|
Final Four - T.A 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
נימני היה 8
ועכשיו פרקר 8
תעשו חושבים
:D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by LA©
וואיייייייייייייייייייייייייייי
אני בארטף!!!!
כו הכבוד למכביייייייייי!!!!!!
איזה משחק!
נצחנו ונצחנו! נצחנו ונצחנו
:D :D :D :D |
משחק לא משהו לא יודע נראה כאילו הם ממש עייפים מכל זה, שיגידו תודה לפרקר...אבל ניצחנו וזה מה שחשוב!!!!
כל הכבוד למכבי!!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
משחק לא משהו לא יודע נראה כאילו הם ממש עייפים מכל זה, שיגידו תודה לפרקר...אבל ניצחנו וזה מה שחשוב!!!!
כל הכבוד למכבי!!! |
??? אתה בטוח שראית את המשחק שאנחנו ראינו
תראה נגד מי שיחקנו
brown
הבן זונה הזה קולע לך כמעט מהחצי |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
??? אתה בטוח שראית את המשחק שאנחנו ראינו
תראה נגד מי שיחקנו
brown
הבן זונה הזה קולע לך כמעט מהחצי |
זה בדיוק העניין...תיזכר כמה פעמים החטאנו את השלשות יחסית לאיובינו...
הלוואי וישפרו אותן עד השבת....הלוואי...
אחי כדי לנצח בגמר אסור להחטיא אף שלושה... |
|
|
| AnthemFreak |
איזה נצחון~#@!!!%@
:eyes: :eyespop:
איזה כיףףףףףףף |
|
|
| DjChook |
אלללה איזה יצירת מופת!!!
אני בשוק אני בהלם אני המומה
מתחים.. התרגשות...
פארקר תעשה לי ילדדדדדדדדדדדד |
|
|
| skelz |
הולהההההההה
איזה יופי של דבררררררר
בטח כל ת"א צהובההההה :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
זה בדיוק העניין...תיזכר כמה פעמים החטאנו את השלשות יחסית לאיובינו...
הלוואי וישפרו אותן עד השבת....הלוואי...
אחי כדי לנצח בגמר אסור להחטיא אף שלושה... |
זה כן
אבל זה חלק מהעניין
מזל וזה לא היה צמוד כמו המשחק של סקיפר נגד סיינה
"תודה לך מכבי, תודה לך מכבי" |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מכבי עולה לגמר!!!!
איזה כיף!!!!! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by TTman
brown
הבן זונה הזה קולע לך כמעט מהחצי |
כן אבל אתה שוכח שבאמריקה טווח השלשה זה משם כך שאין לו באמת בעייה.
בכול מקרה בהצלחה לליטאים ולאמריקאים של מכבי בגמר... |
|
|
| Eitan E |
תודה לך מכבי2
היינו איזה 20 חבר'ה בבית של חבר שלי(שתייה נרגילות מנגל..) וזה היה הדמייה של מיני יד אלייהו
בכל מקרה אנשים התחילו להתחרפן שמכבי זכתה התחילו לצעוק לרקוד לצפור (במכוניות) .
איזה משחק ענק היה לפרקר - קח אותי פרקר
ושאלוהים יקח את השלף המעפן הזה שיודע רק לאבד כדורים.
הכדורסל שלנו באמת עלה ברמה הפועל לקחה גביע וגם מכבי אוליי נחכה ליום שבת כדי לדעת |
|
|
| KosmiK-G8 |
יאללה מכבי!!!!
איזה משחק אדיר פשוט משחק בקצב מדהים שהימם את סקיפר...נשאר להם רק החמאת בוטנים
בערך כל חמש דקות הייתי צריך לקרוא את השם של הקבוצה שכתובה מתחת למכבי כדי להזכר שזאת לא אליצור אשקלון...
למרות שהיא הזכירה אותה קצת....
איזה משחק ענק של בלוטנטל
שחקן מעולה
פארקר כבר באמת אין מילים
שאראס תפוקה רגילה
באסטון..מישהו ראה אותו פעם זורק? |
|
|
|
|