|
Paul Oakenfold to Helsinki
|
View this Thread in Original format
| philly_FIN |
Paul Oakenfold to Helsinki
One of the most influential DJs of all time, Paul Oakenfold, is to play his first ever gig in Finland at Club Colors´ autumn season opening party on August 27th. The official street date for advance tickets, available exclusively from Street Beat, is May 28th, although a very limited amount of tickets is already on sale for 25 euros at the Colors night with Erick Morillo @ Helsinki Club on May 16th. More details coming soon - watch this space!
http://www.streetbeat.ac/catalo g/news.php
-Paikan kyllä olisivat saaneet valita paremmin :confused: no mutta toivottavasti äijä nyt suomeen tulee :crazy: |
|
|
| GrimReaper |
Oho! Oakeykin tulossa tänne. Paikka on kyllä liian pieni tän mittakaavan bileisiin.. se on nähty monen monta kertaa jo kun Colorsissa on vieraillu muita suuria nimiä.
No saapa nähdä jos Pauli tulee niin vois jopa mennä itekin paikan päälle. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Jaa-a, jää kyllä tuo pöhöttynyt kokkelipää katsastamatta. |
|
|
| Epic Star |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Jaa-a, jää kyllä tuo pöhöttynyt kokkelipää katsastamatta. |
Tekee varmaan vakion ja pistää CD soittimeen valmiiksi mixatun cd:n soimaan. :rolleyes: |
|
|
| MekkaFIN |
| Ois kyllä mukava käydä Paulia katsastamassa... ois saanu vasta syksyllä tulla. :P |
|
|
| XeQtOr |
| Colorski vihdoinkin saanu jonku soittamaan muunaki päivänä ku sunnuntaina. Eipä kuiteskaa taida tonne menemisestä tulla mitään jos noi bileet on hesarilla, ku siel on ikäraja kuiteski jotain k-24 luokkaa.. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Ois kyllä mukava käydä Paulia katsastamassa... ois saanu vasta syksyllä tulla. :P |
Eikös elokuun loppu (27.) oo jo ainakin alkusyksyä? :p |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Eikös elokuun loppu (27.) oo jo ainakin alkusyksyä? :p |
Jaa, se onkin noin myöhään. :P Enpäs huomannut. No, ei taida ikäraja olla kummiskaan k18. :| |
|
|
| skip |
mä veikkaan kyllä, että jätän tän itse ainakin väliin, koska en ole ikinä ollut mikään suuri oakey fani, eikä 25€ liput kuulosta kauhean hyvältä!
tosin ensin pitäisi varmaankin tarkistaa mitä se pauli nykyään soittelee, koska siitä mulla ei oo juurikaan tietoa. ties vaikka menis yks yhteen mun maun kanssa! |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
tosin ensin pitäisi varmaankin tarkistaa mitä se pauli nykyään soittelee, koska siitä mulla ei oo juurikaan tietoa. ties vaikka menis yks yhteen mun maun kanssa! |
Eikös se progehousee soittele? |
|
|
| BetaFactory |
| Missä on Club Colors'? Siellä missä oli entinen Hotelli Helsinki (nyt vissiin Sokos Hotel Helsinki) oli juliste, ja sen mukaan ymmärsin että Erick Morillon keikkaa pidetään juuri siinä talossa, mutta olenko aivan pihalla? |
|
|
| XeQtOr |
| Club Colors on pelkkä organisaatio joka järkkää noita bileitä ei itse biletila. Colorsin bileet on mun käsittääkseni tähän mennessä pidetty Helsinki Clubilla joka löytyy yliopistokadulta? (vai mikä sen kadun nimi nyt sit onkaa). |
|
|
|
|