return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Beta party (pg. 6)
View this Thread in Original format
pooley
Een zaal lijkt me toch beter geschikt. Kunt ge alles vollembak gan. Tkost u ewa meer maar alles is aanwezig he.
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik voel mij totaal ni verplicht, ik wou al langer iets met u doen (qua productie so spare me the gay jokes) :p

En ik ga nu ni proberen boel te maken of zo, maar het gaat wel met wiskunde :D
Happiness, sadness, excitement... uit te rekenen met een paar breuken

ik dacht dat iedereen een eigen gevoel had bij een muziekstuk, en dat dat grotendeels genetisch bepaald was..

nu ja, kan zijn dat je gelijk hebt hoor.
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ik dacht dat iedereen een eigen gevoel had bij een muziekstuk, en dat dat grotendeels genetisch bepaald was..

nu ja, kan zijn dat je gelijk hebt hoor.

If it's good enough for Bach, it's good enough for me...
Korte voorbeeld : majeur = happy / mineur = sad (<- de basis als je het mij vraagt)
SilentEagle
/me bookmarkt thread voor 't geval dat Pumaz & TOR samen groot worden. :p
TOR
Pumaz & TOR live @ Antwerp is Burning :D
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
Een zaal lijkt me toch beter geschikt. Kunt ge alles vollembak gan. Tkost u ewa meer maar alles is aanwezig he.

Ma dan moet ge een voorschot betalen. Wie gaat dat voorschieten?
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
Pumaz & TOR live @ Antwerp is Burning :D

De gedachte alleen al :haha:
Maar als je het net niet gehoord hebt op ASOT (of op voorhand wist) is rank 1 eigenlijk 1 man theorie en de andere techniek...
/me gaat TOR massa's midis sturen ;)
Nabistai
Ik ga toch wel akkoord om een privé beta-feestje te organiseren. Waarom direct een hele fuif organiseren?
Zehra
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik ga toch wel akkoord om een privé beta-feestje te organiseren. Waarom direct een hele fuif organiseren?

yep kvind dat het ook wel leuker zou zijn alleen met beta's en andere ta's... wil er geen :rolleyes:-volk bij, die daar gaan schreeuwen van: ey draai eens wa goeie trance: traffic! :rolleyes:
Tiger777
awelja. Eerst is zien of we een klein feestje op poten kunnen zetten met hooguit 25 man :)

Niet da ik mij zou verzetten tegen een groot en goed geörganiseerd trancefeestje hoor, maar ik denk dat we weer een beke megalomaan worden... :)

Zehra
vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer... :)
Nabistai
quote:
Originally posted by Zehra
vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer... :)

super idee!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement