return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Mysteryland 21.08.04 (NL) (pg. 2)
View this Thread in Original format
SiLeNcE
quote:
Originally posted by ScuL
Mysteryland AFTER-PARTY



Efter Mysteryland:
Powerzone (klubb)
Amsterdam

3 timmar av Paul van Dijk :)


w0t w0t ... this is nice!

will push me some more to go there
DJmoXX
fakk jag vill vara på Q-dance

Scul du fixar bo plats under dom dagarna va? ;)
ScuL
jag har inte beslutat själv om jag ska dra til det här .. för att jag ska till Decibel och Q-Base. och har inte skaffat biljett till ML än.
om det ska inte komma folk jag känner ska jag alltså inte dit :)
Daniey
Jag är såååå jäkla sugen på att dra på antingen Dance Valley eller Mysteryland!

Har fått för mig att Mysteryland är bättre? ScuL , va säger du?
ScuL
jag skulle basera mitt val på linan.

evenemangerna själv skiljer sig inte så särskilt mycket.

du kommer hur som helst inte vara besviken av en av de båda :D
EsseT
JAG VILL DIT vore ju jätteskoj
Hade för mig att några från malmö försöker dra i hop en bussresa dit
1000 kr med biljett är vad jag har hört :) Hoppas den blir av då sticker jag direkt isåfall blir det bonus i M-T Tour 2004 :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT
JAG VILL DIT vore ju jätteskoj
Hade för mig att några från malmö försöker dra i hop en bussresa dit
1000 kr med biljett är vad jag har hört :) Hoppas den blir av då sticker jag direkt isåfall blir det bonus i M-T Tour 2004 :D


Du menar inte www.trancetrips.dk .... Danskar... Skauningar... same diffrent name :toothless Haha... skoja

Men Rasmus på trancetrips brukar arra resor ner till Holland... nu senast Sensation White & Black :)
EsseT
STEVE :):):)

Jodå det kanske är de som ska ordna bussresan vet inte hörde bara att det var på G så jag hoppas få mer info väldigt snart om den
Ska kolla sidan du gav mig :)

VORE ju underbart då har 3 drömmar gått i uppfyllese på ett år Snacka om JACKPOT för lilla mig hihi
DjAviander
Damn, varför sker allt kul då man inte kan åka :rolleyes:
Det suuger att vara 16 och raveare :tongue2

Aja ni som åker dit får röja lite extra åt mig då haha :tongue3
SteveTranz4ever
Hittade den här länken på Sculs hardstyle forum

http://mysteryland.id-t.com/mystery...ryland-tour.exe

Kul grej måste jag säga :D

E fortfarande sugen men fan.... pengar pengar pengar... de nåt man inte har :(

EsseT
STEVE jag vet jag har heller inte pengar men jag TAR mig RÅD hehe..tralala.. :D hoppas jag kommer dit...
NU ska vi leka i SOLEN:toocool: :cool: :cool: :toocool:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT
STEVE jag vet jag har heller inte pengar men jag TAR mig RÅD hehe..tralala.. :D hoppas jag kommer dit...
NU ska vi leka i SOLEN:toocool: :cool: :cool: :toocool:

Hur tar man sig råd tralala ? Om man inte får lån, ingen krita, inga fickor kvar att leta i, inga saker att sälja bort tralala ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement