|
Drugs (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Alcohol drink ik veel te veel int weekend. Daarmee dat ik er ook mee ga stoppen. In het jeugdhuis gaat het soms te extreem, das u gewoon lamdrinken, soms nog ergens naar een adner marginaal kot gaan, ne kebap gaan eten, u roes uitslapen, loom rondlopen en s avonds terug weggaan en ongeveer het zelfde doen :/
Da moet dus nimeer voor mij. Daarom dat ik liever was goeie feestjes doe, dan krijg ik tenminste geen bierpens van (goei marchandies staat onder een afdakske he? :p )
Af een toe eens een goeie wodka orange of pisang/safari drinken vind ik ook best goed ! Maar das meestal in de disco.
Op feesten is het meestal water, cola of een paar pintjes maar meer niet. Logisch :)
Weed af en toe ook, maarja, ge wordt er zo sloom van, geen zin om te converseren, en blabla ma tis wel eens gezellig :)
En ja van pille, zoalng dat het andere mensen niet stoort / een lastpost zijt ... |
|
|
| Gladius |
ik rook & drink niet. Nuja, af en toe wel eens een cocktail ofzow, maar dan blijft het bij 1tje. Bier en wijn mag ik gewoon niet, dusjah... Roken vind ik doodzonde, das de domste gewoonte die er bestaat.
Der is nog altijd overal zo'n stoerdoenerij ivm zuipen en zat zijn enz, steekt mij wel tegen. Ik ga enkel naar feesjes om van de muziek te genieten, ik zie niet in wat ik daar anders zou moeten doen. |
|
|
| lievez |
drugs = foei
drink alleen ma alcool :x
ene keer meer dan de andere keer :p |
|
|
| DeZmA |
| quote: | Originally posted by lievez
drugs = foei
drink alleen ma alcool :x
ene keer meer dan de andere keer :p |
Sorry maar da vin ik tamelijk kortzichtig ze
juist omdat iets legaal is maakt het niet meer of minder erg dan iets dat legaal is..
als iemand een paar joints rookt of nen bol slikt is dat dan zoveel erger dan iemand die dronken is?
Als iemand langs da kant zit te draaien van zatteheid of iemand staat te springen en de tijd van zn leven te hebben op andere dingen, wie is dan het zieligst? :conf:
Allemaal tamelijk hypocriet als je het mij vraagt..
Sigaretten mogen ze van mijn part direct verbieden, kben der zelf verslaafd aan en tkruipt daar ongelofelijk veel geld in terwijl ge er niets aan hebt. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik rook niet, en zal ook nooit roken, het enige waar ik zeker van ben in mijn leven buiten het feit dat ik dood zal gaan...
Ik drink met mate, ik ben vooral een sociale drinker. Maar ik ken mijn grenzen, en ik ga er ook nooit over. Gezellig tipsy (dat klinkt zo janettig, ik verkies "loecht") gebeurt wel eens, maar meer dan dat hoeft niet voor mij, daar heb ik geen plezier meer aan.
Softdrugs doe ik sowieso niet, nooit geprobeerd ook niet, en ook totaal geen behoefte om ze te proberen in de toekomst. Harddrugs zijn sowieso uitgesloten... |
|
|
| Eagle` |
roken, blowen, spuiten, nooit gedaan en zal het ook niet meer doen denk ik
Bier is dan weer iets heel anders, treed ik niet in detail ;) |
|
|
| lievez |
me dien drugs is foei bedoelek eigenlijk gewoon da da nix vo mij is ! :)
ma foei kunde natuurlijk ook bezien dat illegaal is eh, ni opgelet :) |
|
|
| SilentEagle |
| Altijd al de indruk gehad da er weinig beta's roken... deze poll bevestigt dat. :) |
|
|
| pooley |
Dezma heeft wel een goed punt daar.
Ben vroeger ook veel te veel zat geweest op fuiven => nadeel, ge weet er niks meer van de dag erna. Maja da was dan meestal ook op van die boerefuiven waar ge misschien niet wmeer WILT weten welke muziek ze draaiden... |
|
|
| DeZmA |
hehe
boerefuiven doe ik ook niet meer,
daar hebt ge toch meestal spel met zo nen hardrocker die zijn haar om de 4 maand wast of met nen 11 jarige die zat is na 1 pils en aan zijn 2 geroken te hebben.
maar op bals ofzo is het wel zo, stomme kutambimuziek dus zuipen tot lichaam duidelijke tekenen van intoxicatie vertoont.
Op feestjes en discotheek valt het allemaal te zien of ik rij of niet... ik amuseer mij best zonder drank maar ik vind het toch net leuker als ik scheef ben moet ik eerlijk toegeven. :o
Stelt u maar eens een feest voor waar enkel water te verkrijgen is, kvreest dat er minder ambiance gaat zijn. |
|
|
| Nyah |
ok, ik rook af en toe een sigaret :o vind ik zelf heel verfoeilijk van mij, eerlijk gezegd, en ik doe ook men best om daar zoveel mogelijk van af te blijven :nervous:
Qua alcohol drinken - doe ik ni veel, maar int weekend, met mijn vriend eens een glaasje wijn als we een film kijken of bij t eten. Nog een andekdote hierbij: tot 5 jaar geleden lustte ik geen wijn, maar ik kreeg in de winter altijd heel witte, gevoelloze handen (bloed stroomde niet meer door) omdat men bloedvaten te fel krimpten (:conf: ). Ben toen bij de dokter geweest en hij raadde me aan: geregeld een glaasje rode wijn drinken. En ik moet zeggen dat ik nog wel, in extreme kou, soms last heb van die witte handen (en verschrikkelijke pijn erna-serieus :( ), maar tis echt wel geminderd (ook thx to mijn wantjes :p), dus ja - niet dat ik hier iets goed wil babbelen ofzo, maar als nog iemand een idee heeft over de goedheid/slechtheid van witte/rode wijn, wees ni verlegen zou ik zeggen ;)
Volgende link geeft ook nog wat info hierover
http://www.bibere.com/Wijn_drinken_...de_wijn_69.html
Verder als ik met mijn vrienden naar de poolbar ga, ist meestal wel een dieselke, ma 2 ofzo voor de hele avond, want ben meestal met men auto. En ook als ik niet moet rijden is dat wel meestal zo.
Het kan al eens gebeuren dat ik veel drink (op vakantie in spanje bvb aan de sangria blijven hangen ofzow (zehra kent er btw ook wel get van :tongue2 )) maja dat hangt ook af van de sfeer en vrienden die dan bij u zijn.
Dan ivm drugs: 1 keer ne joint gerookt (in mijn jonge jaren :crazy: heum, was 15 zoget) ma der was niets aan, dus dat was de eerste en laatste keer voor mij. De rest van drugs: nog nooit gedaan, wil ik nooit doen.
Nog een laatste ding ivm roken van wiet, nemen van drugs: ik keur t niet goed, maar ik vind: zolang ge niemand er mee lastig valt, ist voor mij ok : tis tenslotte nog altijd je eigen lichaam en iedereen doet wat ie wil, zolang ie niemand ermee lastigvalt. Heel zatte mensen kunnen bvb veel ambetanter zijn, heb ik al ondervonden :( |
|
|
| Gladius |
| als je ergens bent waar de muziek tegensteekt, ga dan gewoon weg? |
|
|
|
|