|
Statistieken Belgian Tranceaddicts (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| i want to know more! :) |
|
|
| Wildfir3 |
Der was gewoon is zo ne zekere 'trigax' op het be-ta kanaal gekomen, en die wou niet zeggen wie hij was. Hij deed zichzelf enorm 'interessant' voor en beweerde dat hij admin was en dat hij mij kon bannen. Ik zei 'ok, ik daag u uit', waarna hij mij dus zonder reden een ban gaf van TA. Gevolg -> heeft gezaag aan zijn oren gehad van andere admins en heeft adminstatus opgegeven
da is 't korte verhaal :) |
|
|
| cyberia |
| :haha: nog nooit iets van gehoord,leuke anekdote wel:toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by cyberia
:haha: nog nooit iets van gehoord,leuke anekdote wel:toothless |
ja. leek int begin een echte 'dikke nek' mah als je hem leert kenne merk je wel dat het een toffe is :)
jammer. heb hem al lang nie meer gesproken :( |
|
|
| pooley |
| Hij zit elke dag te idlen met zen op statussen op irc... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by pooley
Hij zit elke dag te idlen met zen op statussen op irc... |
Nederlands aub? |
|
|
| pooley |
| Hij zit elke dag te idlen met zijn 'op' statussen op IRC (webchat => #armind etc) |
|
|
| Gladius |
| idlen is soort spamme zekers? => |
|
|
| Wildfir3 |
| hehe, alweer een reden om niet naar den armin chat te gaan dus :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
hehe, alweer een reden om niet naar den armin chat te gaan dus :D |
Alleen op donderdag wordt er gechat vanwege ASOT, maar het is dan net een speeltuin daar ;) Voor de rest van de dagen bijna nooit |
|
|
| Dj Thy |
| quote: | Originally posted by Gladius
idlen is soort spamme zekers? => |
Idlen => niks doen. Als ge op irc idlet, wil dat zeggen dat ge juist aanwezig zijt, zonder iets te doen (zelfs niet chatten). Zo zijn der veel op irc hoor. |
|
|
| pooley |
| en op adnere chans zit em daar ook #ukta, gdjb etc |
|
|
|
|