|
Beta party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| zou het niet interessant zijn om een zaalke te zoeken dicht tegen een station, of in een grote stad? Ik denk niet dat ik vrienden kan meekrijgen naar boeregat (edit halle dus) maar naar een stad zie ik dat eerder lukken. |
|
|
| Wildfir3 |
Dicht tegen een station = meestal int centrum = duurder
nuja, ge ziet maar, tzal altijd wel iets zijn voor iedereen zenne... doen we het in limburg dan komen mensen van mijn omgeving waarschijnlijk niet graag zo ver, maar doen we het in halle dan zullen de limburgers het weer niet zien zitten.
In dat opzicht vrees ik eigenlijk ook dat het hele opzet niet veel slaagkans heeft, zoals ik ooit al eens in een gelijkaardige topic had gezegd. Iedereen wil het graag zo dicht mogelijk bij huis, maar diegene die het dichtst bij de zaal woont zal ook steeds het meest moeten organiseren (drank, zaal, verzekering etc regelen), en bla en bla. |
|
|
| Jasperovitsj |
Wildfire heeft gelijk, vooral de locatie zal een probleem zijn! Beta's van over heel vlaanderen, en er is niet echt een centraal punt, er zullen altijd mensen een uur of langer moet rijden om er te geraken...
En hier in Schoten hebben we de perfecte zaal - JH Kaddish - die is niet duur en alles is aanwezig van tapinstallatie tot volledige discobar en propere lichtshow! Maar hét grote probleem, het is een jeugdhuis, vastgesteld door wettelijke bepalingen, dus om 2u moet die keet toe! Zelfs met een speciale toestemming van de gemeente kan je het maar tot 3u trekken, en das veel te vroeg naar mijn mening...
En om op het puntje DJ's terug te komen, ik denk dat we relatief safe zitten, niet? Er zijn toch wel een paar beta's die een aardig stukje kunnen draaien, en die ook graag zouden willen draaien denk ik. Dus geen echte behoefte aan Dj's van buitenaf...
En wat bedoel je net met die contest Oetker? Op vorhand een contest organiseren, of echt een contest op de avond zelf? |
|
|
| pooley |
| Wij hebben ook een jeugdhuis, wettelijk bepaald, subsidies van de gemeente (1800fr huur / maand) en wij blijven open tot wanneer we willen en gaan open wnr iemand zin heeft :) |
|
|
| Mister_Michel |
| Ik dacht dat het de bedoeling was om een betafuif te organiseren voor de betas.... Gewoon een locatietje zoeken, betas optrommelen en zelf draaien? Dat kan gewoon zelf in de tuin van een beta. Ik lees hier al dinges als het sottos afhuren?? |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by pooley
Wij hebben ook een jeugdhuis, wettelijk bepaald, subsidies van de gemeente (1800fr huur / maand) en wij blijven open tot wanneer we willen en gaan open wnr iemand zin heeft :) |
Zin in wat... :nervous: |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En om op het puntje DJ's terug te komen, ik denk dat we relatief safe zitten, niet? Er zijn toch wel een paar beta's die een aardig stukje kunnen draaien, en die ook graag zouden willen draaien denk ik. Dus geen echte behoefte aan Dj's van buitenaf...
En wat bedoel je net met die contest Oetker? Op vorhand een contest organiseren, of echt een contest op de avond zelf? |
Als er te veel mensen zijn die zich aanmelden om te draaien, dan er een contest voor maken(vooraf dus).
En dan de winnaars op de avond zelf lekker laten knallen. :disbelief
Tja was maar een ideetje ;) |
|
|
| Wildfir3 |
| of gewoon een back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
of gewoon een back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back 2 back :D |
Precies mijn idee :) Aangezien ik door de Armada-groep al als halve belg wordt beschouwd ben ik ook wel bereid om langs te komen (met plaatjes ofcourse) :toothless :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen slecht plan Oetker! :)
Wel, we zullen er anders ineens komaf mee maken: Wie kan en wil er draaien op een eventuele beta-party!?
Ikzelf wil gerust mee opwarmen met een beetje zweverige progtrance, maar ik kan ook knallen als het echt moet.
Dus, de kandidaat-Dj's tot nu toe:
Jasperovitsj
Freezel
Dr Oetker |
|
|
| Freezel |
Wel, we zullen er anders ineens komaf mee maken: Wie kan en wil er draaien op een eventuele beta-party!?
Ikzelf wil gerust mee opwarmen met een beetje zweverige progtrance, maar ik kan ook knallen als het echt moet. |
Ik kan en wil wel draaien :) Ik draai van prog tot trance. |
|
|
| Dr Oetker |
Ikzelf wil gerust mee opwarmen met een beetje zweverige progtrance, maar ik kan ook knallen als het echt moet. |
HEhehe. Tja wie wil er nou niet draaien als ie de kans krijgt!? :p
Ik heb ook wel zin om plaatjes te komen draaien :D |
|
|
|
|