|
Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Drum & bass afschaffen en een progtent in de plaats zou wel goed zijn :p |
Nuhhu, r&b afschaffen verdorie!
Allé, ik heb niet echt iets fundamenteel tegen die mensen/muziek (echte liefhebber ben ik er anders ook zeker niet van), maar op zo'n EDM event vind ik het echt misplaatst! Al die playerkes en homies die er op de vorige outdoor rondliepen vond ik gewoon niet thuishoren in heel de sfeer en lijn van de dingen...
Het kan natuurlijk een commerciële zet zijn geweest, maar ik zou inderdaad liever een tent met een extra EDM genre zien dan weeral een r&b tent! Het is nu niet dat er nooit of nergens r&b feestjes zijn, dus waarom persé eentje op een EDM event zetten?
Ik zie het Filterheadz live voorstel trouwens volledig zitten! :cool:
Ik ben toen niet naar ILT techno geraakt, maar ik heb wel de opname van hun live gehoord, en die was echt ongeloofelijk! :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| R&B afschaffen is idd beter, ik was eigenlijk vergeten dat die tent daar stond eerlijk gezegd :o |
|
|
| Wildfir3 |
Ach, ge moet die mensen ook iets gunnen vind ik, al ben ik zelf ook tegen die muziek. Verder kunnen kijken dan je eigen smaak. Net zoals ik jullie ook wel zo'n McProg tentje zou gunnen (dan is die boel uit de Trance tent weg ;)).
Verder denk ik ook dat die r&b tent nog wel wat volk lokt, en uiteindelijk niet ZO veel geld kost als je het vergelijkt met de andere tenten. Wie weet zorgt die tent er wel voor dat er meer goeie trance/techno dj's zouden kunnen komen, omdat ze gewoon voor een heel deel geld zorgen.
Ik meen me ook te herinneren dat die mensen van AIB hadden gezegd dat ze streefden naar nog enkele tenten meer, zodat de genres nog beter verdeeld zouden worden. Hardtrance zou daar alvast één van de genres zijn (flutlicht, kai tracid, nu nrg,...), wie weet hebben jullie geluk en is McProg der ook eentje van ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ach, ge moet die mensen ook iets gunnen vind ik, al ben ik zelf ook tegen die muziek. Verder kunnen kijken dan je eigen smaak. Net zoals ik jullie ook wel zo'n McProg tentje zou gunnen (dan is die boel uit de Trance tent weg ;)).
|
Mjah, what's next? Een rock-tent, een 80's-tent, een schlager-tent? Ik durf gerust verder kijken dan mijn eigen smaak (die trouwens véél breder is dan alleen McProg of zelfs EDM), maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival, en daar hoort r&b mijns inziens nog altijd niet bij. Daarmee ok dat ik liever de r&b tent zou zien verdwijnen ten koste van een andere EDM-tent, die past toch veel meer in het kader van de avond...
Maar bon, we zien wel wat de organisatie in petto heeft! Ferry vind ik in ieder geval al super!! |
|
|
| Gladius |
| ik vind in iig dat die drum&bass moet blijven. Ik vond dat zo cool vorig jaar, met die wigwams en midden op die weide, en al die mensen daar totaal zien freaken =), was leuk om te zien. |
|
|
| Bertn |
| drumnbass moet blijve, das best wel cool! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zie het Filterheadz live voorstel trouwens volledig zitten! :cool:
|
sorry dat ik u moet teleurstellen, maar een live-act doen ze niet Outdoor, omdat dat te moeilijk is in een tent...
een progtent zou ik ook erg appreciëren. probleem is dat je een zeer grote naam moet hebben dan om volk te trekken, zoals Zabiela, of Sasha, Danny Howells...
maar dat kan dan opgelost worden als je de rest van de line-up opvult met goedkopere DJ's, zoals een paar Belgische talenten (Dave Swayze, DJ CP).
en R&B mag gerust blijven voor mij, dat is tegenwoordig in en er zal daarom ook veel volk op afkomen. dat betekent meer geld voor de organisatie. en een groter budget staat gelijk aan meer kans op grote DJ's voor de volgende editie (PvD, Sasha, ...) |
|
|
| Joker666 |
R&B tent, niets voor mij, maar er was vorig jaar zeker wel een publiek voor, dus waarom niet. Voor ieder wat wils, nietwaar?
Ferry Corsten en Erick Morillo zijn zeker al top!! Ik hoop verder nog op namen als Jon o'bir, Marco V, Markus Schulz, Nu Nrg, Blank & Jones, Cosmic Gate, Greencourt, Cor Fijneman,... |
|
|
| Wildfir3 |
maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival |
Is dat zo? Ik heb nochtans nergens gelezen dat ze zich enkel op EDM willen richten. Ik denk dat het hen voornamelijk om de 'populaire jongerengenres' aan de bak te laten komen die iets of wat met dj's en draaien te maken hebben. R&B is trouwens ook EDM in de meeste gevallen, 't is gewoon wat minder opvallend.
Nuja, maakt me allemaal niet uit, ik zal waarschijnlijk toch voornamelijk in de techno tent te vinden zijn als de namen wat willen meezitten. Ik ken er misschien nog niet zoveel van maar die sfeer is onbeschrijflijk als het ook maar het minste met de technosfeer op tien jaar fuse vergelijkbaar is :) |
|
|
| CygnusX |
... maar je zit nog altijd met het kader van een EDM-festival, en daar hoort r&b mijns inziens nog altijd niet bij. |
Hmmm, in mijn ogen heeft het altijd bij EDM gehoord (maar minder opvallend zoals Wildfir3 hierboven zegt). EDM staat toch voor Electronic Dance Music, niet?
Of het op AiB past is iets anders :) |
|
|
| djcresto |
Op zich heb ik niets tegen r&b. Ik kan het vaak nog apprecieren ook. Vorig jaar zo eens een reportage gezien van een hollandse discotheek die hun r&b avond daar hadden op zondag. En dat was echt wel een enorm goede sfeer. Waren zelfde dj's als op aib. Die kunnen er ook wel wat van. Of r&b nu al dan niet op een edm festival moet daar ga ik mij dan niet over uitspreken.
ps wat is het email adres van de organisatie? |
|
|
|
|