|
Statistieken Belgian Tranceaddicts (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
BETA-ers zijn over het algemeen wat jonger dat de NLTA-ers volgensmij, maar dat komt doordat jullie forum ook wat later ontstond. Maar jullie gaan nu wel hard :) Maybe komt dat omdat er bij ons strenger gemoderate werd/wordt. Vroeger best wel wat flinke flamewars etc gehad met wat oude Moderators... Die zijn ook al een aantal keren verwisseld. Alleen Blik is al eeuwen moderator.
Ik ben geregistreerd op Mar-17-2001 nadat ik eerst heel erg lang op RMF (raremusicfinder) heb gezeten, daar (super-)moderator ben geweest en veel mp3z heb aangeboden ;) Toen het daar te druk werd en er alleen leechers kwamen ben ik richting TA gegaan.
Zoveel posts per dag heb ik niet, 4497 in totaal (3.87 posts per day), maar dat komt omdat ik in het begin nooit postte. De laatste tijd is het wel 6p/dag.
Vindt het wel cool om te zien dat het hier in het BETA ook een hecht clubbie is, dat is in NL ook wel zo, d'r is al heel lang een 'harde kern' van een aantal man, die de meesten van jullie wel gezien hebben op de Armin feesten in de Asta of op die boot, of zelfs op Addiction ;) |
|
|
| TOR |
flamewars hebben we hier nog niet echt gehad.. Nederlanders zijn doorgaans directer in de omgang dan Belgen, jullie zullen eerder zeggen wat er op je maag ligt dan ons. misschien is dat de reden.. :)
en je hebt gelijk, het aantal BeTA's is sterk toegenomen de laatste tijd :eyes: |
|
|
| pooley |
Wel ja vooral de laatste tijd zijn er veel mensen bijgekomen. En andere members beginnen ook weer meer te posten.
Soms is het ook nutteloos discuties uit te lokken, heeft egeen zin *insert pic *arguing on the internet ...* *:)
Ook dom als ge nutteloos zit te flamen en dan derna samen weer uitgaat.
Er is een vaste kern aant ontstaan, echt super gewoon :) Eindelijk volk om naar goeie feestjes te gaan her en der ! |
|
|
| Tiger777 |
| Het is hier inderdaad een leuk clubje geworden. Ik vind het leuk als iedereen iedereen kent. Er moet hier ook niet strenger gemod worden vind ik, het is een gezellig forum'ke da ni alleen over trance gaat, maar een beetje over vanalles en da blijft best zo :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TOR
flamewars hebben we hier nog niet echt gehad.. Nederlanders zijn doorgaans directer in de omgang dan Belgen, jullie zullen eerder zeggen wat er op je maag ligt dan ons. misschien is dat de reden.. :)
en je hebt gelijk, het aantal BeTA's is sterk toegenomen de laatste tijd :eyes: |
Denk niet dat dat de reden is :) We bestaan wat langer, en hebben een grotere groep mensen. Dan kan je nooit iedereen te vriend houden :D |
|
|
| Kaidreas |
ej ik wil nu nie de newbie uithangen e, maar waar kunt ge da zien????
start? :D |
|
|
| Wildfir3 |
"profile" :)
Vind het ook wel leuk dat er een vaste groep is van beta-posters, ne mens begint den andere mens op den duur te kennen hé :)
En qua uitgaan naar feesjes, heb ik nog niet echt veel ervaren (enkel AIB en dat feesje in leuven waar ik me niet meer teveel van herinner :toothless ), maar dat is omdat die hele armada meuk me niet direct veel zegt, en omdat beta's daar in het algemeen vooral naartoe willen (heb ik da nu ni mooi en onpartijdig geformuleerd? :D). Nuja der zullen nog wel feesjes komen zeker :) |
|
|
| Kaidreas |
| ik was bij de verkeerd profile aan het zien. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Er is een vaste kern aant ontstaan, echt super gewoon :) Eindelijk volk om naar goeie feestjes te gaan her en der ! |
inderdaad echt de max!!!
tnx beta's :D |
|
|
| Wildfir3 |
| Nog vier posts en khebber 1700. I'm teh spammor |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Nog vier posts en khebber 1700. I'm teh spammor |
Nog 3 nu... :D |