|
Paul Oakenfold to Helsinki (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Aha, se toimii kuten suuri osa muutkin klubit, Unity, Hallmark yms. Sain vain sellaisen käsityksen, että sillä olisi ollut kiinteä toimipaikka.
EDIT: Prkl, olisi pitänyt lukea ihan ensimmäinen viesti vähän tarkemmin. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Club Colors on pelkkä organisaatio joka järkkää noita bileitä ei itse biletila. Colorsin bileet on mun käsittääkseni tähän mennessä pidetty Helsinki Clubilla joka löytyy yliopistokadulta? (vai mikä sen kadun nimi nyt sit onkaa). |
Aivan. Colors on tuonu Suomeen jo esim. Paul van Dykin, Ferry Corstenin, Tiëston ja Judge Julesin ja monia muita. Ja se osoite on Yliopistonkatu 12.
Colorsin bileissä on usein K-24 ovella mutta K-20 ennakkolipulla.
Colorsin vielä uutuudenkarhea kotisivu http://www.clubcolors.net/. |
|
|
| BetaFactory |
Aha. Mutta eiköhän se Yliopistonkatu 12 on juuri siellä, missä on myös Hotelli Helsinki?
Tuo K-24 vs. K-20 kuulostaa vähän syrjivältä. :rolleyes: |
|
|
| XeQtOr |
| En oo mistää hotelli helsingistä kuullukkaan... Helsinki Clubille pääsee helpoiten ku menee metrolla kaisaniemeen ja sit kävelee ylös opintoputkea pitkin ja kääntyy sen päässä oikealle. Siitä sit 200 metriä ja oot hesarin oven edessä.. |
|
|
| BetaFactory |
Se ON siellä. :D
Elikkä jep, puhutaan samasta paikasta. Aika tummahko talo vissiin... |
|
|
| ravec |
Täytyy käydä katsastamassa Oakie laivalla ennen tota suomen keikkaa.
Club Colorssille ei tarvii mennä, koska Hesari on niin pieni paikka.
(tämähän on vain minun mielipiteeni)
Tieston ja Judgen keikalla paikka oli niin täynnä, että eipä paljon tanssimiselle jäänyt tilaa. |
|
|
| Sebraa |
| Hyva päiva! Please let us know when the pre-sale tickets will be available! ;) Sounds nice again visit CLubHelsinki and sleep over in SOKOS Helsinki hotel :D |
|
|
| Chris d(-_-)b |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Jaa, se onkin noin myöhään. :P Enpäs huomannut. No, ei taida ikäraja olla kummiskaan k18. :| |
Kaverin broidi oli ostanut lipun ja siinä luki kuulemma K-18 |
|
|
| Chris d(-_-)b |
| Jep, tarkistin asian tänään ja ikäräja on K-18! |
|
|
| Sok |
| Tuo k-24 ovelta johtunee siitä että Helsinki Clubin normaali ikäraja on se 24v. Kaikki edelliset bileet ovat todella olleet k-20 ennakolla. Paikkahan on aika surkee konemusiikki tapahtumien pitoon ja ennenkaikkea, liian pieni. |
|
|
| Eis |
| Hmm, onkohan toi nyt sitten tosiaan Clubilla :/. Kai seo silti pakko Oakieta tulla Helsinkiin katsomaan ja kuuntelemaan, lipun hinta suht kova, mutta onneks vaan k-18. Jäi aikasemman k-20 takia pari hyvää keikkaa väliin... |
|
|
| philly_FIN |
Paikka: maestro / helsinki
ikäraja: K18
auki: 21-04
hinta: 25 egee
dj: paul oakenfold, Alex Kunnari, Käpä
lisäinfo: ennakot street beat 28.5. alkaen (pre-ticket) |
|
|
|
|