return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Mysteryland 21.08.04 (NL) (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Marnix kan ju fan inte mixa


Hörde tabben också... men synd dom inte lirar Gielen... har redan vaknat ur min dvala och behöver inte höra mer house :toocool:

Marnix stog ju inte ens med i linan...
ScuL
Kanske ersätter han Gielen..
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hörde tabben också... men synd dom inte lirar Gielen... har redan vaknat ur min dvala och behöver inte höra mer house :toocool:

Undrar om dom sa de att Marnix har hoppat in istället för Benjamin Bates... Jävligt synd isf. (Marnix står ju inte ens med i lineupen)


Han står under Rush arena
Jag tycker varje övergång hitills han gjort är helt ed up
SteveTranz4ever
Scul... hur är vädret där nere då ? Du bor väl bara 3 mil från Floriade om jag minns rätt :)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Scul... hur är vädret där nere då ? Du bor väl bara 3 mil från Floriade om jag minns rätt :)


Det blåser lite grann och luften är halv molnigt.
Ingen regn men ingen sol heller.
Kongo_kim
Är det fortfarande Marnix?? är ju live sång och grejs nu
ScuL
Bates
gillar denna stilen av house ibland :)

Gott för sommardagar..

> Luften börjar bli blå!
ScuL
De ska ha de följande i sändningen:

** [rush]
ton TB [blackhole]
angelo
darren emerson
paul van dijk [main]
ShyTrance
kommer ingen hardstyle att sändas ? =/
ScuL
quote:
Originally posted by ShyTrance
kommer ingen hardstyle att sändas ? =/


tror inte det. det gjorde dem inte heller förra året.
hoppas på att de gör något i kväll då

SteveTranz4ever
Jävla streamen från ETS har vart död nu i nära 10 minuter :(
ScuL
??????
de spelar fan rock nu :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement