|
Story about...
|
View this Thread in Original format
| taltul |
אז ככה אחרי "המלחמה" שהסתיימה יחד עם התבוסתינו...כן כן צר לי להגיד את זה אבל דפקו אותנו...למרות שכבר הבנו שאיכות היא הקובעת...:)
לאור כל ההתרחש פה בא לפתוח בטרד די סתמי זה שיהווה מעין טרד-ספאם רק שבו לא נכתוב תסם מילה "ספאאאאם" 100 פעם כמו אוריג'ין ועוד כמה חבר'ה:)
בלי להעלב אחים שלי אוהב את כולכם:)...אלא נכתוב.....סיפור..כן כן..בסוו של דבר יצא לנו איזה ספר אני מקווה...
קיצר הפואנטה היא שכל אחד צריך לכתוב משהו בנוסף לטרד הקודם כדי שיהיה סיפור נונ-סטופ כזה בלי הפסקות-אפשר להשאיר את המשפט פתוח ככה שמישהו אחר יסיים אותו...אבל שיהיה קשר בין כל טרד וטרד וחבר'ה בחיית דינם אם אין לכם מה לכתוב על תכתבו סתם..וגם בלי תגובות בבקשה..שלא נהרוס את העלילת הסיפור...
נראה איך זה ילך ולאן זה יוביל אותנו...
יאללה אבל תהיו רציניים:)
אני מתחיל...
יום ראשון...10 בבוקר אני מתעורר אחרי לילה סוער קם מהמיטה הולך למקלחת כרגיל לצחצח שיניים ולשטוף פנים אבל תוך כדי זה אני מגלה ש |
|
|
| TTman |
שדרכתי על משהו מאוד מאוד דוקר, וזה נכנס לי לתוך הרגל
ועכשיו אני באמבולנס ו |
|
|
| Eitan E |
באמבולנס לפני שהכניסו אותי אליו קיבלתי מכה בראש מתיי שניסו להכניס אותי אליו אז איבדתי את ההכרה
ואני רואה מנהרות בלאגנים שומע את ה' מדבר אליי
וכשאני מתאורר בבח" אני רואה אחות שנראית כמו קוקסינל שעושה לי עיניים ואני מרגיש כאבים בתחת ועכשיו לוקחים אותי ליחידה אחרת
(אהבתי את הטרד)
:) |
|
|
| taltul |
ואז אני רואה אחות החמודה חבשה לי את הרגל ובאה לעשות לי זריקה
(ואז...בווום...(מאבד הכרה
מתעורר לאחר זמן מה ומוצא את עצמי באיזה אי |
|
|
| TTman |
באיזושהי מיטה לא מוכרת
אני מנסה לקום, אבל אני לא מצליח
מסתכל מסביב ורואה שאני באמצע אמסטרדם ארינה לפני הסנסיישן ואז מגיעה אליי |
|
|
| Eitan E |
| אין שום קשר בין מה שרשמתי לבין מה שאתם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אין שום קשר בין מה שרשמתי לבין מה שאתם!
:rolleyes: |
(אחי נו....אמרתי בלי תגובות...:sadgreen:
ובטח שיש קשר...לא מובהק אבל עדיין...יאללה ממשיכים)
כל התגובות תכתבו בפונט קטן!!!! |
|
|
| TTman |
אותה אחות חמודה ממקודם ואומרת לי
לא נורא איתן, תזרום ואז אני
:D |
|
|
| Eitan E |
| :pאחלה בוא נראה איך שאר האנשים בפורום ימשיכו את הסיפור |
|
|
| taltul |
מצליח לקום בסופו של דבר...קם..ומוצא את עצמי בתחתונים וגופיה...
אני מבין שלא אוכל להיכנס כך לסנסיישן ואז הולך לחפש איזו חנות של בגדים למסיבות אבל באותו רגע נזכר שאין עליי גרוש של כסף ואז אני הולך מוצא קרטון שם אותו ומתחיל לרקוד ברייקדאנס כדי לאסוף כסף...ואז אחד העוברי אורח היה די ג'י |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אחלה בוא נראה איך שאר האנשים בפורום ימשיכו את הסיפור
זה יהיה מעניין
:p |
אבל ביקשתי תכתבו בקטן !!בבקשה!!!שלא נהרוס את האווירה!!!
ותשנו את הפונט של התגובות הקודמות!!! |
|
|
|
|