|
City Parade Gent (26.06.2004)!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
en toch moet er meer Trance aanwezig zijn onder de deejays |
Zullen we ons aanmelden? :D ;) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zullen we ons aanmelden? :D ;) |
aanmelden? ik dacht eerder OVERNEMEN! |
|
|
| eieregooie |
| Ook goed :D I'm in :D :D :D |
|
|
| Eagle` |
| de city parade draait dan ook om het buitengebeuren, niet om wat er zich in flanders expo afspeelt, anyway vorig jaar waren er wel trance dj's, en er was ook geen vlok hoor |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
de city parade draait dan ook om het buitengebeuren, niet om wat er zich in flanders expo afspeelt, anyway vorig jaar waren er wel trance dj's, en er was ook geen vlok hoor |
maar yves deruyter, sander kleinenberg, judge en cor waren toen belange nie slecht, ondanks het mindere volk :D |
|
|
| Joker666 |
hier de volledige lijst van trucks:
CITY PARADE
STUBRU
JIM TV
LA ROCCA
CHERRY MOON
KOZZMOZZ
FUSE
BCM
CAFE D'ANVERS
INDUSTRIA
ZILLION
DJ MARKO
SOTTOS
CARRE
ILLUSION vs MYSTIC
CAFE BLEU
MONTINI
FREE TICKETS
LAGOA
DONNA
VERSUZ
PARTY WISE
KOKORICO
WINNERS CLUB
THE TEMPLE
SPECIAL-T vs TROPICANA
THAT'S IT (NL) vs IN DE WOLKEN (NL)
NIGHT LIFE (NL)
OVERLOAD (NL)
AXE
PARTYSAN
UTOPIA
D&B
DANCING VIBES
COKE LAB
DC 10
CHARLATAN
BAROCCO
After party is wel geen trance, maar line up zegt me wel iets voor een keer: Michel De Hey, Luke Slater, Marco Bailey,Dave Angel,... en slechts €6. Wel in openlucht, dus effe weer afwachten.... :tongue3 |
|
|
| SilentEagle |
Ziet er niet slecht uit... :)
Ik denk wel da'k erbij ben, kzal het kunnen gebruiken na examens op 23,24 en 25 juni. :) |
|
|
| Nabistai |
Ik zal er ook wel zijn denkik ;)
Het eventuele abituriënt-worden vieren :D |
|
|
| Tiger777 |
| Allé, vooruit, zet mij ook maar op de lijst :) |
|
|
| Oester |
yowz,
aangezien ik bij de gelukkigen ben om nr de cityparade te kunnen gaan wil ik hier eens iets vragen ... Verleden jaar was het grote probleem DRANK , beter KOELE DRANK, nu gaan ik en mijn vrienden onze "pompier" ter beschikking stellen van ons aller nut (fotos op [url]www.abeladoekes.be [/url])
Hier gaan we dus een gekoelde tapinstalatie aanhangen en met all you can drink systeem werken namelijk u betaald 15 euro aan mij. en u drinkt van 15.30 tot 23 u gratis bier .
We zullen langs het traject van de parade staan en als de trucks gepasseert zijn zullen we volgen. in de tijd dat de trucks er nog niet zijn zullenw e zelf voor muziek zorgen ( jammerlijk zal het nie echt mijn en jullie ding zijn )...
t'is ma da ge het weet , als ge wilt meedoen met ons gelieve dan asap een pm'ke of nen mail te sturen zodat we weten hoeveel vaten we moeten hebben ...
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Oester
yowz,
aangezien ik bij de gelukkigen ben om nr de cityparade te kunnen gaan wil ik hier eens iets vragen ... Verleden jaar was het grote probleem DRANK , beter KOELE DRANK, nu gaan ik en mijn vrienden onze "pompier" ter beschikking stellen van ons aller nut (fotos op [url]www.abeladoekes.be [/url])
Hier gaan we dus een gekoelde tapinstalatie aanhangen en met all you can drink systeem werken namelijk u betaald 15 euro aan mij. en u drinkt van 15.30 tot 23 u gratis bier .
We zullen langs het traject van de parade staan en als de trucks gepasseert zijn zullen we volgen. in de tijd dat de trucks er nog niet zijn zullenw e zelf voor muziek zorgen ( jammerlijk zal het nie echt mijn en jullie ding zijn )...
t'is ma da ge het weet , als ge wilt meedoen met ons gelieve dan asap een pm'ke of nen mail te sturen zodat we weten hoeveel vaten we moeten hebben ...
|
|
|
|