|
City Parade Gent (26.06.2004)!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| ik ben voor een meeting, zal mss wel nie zo gemakkelijk zijn, vorig jaar op de preparty was het superdruk |
|
|
| TOR |
| ik begin nu ook wel te twijfelen of Armin er bij is.. niet dat ik naar hem zou gaan luisteren (1x Armin op een dag is genoeg), maar ik heb gezien dat hij zaterdag van de UK komt en 's avonds alweer in Den Haag moet draaien. die zal toch niet zo gek zijn de Cityparade er nog bij te nemen? wanneer moet hij slapen dan?! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik ben voor een meeting, zal mss wel nie zo gemakkelijk zijn, vorig jaar op de preparty was het superdruk |
Komen de meeste van ons niet met de trein? Dan doen we een meeting in't station en vertrekken we van daar ofzo :conf:
Ik begin idd ook wel te twijfelen aan armin. Het is precies een groot geheim dat hij komt...:sadgreen: |
|
|
| Xilver |
| Kheb toch affiches gezien van Armin @ Preparty Cityparade, hosted by Versuz... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kheb toch affiches gezien van Armin @ Preparty Cityparade, hosted by Versuz... |
En kunt ge der zo geen pikken voor ons? :p |
|
|
| Xilver |
Als'k ze nog zie hangen :)
Ik kom zaterdag met den auto, khoop da'k me dan ergens in de buurt van 't station kan parkeren, want kwil ulle toch ook eens ontmoeten. |
|
|
| emma |
Armin komt 100% zeker !
weet alleen het exacte uur niet maar ik vermoed dus 14.00u
ja; is idd wel zot ...
heb je zijn agenda al gezien voor deze zomer ? !!?
ik zou het echt ni kunnen denk ik, superveel met vliegtuig ... |
|
|
| TOR |
| ok, dan kunnen we een uitgeputte Armin verwachten in Den Haag vrees ik.. hopelijk kan hij er wat tegen, zodat we toch nog een deftig setje krijgen te horen... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by TOR
ok, dan kunnen we een uitgeputte Armin verwachten in Den Haag vrees ik.. hopelijk kan hij er wat tegen, zodat we toch nog een deftig setje krijgen te horen... |
Ik denk dat ie gewoon volgend jaar tiesto van die nr1 plaats wil krijgen ;) (en terecht) Hij zal wel goed draaien! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
ok, dan kunnen we een uitgeputte Armin verwachten in Den Haag vrees ik.. hopelijk kan hij er wat tegen, zodat we toch nog een deftig setje krijgen te horen... |
Als hij echt te moe is kunnen Markus en perry altijd overpakken, I wouldn't mind :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
was e rnu moeilijk aa ndie naam uit te spreken voor nen belg? |
Ze spreekt zijn naam uit zoals hij een fransman is. Armain dus. :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ze spreekt zijn naam uit zoals hij een fransman is. Armain dus. :rolleyes: |
Man, dat gebeurt hier dus ook constant! Zo veel mensen die hem Armain noemen, ik snap het niet... |
|
|
|
|