return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Voor alle anti-Jean fans! (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
hey, geef mij dat e-mail adres eens.........anders ken ik dat ding toch niet versturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ddicted
Anti pillenboer united !!!! :whip:
Vinyl Boy
Ok, mijn mening er ook maar bij: ik las dat interview in de revu idd ook en tot mijn verbazing zag ik een meisje dat ik ken (ze zat in mijn klas toen ik nog op school zat). Die gozer dacht echt dattie haar ff makkelijk kon scoren, nou hoor ik later van haar dat hij wel de hele avond haar drank heeft betaald en ze samen de rest van de week soort van zijn opgetrokken, maar zijn doelstelling "ze is vast nog maagd en heeft waarschijnlijk geen geld voor een taxi" maw "die pak ik ff", is toch mooi niet uitgekomen! :):):)

En nu zijn nieuwe cd "super dj".... OMG echt, die gozer is het spoor volledig bijster echt. Ik hoop dat hij een keer keihard op zijn bek gaat of door het spreekwoordelijke mandje valt, op wat voor manier dan ook.

hoi!
TimeportE
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Ik hoop dat hij een keer keihard op zijn bek gaat of door het spreekwoordelijke mandje valt, op wat voor manier dan ook.

Dat lijkt me zo VET.. ik zie het al voor me op de factory facts op tmf.. : Dj jean maakte een jammerlijke fout en verknoeide hiermee een deel van zijn set.. Alle tmf kindjes zullen dan op eens uit hun droom ontwaken!! cool.. hehe :D:D:D
Akira
NOu om het allemaal nog mooier te maken....Jean Pakt gewoon alles wat een KUt heeft...ook zal zijn het opgebouwde mannen het maakt die knakker helemaal geen ene aan.Dit heb ik van best wel zeer betrouwe bronnen gehoord mensen die hem persoonlijk kennen etc...of in dezelfde scene zitten.Hij zat ooit een keer achter een vriendin van mij aan maar die heeft die gozer zo enorm afgepoeierd.wat ik natuurlijk enorm kon waarderen:stongue: :stongue: :stongue: :stongue::stongue:

NOu vanavond ga ik dus es kijken hoe jean het gaat verkutten in STARLIGHT....heb er nu al weer zin om keihard te gaan lachen hoe die het gaat verkutten Maar ja bij het grote publiek is hij nog altijd erg populair dus het zal vanavond wel weer super en super druk zijn dat betekent dus dat er veel leuke meisjes zijn :D:D:D en om de domber van gisteren weg te spoelen is dat wel nodig :clown:
Henkie_henk
Akira en M5... gaan em vanavond door het spreekwoordelijke mandje heenslaan denk ik zo :p

Maybe kom k ook nog.. ligt ff aan bepaald deurbelijd :D
als iemand het vraagt ben ik 21 haha..

Ow ja..

Ik had gehoord van Moreno die hoogtwaarschijnlijk jeans bilmaatje is.. dat het gedrag van jean gewoon een "act" is.. lol.. goeie act wel..
Shitzooi
Niks mis mee toch ... om achter alle redelijk uitziende
vrouwen aan te gaan ;) ... ik begrijp niet dat jullie
dat aan hem zo erg vinden ... kijk de muziek etc. okay,
maar de vrouwenjacht van 'm .... ;)
mansie
Wat zitten jullie nou allemaal te zeiken over die Jean.

Hij draait gewoon *****-muziek. En dat heeft hij altijd al gedaan. Het is en blijft een gabber. Daar moet je niet een woorden aan vuil maken.

De enige vraag die er is: wie vindt nou eigenlijk wel goed nadat ze hem hebben horen prutsen??:conf:
Shitzooi
Ik heb ook niks tegen zijn muziek ...
Henkie_henk
Eeeeeeyy de "21 jarige" is terug uit de q.. Q ownd.. ik own.. alles ownd..

hebbe we jeans emeel adres?? of leeft ie al nie meer??

Obi
Als ik zo'n thread lees denk ik:

Wat een trieste mensen hier.

Ik bedoel, Opbellen..? Mailen met z'n allen..? Kom op zeg...

Je hoeft natuurlijk geen fan van DJ Jean te zijn (dat ben ik persoonlijk ook niet), maar laat die gast met rust. Hij doet zijn ding en doet dat zeker niet slecht.
Zo blijkt maar weer: Hoge bomen vangen veel wind. Als DJ Droplul uit grebbelkerk niet zou bevallen bij een aantal mensen zou niemand zich er druk om maken, maar gewoon niet naar de feesten gaan waar die draait.

Onthoud wel; Toen de meeste van jullie nog op de lagere school naar de grease medley aan het luisteren waren, was Jean al in de iT bezig. Die gast is ook al een jaartje of 15 bezig met dance-muziek... Ook heeft hij toendertijd nog mixkampioenschappen gewonnen. Hij kan het _heus_ wel.

En bij dit soort ongefundeerde kritiek denk ik altijd maar: Jij kan het beter..? Laat maar zien dan!

Over de Super DJ CD, dat is een CD concept. Dat concept heet "Super DJ's". Daar wordt elke keer een DJ uitgenodigd om een mix-CD te maken. Het is dus niet Jean, Super DJ, maar Super DJ -> Jean. Volgende keer is het een andere DJ. En luister eerst de CD maar voordat je kritiek levert, het zal je verbazen hoe goed 'ie is.

Dit is wat Dancelinx er over te zeggen heeft:

quote:
Super DJ is de allernieuwste compilatieserie van ID&T. In eerste instantie denk je dat het om de nieuwe serie van DJ Jean gaat maar dat is niet zo. Na uitleg in het stijlvolle booklet wordt duidelijk dat het hier gaat om een compilatieserie waarbij alleen de echte Super DJ`s van deze wereld hun kunsten mogen vertonen. Iedere release door een andere Super DJ dus.

Voor het eerste deel is gekozen voor één van de beste en populairste Nederlandse DJ aller tijden, DJ Jean. Op deze CD laat hij zich weer van zijn beste kant zien en lijken we muzikaal terug te keren naar het goede oude iT-tijdperk waarbij je die overbekende Jean sound in een opgaandel lijn voor je kiezen kreeg.

Van groovy starters door naar stevige club naar knallende techhouse tracks om te eindigen met de bekende Jean trancers. Enige hoogtepunten van de CD zijn Harrt Choo-Choo Romero`s Tania en het fantastische Ultimahora Ibiza van Mauro Picotto.

Een minpunt : wat doe Vinylpusher van Groove Collector op nummer 15 ??

Al met al een CD waar je weer eens het beste van Jean krijgt verpakt in een booklet met mooie foto`s, verhalen en quotes van bekende scene-members. Super DJ is
een document dat goed bij andere belangrijke series in je kast zal passen.
Benieuwd wie de volgende Super DJ zal worden...
M5
ben gister bij jean geweest en ik vond hem GOED draaien!! gewoon lekker TEMPO erin!! paar hele fette tracks!!! mocht er twijfel over bestaan hij kan zeker wel draaien!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement