return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen (pg. 7)
View this Thread in Original format
Joker666
Ferry en Armin zijn al sterke namen voor de trance tent. Dus waarom deze niet aanvullen door bij het grote publiek in Belgie minder bekende namen zoals Markus Schulz, Jon o'Bir etc.

De namen die bekend zijn zien er in ieder geval al veelbelovend uit:
Ferry Corsten, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Erick Morillo, Junior Jack.
pooley
quote:
Originally posted by Pumaz
Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen :p

ow zeg, gade ook al trance bashen of armin he
ej zo ni he !
AFSCHIETEN !
vuilen basher

:p
lemon squash
waarom die beesten-line-up niet aanvullen met belgisch talent?
Airwave, Dj Fire,... :eyes:
Gladius
quote:
Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen :p

awel ja da mag wel eens!! ;)
zolang ferry der maar is
Jasperovitsj
quote:

Absoluut!
maar kom, er zijn nog 5 of 6 andere tenten, daar moet toch wel ergens een goeie DJ zijn om Armin's set door te komen!? Allé, niks tegen Armin, maar hij is geen DJ meer die ik elke 2 maand nog wil bezighoren...
Bertn
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut!
maar kom, er zijn nog 5 of 6 andere tenten, daar moet toch wel ergens een goeie DJ zijn om Armin's set door te komen!? Allé, niks tegen Armin, maar hij is geen DJ meer die ik elke 2 maand nog wil bezighoren...

verleg uw horizon en gaat is bij de techno piepen? of bij de dnb??:)

als jeff mills zou komen, da zou ook wel zalig zijn
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut!

dan vind ik armin pakken beter dan ferry, ferry draait toch bijna alleen eigen producties
FUSyke
quote:
Originally posted by djcresto
dan vind ik armin pakken beter dan ferry, ferry draait toch bijna alleen eigen producties

Daar moet ik je gelijk in geven. Ik zal eerder bij Ferry een andere tent opzoeken dan bij Armin.
Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
ow zeg, gade ook al trance bashen of armin he

Het was niet als bash bedoeld :p
Ik heb gewoon een brede smaak en zal mij dan tijdens Armin's set gaan amuseren met iets anders die mij aanspreekt, Erick Morillo en Junior Jack komen ook en die spreken mij veel meer aan dan hem :cool:
pooley
ZO NI HE !
tis een trance forum he nitwits :)

Kaidreas
^the dude has a good point
hangt er gewoon af of ik in men trance mood ben. als ik dronken ben zal ik naar de wigwams gaan :D
Pumaz
Drunk dancing on drum & bass, zalig :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement