return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Mysteryland 21.08.04 (NL) (pg. 3)
View this Thread in Original format
cviper
Vill också dit ju :( Men just nu verkar det som jag har varken tid eller pengar. *suck*
ScuL
råna en bank :toothless
ScuL

!ID&T annons!

det är tilllåtet att ta in en digitalkamera på Mysteryland!
reveal
quote:
Originally posted by ScuL

!ID&T annons!

det är tilllåtet att ta in en digitalkamera på Mysteryland!


Skrev de verkligen så? Snacka om att man märker utvecklingen när folk inte ens kommer ihåg att det finns "icke-digitalkameror" ;)
ScuL
japp.

men kameror i sin allmänhet var förbjudet tidigare.... några undantag: telefonkameror och engångskameror.

nu får man alltså ta med en digitalkamera
SteveTranz4ever
Just nu lyssnar jag live på Mysteryland... festen började för en kvart sen

Lyssna om ni vill antingen via min http://sweta.mine.nu:8000 eller via
http://www.ets-global.org/index.asp

Först ut är de tydligen Ricky Rivaro från Mainstage... varning: House :D

Lineup
http://mysteryland.id-t.com/mystery...ite/lineup.html
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Just nu lyssnar jag live på Mysteryland... festen började för en kvart sen

Lyssna om ni vill antingen via min http://sweta.mine.nu:8000 eller via
http://www.ets-global.org/index.asp

Först ut är de tydligen Ricky Rivaro från Mainstage... varning: House :D

Lineup
http://mysteryland.id-t.com/mystery...ite/lineup.html


ahmen e. Din stream händer ju inget när jag klickar på
Kongo_kim
nu jävlar funkar det. skrev in urlen manuellt :)
Daniey
Rivaro värmer nu , skön morgonhouse nu när man
precis ätit frukost :)
Kongo_kim
nyheter :D

Kongo_kim
nu är det Marnix (tyckte han sa det)

Gielen om ca 20 min borde väl sändas
Kongo_kim
Marnix kan ju fan inte mixa
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement