|
Final Four - T.A 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
"Yo Yo Yo, Maccabi gonna score to CSKA the russian whore, yo yo yo" |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
"Yo Yo Yo, Maccabi gonna score to CSKA the russian whore, yo yo yo" |
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
| KrazyDJs |
יאללה בהצלחות..
צריך להעביר היום 3 שעות בתיגבור
ושוחזרים הביתה מתכוננים למשחקקק
אללהה מכביייי
יש גביע באירופה :wtf: :toothless |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| ייייייאאאאאאאאאאאאאללללללללללללההההההההההה מממממממככככככבבבבבבבביייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצלחה בערת ה' נביא את הגביע |
|
|
| TTman |
אני מודה לאלוהים, שהוא שונא ת'אדומים
אני לובש צהוב כחול, למכבי אתן הכל
אחרייך אני הולך, מוכן למות למענך
חושב עלייך כל היום, ומי שלא קופץ אדום
מי שלא קופץ, אדום
מי שלא קופץ, אדום
בלאגגגגגגגגגגגגגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אבל יש זין אחד
ההנהלה של היורוליג לא נותנים לרפי גינת להיות קרוז
אז אין את רפי שיצעק
נקווה לטוב |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Flotser
"Yo Yo Yo, Maccabi gonna score to CSKA the russian whore, yo yo yo" |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יקרועעע |
|
|
| TTman |
יאללהההההההההההההההה
עוד מעט זה מגיעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
יש כבר קבוצה אחת בגמר
סקיפר בולוניה
מקווה שהיריבה תיהיה מכבי
מכבי
מכבי
מכבי
מכבי
בלומפילד לא הבית של האדומים
כי גם אם זה כואב לכם אין אוהדים
שער 5 נראה כמו מחנה פליטים
תרדו כבר מהארץ אתם לא יהודים
שרים על השואה אתם לא מתביישים
חכו לנקמה שתבוא מאלוהים
הפועל קראו לי נאצי אבל אני גאה
במגן דוד שיש לי על החזה
שרים על הרימון בליגת המילואים
ספרו גם שקיבלתם מכות של החיים
שרים לי עד המוות אח"כ רק בוכים
שבכל מגרש בארץ מכות אתם אוכלים
שער5 דרש בתחת הוא קיבל
שונא לעד הפועל אוהב את ישראל
השיר הזה הוא קונטרה לשירה הגרמנית
יבוא היום הפועל תחזרו ללאומית
את הפיזמון עכשיו אנחנו לא שרים
שמים עליכם זין על כל האדומים
5,4,3,2,1
אאאאאאאאאאאאואו על הזין הפועל |
|
|
| KrazyDJs |
או
אה
מה קרה ?
צ'אסקה אכלה אותה
או
אה
מה קרה ?
צ'אסקה אכלה אותה
או
אה
מה קרה ?
צ'אסקה אכלה אותה
מכבי בגמרררר
93-85
אההההה
יש אלוהיםםםם :tongue3 |
|
|
| TTman |
במילה אחת
ANTONIE PARKER !!!!!!!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
כל הכבוד למכבי.
ועכשיו, חזרה לסט של איירבייס. |
|
|
| LA© |
וואיייייייייייייייייייייייייייי
אני בארטף!!!!
כו הכבוד למכביייייייייי!!!!!!
איזה משחק!
נצחנו ונצחנו! נצחנו ונצחנו
:D :D :D :D |
|
|
|
|