|
Beta party (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
22h is vroeg ze :p
dan beginnet nog ma pas ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, dan beginnen we net opgewarmd te geraken! :cool: |
|
|
| Tiger777 |
Da's idd vroeg, ma na 10uur kunnen ze de flikken op u dag sturen, en da willen we toch ni he :)
Der is nog altijd de mogelijkheid om na den opkuis ergens anders naartoe te gaan he :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kunnen we dan gewoon geen 2 verschillende dingen doen deze zomer? Een BBQ met muziek de ene dag, en op een ander moment een echte trance-fuif? Ik zie beide zeker zitten, maar ze combineren lijkt me veel werk... |
|
|
| Tiger777 |
| En da's nog het beste idee van allemaal!! Ik stem voor! :) |
|
|
| lievez |
klein BBQ'ken en klein privé fuifken ?
of klein BBQ en "FUIF" ? :p
want kan niemee goe volge zeu :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch? |
als alle beta's al komen dan zitten we toch al aan ne man of 30-40 zeker. Tegenwoordig is da hier serieus druk.
Voorstel van bbq kwam van zehra en anja, laat die vrouwen da maar organiseren da zal wel goed zijn :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Voorstel van bbq kwam van zehra en anja, laat die vrouwen da maar organiseren da zal wel goed zijn :p |
Hehe, nice thinking Gert!! :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
als alle beta's al komen dan zitten we toch al aan ne man of 30-40 zeker. Tegenwoordig is da hier serieus druk.
:D in limburg zeker? daar komt geen kat op af... behalve ongeveer 10 LIMBETA's :D |
|
|
| TheMadman |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zeg nu gewoon wat ik in gedachten had: Een fuif voor beat's en aanverwanten, dus alle beta's mogen vrienden/familie/kenissen meepakken, zolang ze maar trance-minded zijn! Volgens mij kunnen we dan wel aan 70 tot 100 man geraken, of ben ik te optimistisch? |
Ik denk dat dat een zeer goede en realistische schatting is.
Toch al een stuk realistischer dan de sottos afhuren :p
En voor die BBQ : stuur een een meeltje naar Mike om te vragen of em geen brochette komt mee-eten :)
greetz |
|
|
| SilentEagle |
| Hmmm, ik denk dak wel ne man of vijf meekrijg als het in Limburg is, en ne man of zes-zeven als het in Antwerpen is... :) |
|
|
|
|