|
Drugs
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
Naar aanleiding van dit:
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik word daar ziek van dat als ze een reportage over techno/trance evenementen in het nieuws geven, er altijd 80% van de reportage over drugs gaat.
En dan eindigen ze die reportage met "er zijn in totaal (slechts!!!)10 pv's opgemaakt wegens drugsbezit"
TRIESTIG. En als er dan zo'n intercultureel gedoe is in Brussel of zo met 1000 man, dan krijg je bijna heel de line-up te zien.
Ik schrijf een brief naar de VRT, ik zweer het, morgen begin ik eraan. |
kwam ik op het idee om een poll te maken ivm drugsgebruik. Zoals ge weet wordt de trance/techno-scène altijd geassocieerd met drugs en stuff... dus kwou eens zien hoe da eigenlijk zit bij ons. weet wel nie hoe betrouwbaar dit hier gaat zijn en of we representatief gaan zijn voor de ganse scène... mah tis een begin eh ;) de poll is gewoon anoniem en je hoeft ook nie echt te posten of je wat inneemt of nie.
voor meer info over drugs: http://www.drugsinfo.nl |
|
|
| TOR |
ik rook
en als ik uitga drink ik wel een glaasje
drugs =  |
|
|
| Freezel |
Never Have, Never Will! :)
Klinkt voor sommige misschien saai en dat je alles eens moet uitproberen, maar ik heb daar nooit de behoefte aan gehad en zal dat ook nooit krijgen. Ik weet heel goed wat drugs met je kan doen en heb daardoor al enkele vrienden verloren (ze zijn niet overleden, maar ik wil er niks mee te maken hebben).
Af en toe een biertje gaat er wel in voor de gezelligheid, maar dat wordt ook steeds minder. Feesten wil ik gewoon nuchter meemaken en ik heb geen alcohol of drugs nodig om me te vermaken.
Goh, ik wordt oud :toothless |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by TOR
ik rook
en als ik uitga drink ik wel een glaasje
drugs = |
ofte: hoe spreek ik mijzelf tegen? :p |
|
|
| Tiger777 |
Ook geen drugs voor mij. Ik heb er nooit interesse gehad in het experimenteren ook niet. Op fuiven drink ik vaak wel genoeg, maar als het op gelegenheden is waar de muziek goed is, houd ik het bij water. Ik ben ook niet iemand die drinkt om zat te worden. Ik geniet graag van een biertje of eender wat anders.
Mensen die op feesten als AIB ofzo drugs gebruiken zijn denk ik mensen die niet van de muziek houden, die het nodig hebben om hun daar te amuseren en 'uit de bol' te gaan. |
|
|
| Zehra |
:) ik rook niet. moet wel toegeven dat ik het één keer in mijn leven heb gedaan (in combinatie met een joint en ja ja... alcohol!) ben er drie dagen ziek van geweest... dus voor mij NOOIT meer een sigaret of een joint ofzo...
alcohol dronk ik vroeger echt meer omdat ik me gewoonweg nie amuseerde op fuiven enzo. nu heb ik er gewoon geen behoefte meer aan. trance is meer dan genoeg. drink wel heel zelden een glaasje fiero of smirnoff ice met vrienden. dus voor mij ist: ik drink alcohol... HEEL SOMS! :)
voor de rest boeit de rest me nie... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
Feesten wil ik gewoon nuchter meemaken en ik heb geen alcohol of drugs nodig om me te vermaken.
|
daar ben ik het mee eens
behalve als het om feesten gaat waar je de muziek niet kan aanhoren.. :p
@ Fus: :conf: |
|
|
| Steve-Austin |
| Ik gebruik water en af en toe Cola :D |
|
|
| Zehra |
| is red bull ook drugs? :D |
|
|
| Tiger777 |
daar ben ik het mee eens
|
hetzelfde hier.
Fusion is een regelmatige gebruiker van crack. ;) |
|
|
| Freezel |
|
Daarom ga ik alleen naar feesten waarvan ik zeker weet dat de muziek goed is en wordt ;):D |
|
|
| Wildfir3 |
@ Fus: :conf: |
tabak & alcohol == drugs, vandaar dat uw "drugs = " ni echt klopt :) |
|
|
|
|