return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Beta party (pg. 9)
View this Thread in Original format
lievez
22h is vroeg ze :p

dan beginnet nog ma pas ;)
Jasperovitsj
Inderdaad, dan beginnen we net opgewarmd te geraken! :cool:
Tiger777
Da's idd vroeg, ma na 10uur kunnen ze de flikken op u dag sturen, en da willen we toch ni he :)

Der is nog altijd de mogelijkheid om na den opkuis ergens anders naartoe te gaan he :)
Jasperovitsj
Kunnen we dan gewoon geen 2 verschillende dingen doen deze zomer? Een BBQ met muziek de ene dag, en op een ander moment een echte trance-fuif? Ik zie beide zeker zitten, maar ze combineren lijkt me veel werk...
Tiger777
En da's nog het beste idee van allemaal!! Ik stem voor! :)
lievez
klein BBQ'ken en klein privé fuifken ?

of klein BBQ en "FUIF" ? :p

want kan niemee goe volge zeu :p
Jasperovitsj
Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch?
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch?

als alle beta's al komen dan zitten we toch al aan ne man of 30-40 zeker. Tegenwoordig is da hier serieus druk.

Voorstel van bbq kwam van zehra en anja, laat die vrouwen da maar organiseren da zal wel goed zijn :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto

Voorstel van bbq kwam van zehra en anja, laat die vrouwen da maar organiseren da zal wel goed zijn :p

Hehe, nice thinking Gert!! :D
Zehra
quote:
Originally posted by djcresto
als alle beta's al komen dan zitten we toch al aan ne man of 30-40 zeker. Tegenwoordig is da hier serieus druk.

:D in limburg zeker? daar komt geen kat op af... behalve ongeveer 10 LIMBETA's :D

TheMadman
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Ik denk dat dat een zeer goede en realistische schatting is.
Toch al een stuk realistischer dan de sottos afhuren :p
En voor die BBQ : stuur een een meeltje naar Mike om te vragen of em geen brochette komt mee-eten :)

greetz
SilentEagle
Hmmm, ik denk dak wel ne man of vijf meekrijg als het in Limburg is, en ne man of zes-zeven als het in Antwerpen is... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement