|
Paul Oakenfold to Helsinki (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Annele |
Mä lähen kuunteleen hänta on his way to you guys :cool:
Risteily - www.mondaybar.com
Kiinnostavaa saada kuunnella tätä legendiä ja the rest of the line-up ei ole hullumpi :D |
|
|
| Eis |
| Lippu "Paulan" helsingin keikalle ostettuna :), vielä pitää miettiä meneekö bussilla vaiko autolla.. :clown: |
|
|
| D'exxed |
| perjantaina sitten maestrolla... :) |
|
|
| Sok |
Noh, tulipas nautittua musiikista eilen.
Tracklist oli aika hyvä vaikka ois kyl voinut soittaa jotain muutakin ku niitä biisei mitkä on ennestään kuullu liian monta kertaa (Alex Kunnari soitti just ennen Tilt'n ja eiköhän Oakenfold'kin). Tunnelma oli kyl Maestrossa aivan katossa ja Southern Sunin kohalla oli kyl hieno fiilis.
Ite en oikein tykännyt siit että nostatus tehdään desibelejä nostamalla ja vaihdot oli välil kummallisia mutta kokonaisuutena erittäin hauskaa oli. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Sok
Ite en oikein tykännyt siit että nostatus tehdään desibelejä nostamalla |
?? :conf: |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by Sok
Ite en oikein tykännyt siit että nostatus tehdään desibelejä nostamalla ja vaihdot oli välil kummallisia mutta kokonaisuutena erittäin hauskaa oli. |
Jep erittäinkin epämiellyttävää oli toi varmaan 20dB nosto nostatuskohdissa :S, ainaskin korvat oli kovilla (tarttee varmaan kunnon tulpat hommata). Toisekseen vaihdot oli suurimmaks osaks aika häiritsevän paskoja, mutta Southern Sunin aikana meininki oli katossa, ja se pelasti illan :)
Ps. Mulla on parit videot ko. tapahtumasta, mutta kuvauskiellon takia en tiedä vielä viitsiskö niitä pistää mihinkään. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Eis
Jep erittäinkin epämiellyttävää oli toi varmaan 20dB nosto nostatuskohdissa :S, ainaskin korvat oli kovilla (tarttee varmaan kunnon tulpat hommata). Toisekseen vaihdot oli suurimmaks osaks aika häiritsevän paskoja, mutta Southern Sunin aikana meininki oli katossa, ja se pelasti illan :)
|
Ei jeesus, jos Southern Sun oli illan kohokohta niin olen todella iloinen että jätin väliin... |
|
|
| XeQtOr |
| Oakien alamäki on kyl tosissaan alkanu.. Plattarissa sanoivat sen soittaneen polkkaa viimesen puol tuntia..:whip: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Oakien alamäki on kyl tosissaan alkanu.. Plattarissa sanoivat sen soittaneen polkkaa viimesen puol tuntia..:whip: |
Ainakin miehen mix-cd:t on loistavia. ;) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Ainakin miehen mix-cd:t on loistavia. ;) |
Ei kai se mikään ihme ole kun ei mies niillä muuta tee kuin poseeraa kansikuvaa varten. |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Ei kai se mikään ihme ole kun ei mies niillä muuta tee kuin poseeraa kansikuvaa varten. |
:D :D :D..... No bisnestähän kaikki on ;)! |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Ei kai se mikään ihme ole kun ei mies niillä muuta tee kuin poseeraa kansikuvaa varten. |
:D :D :D..... No bisnestähän kaikki on ;)! |
|
|
|
|