return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Voor alle anti-Jean fans! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
ok, Jean zal ongetwijfeld wel goed kunnen mixen, dat staat buiten kijf. Punt is echter dat die gozer zich gedraagt zoals voetballers die zegmaar witte voetbalschoenen hebben: opvallend, decadent en overdreven. Het grote publiek kent DJ Jean wel, maar jongens als Armin, Ferry Corsten en Timo Maas (bijv.) niet. Nu denkt de massa waarschijnlijk dat alle dj's zo zijn en dat vind ik een beetje zonde van de status "dj", die toch altijd wat moois over zich heen heeft.

Dat interview in de Revu heeft voor mij wel 1 en ander duidelijk gemaakt over hoe onbeschaafd die Jean is. Ik loop hier niet heilig boontje te spelen en te zeggen dat alles fout is wat die gast doet, maar hij misbruikt zijn status als dj om allerlei dingen te doen en dat valt me van hem tegen.

Bij deze mijn gefundeerde kritiek.
Henkie_henk
Ja die jean zal misschien wel kunne dje.. Maar ik vind dat dat in het niets valt bij zn gedrag.. Hij doet zich voor als de beste dj.. Kijk naar zijn nieuwste cd "super dj jean".. In die clip van hem is ie een of andere brede "super dj?" Damn man.. "grow up".. Dan heeft ie nog dat leuke scratchen. Vind ie het leuk om meisjes zo jong mogelijk te pakken.. ach man.. Tis niet zo raar dat je die gozer gaat verafschuwen.. Ookal was ie de beste dj ter wereld.. t is en blijft een lul..

Voor de rest sluit ik me volledig bij Vinyl boy aan
New Wave
Henkie, je was me weer voor......
Ik schrijf toch maar op wat ik wilde zeggen.....

Die eikel kan misschien wel draaien, maar het gaat vooral om de MENTALITEIT die hij heeft......en dat is gewoon super bagger...kinderachtig (zal wel komen door de mensen waarmee hij omgaat....kleine kinderachtige puberale sletjes)...kneuzig....triest...arrogant...zelfgeilheid.....en ga zo maar door.......hij moet niet denken dat hij de "Master DJ" is............want dat is hij niet.........
Akira
hij draaide gisteren gewoon echt GOED...en dat zeg ik nog wel als anti jean fan.
Eye-Riz
quote:
beetje zonde van de status "dj", die toch altijd wat moois over zich heen heeft

Een dj zou geen status behoren te hebben! tis toch bizar dat mensen je interessant vinden alleen omdat je plaatjes draait?!? Ik zie zo vaak dat mensen opeens aardig tegen je gaan doen als ze horen dat je dj bent. Je wil niet weten hoeveel mensen 'dj willen worden' (dat zinnetje alleen al! :rolleyes: ) het inderdaad voor die 'status' doen, om interessant gevonden te worden...

Obi, denk je nou echt dat iedereen hem op gaat bellen en gaat mailen? Dacht het niet... De gedachte is alleen wel erg leuk, sorry, ik kan er tenminste wel om lachen.
Obi
Ok, de tendens is een beetje veranderd, was het eerst dat 'iedereen' liep te schreeuwen dat hij niet kan draaien, is dat nu een beetje gerelativeerd. Nu is het de mentaliteit waar 'iedereen' over valt. Vraag ik mij af hoeveel mensen hier hem werkelijk wel 's gesproken hebben...

Ik heb het idee dat jullie je een beetje teveel hebben laten beïnvloeden door het stuk in de Revu van een paar weken geleden. Dat was inderdaad niet echt een net stukje, is hij zelf ook niet blij mee. Ze zijn er op een nogal roddelblad-achtige manier mee omgegaan. Een hoop dingen zijn verdraait in dat artikel.

Nu verbaas ik mijzelf dat ik het zo voor Jean aan het opnemen ben, ik heb verder weinig met hem te maken en dat vind ik prima. Maar ik kan niet tegen de kortzichtigheid van een hoop TA members, erg vermoeiend. Lekker makkelijk om het met z'n alleen eens te zijn en maar te gaan lopen blaten op een persoon... Weinig diepgang, beetje kuddegedrag. Veel meelopers hier toevallig..? Uit de postings die ik hier op TA lees kom ik ongeveer steeds de tendens tegen: "Tiësto Rules, Jean sucks." en "Commercialiteit sucks en wij zijn underground".
Beetje platte denkwijze.. Ik zou graag 's een keer wat stellingen gemotiveerd zien, zou het niveau van dit board ten goede komen.
Obi
quote:
Originally posted by New Wave

....maar het gaat vooral om de MENTALITEIT die hij heeft......en dat is gewoon super bagger...kinderachtig...kneuzig....triest...arrogant...zelfgeilheid.....en ga zo maar door.......

Zijn dat nou precies de kenmerken die ik een aantal members hier toe-eigen als ik de replies (in bijvoorbeeld deze topic) lees...

Gek is dat toch.
TimeportE
Ik moet wel eff kwijt dat naast alle roddels etc etc Jean meestal wel de neiging heeft om zijn sets te verneuken!.. alle sets die ik hoorde en dan meen ik echt alle.. (misschien net de foute maar ja) vond ik nix hebben, weinig energie etc, maar werden daarnaast ook nog eens slecht gemixed.. sensation set is een erg goed voorbeeld hiervan! Als ik op een zaterdag avond uitga dan zie ik vaak betere dj's draaien maar die dan minder bekend zijn, en dat vind ik nou net zo jammer..
Jean persoonlijkheid (wat je meekrijgt zonder em te kennen) bevalt niet alleen mij maar ook vele andere lui niet.. Hij komt namelijk enorm arrogant over, en dit maakt ie zelf waar door op tv en in krant te zeggen dat hij de nummer 1 dj van de wereld is!! jean mag dan wel kunnen mixen maar dat heb ik nog niet al te vaak gehoord..
Greetz TimeportE.. the TimeMaster.. HEHE :D:D:D
Eye-Riz
je hebt gelijk qua het beïnvloed zijn door media. Een mening is niet te baseren op een stukje in een krant, tenzij dat stukje jouw mening sterkt als je die persoon kent (en dan heb ik het niet over een keer een paar woorden uitwisselen, da's niet hetzelfde als iemand kennen). Maar door zo'n stukje in een krant kun je WEL zeggen dat je die persoon op een bepaalde manier over vindt komen. Is toch ongeveer als een eerste indruk van iemand krijgen als je iemand voor het eerst ziet (en die hoeft ook niet altijd te kloppen).
Vinyl Boy
even voor eye-riz: ik zei dat een dj status heeft waarop jij zei dat dat niet zo zou moeten zijn. Ik constateer ook alleen maar, tis niet zo dat ik bed8 heb dat dj's status hebben.

En voor Obi: als je een beetje had opgelet tijdens alls discussies die over Jean gaan, dan had je kunnen zien dat men hier al langer op de hoogte is van het feit dat hij af en toe wel een goede set draait, maar dat zijn mentaliteit niet deugd. En om ons dan in een daglicht te zetten alsof we allemaal geen mening hebben en als een stel Josti's achter elkaar aan zouden lopen, vind ik wel erg kinderachtig en makkelijk van je. Je opmerking: "Commercialiteit sucks en wij zijn underground." stopt ons ook in een hoek waarin de meesten van ons helemaal niet thuishoren. Dat jij nou toevallig voor ID&T werkt (hier ben ik ff niet meer zo zeker van, pin me er niet op vast) wil nog niet zeggen dat alles wat met ID&T te maken heeft goed is.
Het feit dat Jean al langer meedraait dan wij in de dance scene, hoeft toch ook niet te betekenen dat wij geen mening over hem mogen vormen? Over kortzichtigheid gesproken zeg.

Misschien is het interview in de Revu idd verdraaid (kan best, gebeurt heel vaak met interviews), maar denk je nou echt dat men dan denkt: goh, misschien is he nie waar, ik hou me mond wel totdat ik hem een keer spreek? Wij zien toch ook hoe die gozer zich gedraagt in het openbaar? Een vriendin van mij (die zoals te lezen was in een eerdere post in deze thread) is een hele week met hem opgetrokken en kan zijn houding zoals beschreven in het Revu interview redelijk bevestigen.

In plaats van te doen alsof je mijlen ver boven ons staat en de wijsheid in pacht denkt te hebben, kun je beter gewoon je in de discussie mengen. Probeer ons maar met redelijkheid te overtuigen en niet met arrogantie, want dat druipt nu dus van je posts af.

Rudy
Wat een gezeik allemaal zeg!

JEAN ZUIGT GEWOON! :whip:

Lijkt me basis!
Jukx
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
In plaats van te doen alsof je mijlen ver boven ons staat en de wijsheid in pacht denkt te hebben, kun je beter gewoon je in de discussie mengen. Probeer ons maar met redelijkheid te overtuigen en niet met arrogantie, want dat druipt nu dus van je posts af.

Ehhm.. ja daar staat dan wel weer tegenover dat "wij" onszelf ook een behoorlijke arrogante houding aanmeten dmv onze denigrerende opmerkingen over DJ Jean zelf. Alsof de man helemaal niks voorstelt en wij het allemaal wel eventjes beter doen/weten.

"de wijsheid in pacht denkt te hebben"
mooi gezegd trouwens!! :) :) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement