return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Voor alle anti-Jean fans! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ik ben niet zo goed in brieven opstellen, dus ik hoop dat emand anders dat op zich wil nemen,want er gaan er zeker meer meedoen, dat is best geinig toch?
Sandman
email bomber? is wel leuk dan....

sms bomber? als je zijn 06 nummer heb...

Als hij een fax heeft is het helemaal leuk. Het schijnt (kwee niet of het waar is !!!!) als je sms-bericht naar een fax nummer stuurt. Dat herkent de fax niet en wordt terug gestuurd naar de centrale. en de centrale stuurt hem weer terug of zoiets. maar in ieder geval. die fax gaat het zo'n 500 keer proberen om zo'n ding te ontvangen voor dat hij der mee kapt.. Dat lijkt me wel lache...

Ik zal het eens navragen........
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ben niet zo goed in brieven opstellen, dus ik hoop dat emand anders dat op zich wil nemen,want er gaan er zeker meer meedoen, dat is best geinig toch?

blik wacht op henkie henk:p
joesterizor
jean moet is een afkik sentrum in gesleept worden met zijn lelijke rot harses!! Wat dat betreft krijgt nederland er een nieuwe Herman Brood bij
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik

blik wacht op henkie henk:p

Geachte heer Jean

De afgelopen maanden bent u steeds vaker in het nieuws. U komt op tmf. U draait op de o zo grote feesten als sensation.
Nou zouden wij (de echte trance lovers) het graag zo zien dat u zich helemaal niet meer vertoont. Als u er ooit nog aan dacht
om een set te draaien wilt u dan het scratchen tot een minimum beperken of helemaal weglaten. Wij vinden namelijk dat het zo is dat je bepaalde dingen pas kan doen als je het echt kan en het een betere sound geeft. Graag zouden wij ook weten waar u uw pilletjes haalt..als u namelijk de arrogantie hebt om uw eigen cd "super dj jean" te noemen dan moet u wel heel goeie stuff hebben. Voor de rest zijn wij ook niet de naarsten en hebben n.a.v. het artikel in de revu uw pedo-pas klaarliggen.

Hierbij verblijven wij met vriendelijke groet "de echte trancers"

Stuur deejze maar nie he :) Deejz is prive.. en mag nie verstuurd worde.. mmm ja zo heb k me wel ingedekt denk k...
Dj Alpha
'k vind m wel toepasselijk eigenlijk :)
TimeportE
Ja ik vond je stuk ook goed Henkie.. ALs we em niet mogen gebruiken moeten we tenminste nog wel zo iets hebben.. HAHA Pedo-pas... :whip: :whip:
Eye-Riz
Nou, het zou toch leuk zijn als hij driehonderd van dat soort mailtjes zou ontvangen? Zal die vast erg blij mee zijn (hij heeft toch een bord zo groot als een vuilnisbakdeksel voor zijn kop).
:D :D :D
ojeeeeeeee...... nu kwam per ongeluk mijn DeeDee-persoonlijkheid weer naarboven, oeps :p
New Wave
HEYMAN, geef mij die e-mail van jean eens, dan stuur ik dat briefje wel effe op.........................
Sandman
quote:
Originally posted by New Wave
HEYMAN, geef mij die e-mail van jean eens, dan stuur ik dat briefje wel effe op.........................

:whip: YOU ARE EVIL!!! :whip:

I like that!!! :whip: :D :D

Dj Lex
Dus we gaan het doen? Ja lachuh joh. Hij weet niet wat er gebeurt dan. Hehe allemaal sturen jongens en meisjes :D
Flipper01
Ik moet zeggen dat ik je brief echt meesterlijk goed vind Henkie!!
Ik denk dat meneer Jean best blij zal zijn met deze fanmail!!

:D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement