|
התגייסתי היום :))))))
|
View this Thread in Original format
| TTman |
איזה ליגה
אני בצריפין, כל יום בבית
חמש דקות הליכה מהבית
פשוט תענוגגגגגגגגגגגג
:D :D :D :D :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
איפה קנית??? גם אני רוצהההההה
בכל אופן, שיהיה בהצלחה אחי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | איזה ליגה
אני בצריפין, כל יום בבית
חמש דקות הליכה מהבית
פשוט תענוגגגגגגגגגגגג |
איפה רוח הקרב והמוטיבציה ?????:haha: |
|
|
| Sm0keMachine |
חחח מה זאת בדיחה או משו..?
איך אתה יודע איפה תשובץ כבר ביום הגיוס שלך?
ואם כן, אז באיזה בסיס בצריפין? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חחח מה זאת בדיחה או משו..?
איך אתה יודע איפה תשובץ כבר ביום הגיוס שלך?
ואם כן, אז באיזה בסיס בצריפין? |
חחח..אחי זה בגלל שהוא עתודאי...הרי כאילו הוא התגייס כבר לפני שנתיים...רק עכשיו הוא מתחיל לשרת בפועל אחרי שסיים ללמוד...
והיה לו גם חופש של חודש לפני זה ולכן אמרו לו כבר לפני יום גיוסו איפה יהיה ומה יעשה...
גל למרות שאנחנו לא בקשר מי יודע מה עכשיו בפורום (אני בטוח שאתה יודע למה בדיוק אני מתכוון) אני מאחל לך בהצלחה...טוב לשמוע שלא דפקו אותך באיזה בסיס מרוחק וכאלה... |
|
|
| fishfish |
| באיזה בסיס בתוך מחנה צריפין ?? |
|
|
| LA© |
ליגהההההההההההה
:D :D :D :D :D
אחלה בחלה
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
משהו אשששששש
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| TTman |
מתקן איריס
ב 23 אני מתחיל קורס של 4 חודש
ואז אני נשאר במתקן איריס
משהו אש
היום שיחררו אותנו בשתיים
:D
תודה לכולם |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by TTman
מתקן איריס
ב 23 אני מתחיל קורס של 4 חודש
ואז אני נשאר במתקן איריס
משהו אש
היום שיחררו אותנו בשתיים
:D
תודה לכולם |
חח גם אני יצאתי ב2 היום..בפינוקים..;)
המממ לא שמעתי על מתקן איריס...
איפה זה נמצא בצריפין?
לאיזה חיל אתה שייך? |
|
|
| TTman |
זה ליד לוט"ם
אני שייך לחיל קשר
אולי אתה מכיר את אבן יקרה
אז אני שם
מתקן איריס |
|
|
| -CosmicFire- |
ואני הייתי בטוח שאתה כבר אחרי צבא רבק :}
אבל בכל זאת בהצלחה אח שלו :D |
|
|
| markfeldman |
| כולם יוצאים מוקדם ורק אני טוחן לילות בקריה.... |
|
|
|
|