabi gonna score to CSKA the russian whore, yo yo yo"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יקרועעע
TTman
יאללהההההההההההההההה


עוד מעט זה מגיעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע


יש כבר קבוצה אחת בגמר

סקיפר בולוניה

מקווה שהיריבה תיהיה מכבי


מכבי
מכבי
מכבי
מכבי

בלומפילד לא הבית של האדומים
כי גם אם זה כואב לכם אין אוהדים
שער 5 נראה כמו מחנה פליטים
תרדו כבר מהארץ אתם לא יהודים
שרים על השואה אתם לא מתביישים
חכו לנקמה שתבוא מאלוהים
הפועל קראו לי נאצי אבל אני גאה
במגן דוד שיש לי על החזה
שרים על הרימון בליגת המילואים
ספרו גם שקיבלתם מכות של החיים
שרים לי עד המוות אח"כ רק בוכים
שבכל מגרש בארץ מכות אתם אוכלים
שער5 דרש בתחת הוא קיבל
שונא לעד הפועל אוהב את ישראל
השיר הזה הוא קונטרה לשירה הגרמנית
יבוא היום הפועל תחזרו ללאומית
את הפיזמון עכשיו אנחנו לא שרים
שמים עליכם זין על כל האדומים
5,4,3,2,1
אאאאאאאאאאאאואו על הזין הפועל
KrazyDJs
או
אה
מה קרה ?
צ'אסקה אכלה אותה

או
אה
מה קרה ?
צ'אסקה אכלה אותה

או
אה
מה קרה ?
צ'אסקה אכלה אותה



מכבי בגמרררר
93-85
אההההה
יש אלוהיםםםם :tongue3
TTman
במילה אחת

ANTONIE PARKER !!!!!!!!!!!!

markfeldman
כל הכבוד למכבי.

ועכשיו, חזרה לסט של איירבייס.
LA©
וואיייייייייייייייייייייייייייי

אני בארטף!!!!

כו הכבוד למכביייייייייי!!!!!!

איזה משחק!


נצחנו ונצחנו! נצחנו ונצחנו
:D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement