return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Drugs (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
nou ja, met 'drugs' bedoelde ik het hardere spul :p
Kaidreas
jep been there done that, mz het stelde me nie veel voor, of maybe had het gewoon geen effect op mij. een joint hoeft vor mij niet, ik snap eigenlijk nog altijd nie echt wa mensen daar zo leuk aanvinden, kwerd er enkel maar kei loom en kreeg er kloppingen enzow van.. en ja een stukje van een bol een keertje genomen. maar liever niet verder zal het ook niet gaan. ma wete zo'n poll haalt soms nie veel uit ze. ik bedoel er zullen er toch wel bij zijn die wel liegen ofzo. alle das mijn gedacht mor ze
DeZmA
waarom zouden mensen liegen op nen anonieme poll?
ik zet veel en graag uit.
ik kan mij zonder probleem amuseren zonder scheef te zijn op n feest dat gaat daar niet over, ik drink wel niet (veel) als ik rij.
Als een mens het nu leuker vind als hij wat gedronken/gedronken/gepakt heeft is dat toch zijn probleem zolang het wat binnen de grenzen blijft (ref de mensen waarvan hun ogen bijna uit hun kop rollen na 15 pillen :rolleyes: )
Denk dat ge nog raar zou kijken op een feest zonder booze en andere drugs.
SilentEagle
Hmmm...

Ik rook af en toe een joint, meestal ongeveer een keer per maand, maximaal twee. Das gewoon af en toe eens gezellig, als ge rustig thuisblijft om e filmke te zien, of als ge terugkomt van een aangenaam avondje uit.

Ik kan heel erg genieten van een goed glas wijn of sterke drank, maar op een trance-evenement houd ik het (na één whisky-cola, die stilaan een gekende traditie begint te worden :p) op water en cola, af en toe redbull, maar daar krijg ik tikken van als ik er meer dan drie drink. Natuurlijk gebeurt het wel eens dak wa te veel drink, maar da zal nooit op een trance-event zijn. Ongelofelijk wat de invloed van slechte muziek is op onze alcoholconsumptie! :p

De moment dat ik dingen moet beginnen slikken om mij te amuseren op een feest, stop ik ermee. Maar da's mijn keuze - Iedereen moet die voor zichzelf maken, en ik vind ni da ik iemand scheef moet bezien om wat hij doet of laat. Mijn enige voorwaarde is: ge moet nog een gesprek kunnen voeren, en ge moet er andere mensen niet mee hinderen.

Amai, wa een opstel.
Wildfir3
Mijn mening over drugs op feesjes:

Zolang ze er idd niemand mee storen is het voor mij geen probleem. Ge hebt extreme gevallen waarvan het afdruipt, maar er zijn ook mensen aan wie ge het helemaal ni merkt dat ze nen bol geslikt hebben ofzo.
Ik kan gerust geloven dat dat een 'extra dimensie' kan geven aan een feesje, en ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar het effect ervan. De enige reden waarom ik daar niet aan begin is omdat ik weet dat ik een zwak karakter heb en dat ik nogal snel 'verslaafd' (as in: nen bol nodig om mij te amuseren op fuiven) geraak aan die dingen.

Maar ik heb er helemaal geen probleem mee dat mensen drugs gebruiken, zolang ze maar niet overdrijven en zolang ze er niemand anders mee lastigvallen of in gevaar brengen. Ze moeten natuurlijk ook niet zitten aandringen bij mij om mee te doen, want dan ist dikke rel :p
CygnusX
Ik drink alcohol, maar zelden veel tegenwoordig (= +10). Roken, wiet of andere drugs heb ik nooit gedaan (tenzij ge passief roken meetelt) en dat zal ik heel waarschijnlijk ook nooit doen.

Tis bij mij hetzelfde als bij SilentEagle, als ik het ooit ga nodig hebben om mij te amuseren, dan hoeft het niet meer.
djcresto
ik drink regelmatig eens, na het sporten een paar pintjes, op terras een paar pintjes. Svrijdagsavonds meestal een aantal vodka redbulls en af en toe op fuiven laat ik mij nog is goe gaan. Op trancefeestjes drink ik bijna nooit alcohol.
Kheb ook nog nooit aan een sigaret of joint getrokken. Bollen zegt mij ook niks. Heb nochtans genoeg kameraden van vroeger die der aan hebben gezeten, maar daardoor laat ik mij niet verleiden.

Maar zoals wildfire hier zegt, alcohol is ook drugs, het is zelfs hard drugs.
Giesber
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik drink alcohol, maar zelden veel tegenwoordig (= +10).

Vind gij 10 al veel? sissie! :p

Alcohol gaat er soms vlotjes binnen bij mij, maar ik amuseer mij ook wel zonder (als het dan echt moet :D ).
Voor de rest blijf ik overal vanaf.

P.S.: Waarom is alcohol een hard drug? Zijn daar criteria voor of zo? :confused:
djcresto
quote:
Originally posted by Giesber

P.S.: Waarom is alcohol een hard drug? Zijn daar criteria voor of zo? :confused:

Da zal zo wel zijn. Vroeger op de voordrachten over drugs op school werd dat toch telkens gezegd.
SilentEagle
quote:
De enige reden waarom ik daar niet aan begin is omdat ik weet dat ik een zwak karakter heb en dat ik nogal snel 'verslaafd' (as in: nen bol nodig om mij te amuseren op fuiven) geraak aan die dingen.

Dan is uw karakter sterker dan ge denkt van uzelf, Steven. :p

MaGiK54
Over het algemeen ben ik nuchter op grote feesten/clubs, heel af en toe dat dat ik wat alcohol drink. Meestal isset in de clubs te warm en dan valt de alcohol meestal slecht bij mij, dus over het algeem drink ik op feesten water/red bull.

In mijn stamkroeg in Scheveningen wil ik nog wel eens een flink glasje drinken.

Drugs in de vorm van cannabis/pillen/hard drugs gebruik ik niet, nooit de behoefte aan gehad en die zal ik ook nooit krijgen.
Tiger777
Alcohol is geen hard drugs omdat het niet zo snel verslavend is. In dat opzicht is tabak er wel een omdat na 1 of 2 sigaretten je al lichtje verslavingsverschijnselen ondervindt. Van 1 pintje wordt je geen alcolieker. Da's lichamelijk bepaald. De Stof ALCOHOL zelf is niet verslavend, het is het tussenproduct tussen CO2 en alcohol dat verslavend is (ethanal). Normaal kan de lever 1 glas bier per uur in 1 stap afbreken, zodat er geen verslavende stoffen vrijkomen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement