|
Mysteryland 21.08.04 (NL) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| Vill också dit ju :( Men just nu verkar det som jag har varken tid eller pengar. *suck* |
|
|
| ScuL |
| råna en bank :toothless |
|
|
| ScuL |
!ID&T annons!
det är tilllåtet att ta in en digitalkamera på Mysteryland! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
!ID&T annons!
det är tilllåtet att ta in en digitalkamera på Mysteryland! |
Skrev de verkligen så? Snacka om att man märker utvecklingen när folk inte ens kommer ihåg att det finns "icke-digitalkameror" ;) |
|
|
| ScuL |
japp.
men kameror i sin allmänhet var förbjudet tidigare.... några undantag: telefonkameror och engångskameror.
nu får man alltså ta med en digitalkamera |
|
|
| Kongo_kim |
ahmen e. Din stream händer ju inget när jag klickar på |
|
|
| Kongo_kim |
| nu jävlar funkar det. skrev in urlen manuellt :) |
|
|
| Daniey |
Rivaro värmer nu , skön morgonhouse nu när man
precis ätit frukost :) |
|
|
| Kongo_kim |
nu är det Marnix (tyckte han sa det)
Gielen om ca 20 min borde väl sändas |
|
|
| Kongo_kim |
| Marnix kan ju fan inte mixa |
|
|
|
|