|
Mysteryland 21.08.04 (NL) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SiLeNcE |
| quote: | Originally posted by ScuL
Mysteryland AFTER-PARTY

Efter Mysteryland:
Powerzone (klubb)
Amsterdam
3 timmar av Paul van Dijk :) |
w0t w0t ... this is nice!
will push me some more to go there |
|
|
| DJmoXX |
fakk jag vill vara på Q-dance
Scul du fixar bo plats under dom dagarna va? ;) |
|
|
| ScuL |
jag har inte beslutat själv om jag ska dra til det här .. för att jag ska till Decibel och Q-Base. och har inte skaffat biljett till ML än.
om det ska inte komma folk jag känner ska jag alltså inte dit :) |
|
|
| Daniey |
Jag är såååå jäkla sugen på att dra på antingen Dance Valley eller Mysteryland!
Har fått för mig att Mysteryland är bättre? ScuL , va säger du? |
|
|
| ScuL |
jag skulle basera mitt val på linan.
evenemangerna själv skiljer sig inte så särskilt mycket.
du kommer hur som helst inte vara besviken av en av de båda :D |
|
|
| EsseT |
JAG VILL DIT vore ju jätteskoj
Hade för mig att några från malmö försöker dra i hop en bussresa dit
1000 kr med biljett är vad jag har hört :) Hoppas den blir av då sticker jag direkt isåfall blir det bonus i M-T Tour 2004 :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
JAG VILL DIT vore ju jätteskoj
Hade för mig att några från malmö försöker dra i hop en bussresa dit
1000 kr med biljett är vad jag har hört :) Hoppas den blir av då sticker jag direkt isåfall blir det bonus i M-T Tour 2004 :D |
Du menar inte www.trancetrips.dk .... Danskar... Skauningar... same diffrent name :toothless Haha... skoja
Men Rasmus på trancetrips brukar arra resor ner till Holland... nu senast Sensation White & Black :) |
|
|
| EsseT |
STEVE :):):)
Jodå det kanske är de som ska ordna bussresan vet inte hörde bara att det var på G så jag hoppas få mer info väldigt snart om den
Ska kolla sidan du gav mig :)
VORE ju underbart då har 3 drömmar gått i uppfyllese på ett år Snacka om JACKPOT för lilla mig hihi |
|
|
| DjAviander |
Damn, varför sker allt kul då man inte kan åka :rolleyes:
Det suuger att vara 16 och raveare :tongue2
Aja ni som åker dit får röja lite extra åt mig då haha :tongue3 |
|
|
| EsseT |
STEVE jag vet jag har heller inte pengar men jag TAR mig RÅD hehe..tralala.. :D hoppas jag kommer dit...
NU ska vi leka i SOLEN:toocool: :cool: :cool: :toocool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
STEVE jag vet jag har heller inte pengar men jag TAR mig RÅD hehe..tralala.. :D hoppas jag kommer dit...
NU ska vi leka i SOLEN:toocool: :cool: :cool: :toocool: |
Hur tar man sig råd tralala ? Om man inte får lån, ingen krita, inga fickor kvar att leta i, inga saker att sälja bort tralala ? |
|
|
|
|