|
City Parade Gent (26.06.2004)!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Eerlijk wil ik niet per se naar Armin kijken tenzij er een (kleine) meeting is. Anders hoop ik dat mijn vriendin niet hoort dat hij komt, ze begint een obsessie te krijgen (en kan zijn naam nog altijd niet juist zeggen). |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Eerlijk wil ik niet per se naar Armin kijken tenzij er een (kleine) meeting is. Anders hoop ik dat mijn vriendin niet hoort dat hij komt, ze begint een obsessie te krijgen (en kan zijn naam nog altijd niet juist zeggen). |
wie heeft nu geen obsessie voor armin? *drool* kom geef toe... tis een schone kerel ;) mah toch vind ik da tiesto meer uitstraling heeft <- is dus ipv *drool* gekomen eh ;)
ow ja k en mysteria zullen er ook zijn op cityparade!
kga da eens eindelijk meemaken. wou vorige jaren gaan maar dat was dan altijd just tijdens mijn examens! whiiiiiiiiiiii FEESTJEUH!
 |
|
|
| Pumaz |
| Is dat eerste stuk nu sarcastisch of niet? :conf: |
|
|
| Zehra |
Is dat eerste stuk nu sarcastisch of niet? :conf: |
who knows?  |
|
|
| Pumaz |
| Gij normaal gezien :p |
|
|
| Zehra |
Gij normaal gezien :p |
normaal wel ja... :nervous: |
|
|
| FUSyke |
| Is er nu zaterdag een meeting aan stage4 als Armin draait of gaat iedereen zijn eigen gangetje? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
ow ja k en mysteria zullen er ook zijn op cityparade!
|
whoohoow!! :)
Ik ben voor een meeting :p |
|
|
| Kaidreas |
mmmz, zoals het er nu uitziet, heb ik al nie veel goesting meer, want het is waarschijnlijk weeral een feesje op men eigen (:rolleyes: )
ja men broertje is er ook bij, maar ik weet niet goed wat die dude gaat dude, maar aan de andere kant... en meeting is anders wel dikke leut. |
|
|
| pooley |
Eerlijk wil ik niet per se naar Armin kijken tenzij er een (kleine) meeting is. Anders hoop ik dat mijn vriendin niet hoort dat hij komt, ze begint een obsessie te krijgen (en kan zijn naam nog altijd niet juist zeggen). |
was e rnu moeilijk aa ndie naam uit te spreken voor nen belg? |
|
|
| Real |
is het wel 100% zeker dat AvB komt?
kvind het vreemd dat zo'n grote DJ als Armin nergens vermeld wordt op www.cityparade.be :nervous: |
|
|
| lost_in_trance |
Niet zeker, inderdaad. Ik begin te twijfelen..
op de website van city-parade
VERSUZ(www.versuz.be)
Dave
Laurent
Tom
Dat wordt niet in de gigs van Armin vermeld! (www.arminvanbuuren.com)
The website van Versuz spreekt over de Versuz truck aan City parade maar niet over Armin Van Buuren |
|
|
|
|