return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
begrijp me niet verkeerd, hij is mijn favo DJ

Wie ist nu? Armin of Harding? :conf:

Anyway, voor mij... een progtent!
Nee ff serieus:

Markus Schulz
L-Vee <- krijgt hij een beetje promo als dj
Ferry Corsten
Paul Van Dyk <- zelfde reden als TOR

Edit: Heb Sander Kleinenberg gezien in tent op House Torhout en prog werkt wel in zo'n toestanden hoor, moet wel vroeg zijn.

Edit2: Mevrouw Pumaz zal er ook zijn
Wildfir3
'k zie underworld nog niet direct op AIB gebeuren... Underworld vraagt om een groot openlucht publiek, niet in tenten, dat gaat niet vind ik.

@ Emma: G&D zullen ongetwijfeld nogaltijd mega onbekend zijn bij de mainstream belgen aangezien ze motorcycle en gabriel & dresden niet aan elkaar kunnen linken. Tenzij ge natuurlijk ne 'LIVE MOTORCYCLE' op de affiche zet, daar komt dan wel weer volk op af.

Ik vind grote namen trouwens ook leuker dan dingen zoals markus en perry... Maar ik vind wel dat ze van alles wat moeten kunnen doen, en die bvb net na de warmup dj mogen laten draaien, dan moet er uiteindelijk nog steeds nen hoop volk in the mood geraken en zijn er natuurlijk ook nog mensen die nog moeten toekomen.
But then again: zet ne grote naam om 11u en al 't volk is daar al -> veel verkoop van bonnekes (armin van buuren) -> veel inkomsten. En dan nog is ne grote naam opt einde en alleman blijft minstens tot bijna-sluitingstijd (sven vath).

En om perry of markus ergens tussenin te gooien vind ik het toch iets te tam (sorry, i tried :D). Ge kunt moeilijk een publiek in form krijgen om ze daarna terug af te laten koelen. Zeker als het over Belgisch publiek gaat dat het uiteindelijk vooral van hitjes zou moeten hebben.
Joker666
Mogen van mij zeker komen:

Ferry Corsten
Jon o'Bir
Marco V
Lange of GTR
Airwave (L-Vee)
Markus Schulz
Blank and Jones of Nu Nrg
Armin

Paul Van Dyk zou ik liever volgend jaar op de indoor edition zien spelen in the main hall!!! Maar ja, daar AiB en MayDay Germany bijna altijd samen vallen lijkt dit onwaarschijnlijk!!
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Wie ist nu? Armin of Harding? :conf:

Armin

Harding is gezakt naar #5 op mijn lijstje :)

en L-Vee wil niet echt doorbreken als DJ, dus die zou ik niet echt overwegen.

tenzij voor een live act.
maar zoiets komt dan weer beter tot zijn recht in een zaal denk ik.

maw: Fire & Ice live op Indoor volgend jaar!! :)
Zehra
hmm meeste namen die ik nog wel eens wil zien staan in de bovenstaande posts mah aangezien ik er toch nie bij kan zijn, hoef ik hier ook nie namen op te sommen! pffffff khaat weddings! :(
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
Harding is gezakt naar #5 op mijn lijstje :)

Geef die dan eens, als je echt een lijst hebt...
TOR
ik dacht dat vrouwen dat leuk vonden.. zo'n emotionele toestanden.. :p

@ Pumaz:

01. Armin
02. Markus Schulz
03. Ben Lost
04. Perry O'Neil
05. Niklas Harding
Zehra
quote:
Originally posted by TOR
ik dacht dat vrouwen dat leuk vonden.. zo'n emotionele toestanden.. :p

:rolleyes: echt niet!
Wildfir3
Volgens mij vindt ge het vooral erg dat ge PvD gaat missen, ist ni?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
was er geen contest om te zien wie mocht openen?

Yup, tot half juni kan je demo's inzenden en daaruit kiezen ze 2 winnaars die op AIB mogen spelen! Ik ben mijn demo al aan het voorbereiden, volgende week mixen en de post op, en wie weet...:D

En er zei iemand hier iets over een live-act, wel, daar ga ik volledig mee akkoord! Live-acts zijn altijd super, maakt bijna niet uit welk genre het is! Ik persoonlijk zou heel graag een Filterheadz live zien, of misschien Moodlex XL. Er zou blijkbaar ook een live-act rond Marco bailey komen, misschien is die ook wel leuk om te zien...

En een prog dj zoals Sasha of Diggers zou super zijn, maar ik vrees dat het Belgische publiek daar gewoon niet klaar voor is. Maar een goeie progressive Dj uit eigen huis om op te warmen zou ook al geweldig zijn! Dave Swayze, Dj Miguel, George's,... Of Sander Kleinenberg, die kan elk publiek aan het dansen krijgen! :cool:

CygnusX
Ferry, Tiesto, PvD, ... maakt niet zoveel uit eigenlijk. L-Vee wil ik wel eens zien, Judge Jules mag ook :)

Ik ben er vrij zeker van dat Tiesto EN Paul van Dyk er bij Outdoor zullen staan. Begin dit jaar had ik gemaild naar de organisatie van AiB en ze vertelden me dat zowel bij Indoor als bij Outdoor minstens 1 van de 3 top 3 deejays van de wereld er zouden staan. En dat de ganse top 3 op AiB zou hebben gestaan dit jaar. Hieruit concludeer ik dat PvD en Tiesto er zullen staan in september.

Tenzij... er iets misloopt of al misgelopen is. Tijdens de bekendmaking van de lineup van Indoor op Rotationz was de eerste dj in de main een grote naam in de trance wereld. Achteraf kwamen ze af met Patrick ... (hoe heet ie ook al weer?:)). Misschien stond PvD eerst op de affiche, maar heeft ie afgezegd? :)
Wildfir3
kheb er ook mee gemaild en dit zeiden ze mij:

ze hadden pvd 30 000 euro geboden voor die avond, maar hij kon in de states meer krijgen op het een of ander event, vandaar dat hij er niet bij was. bovendien streefden ze naar een nu-nrg achtig ding voor de outdoor... er zou ook een hardhouse tent komen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement