|
Statistieken Belgian Tranceaddicts
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Sinds wanneer zijn jullie member?
Hoeveel posts hebben jullie?
Joined: 25dec 2001
posts: 2639
Kweet dat ik niet de eerste ben, Trigax was er voor me, maar die heb ik al een jaar niemeer gezien ofzo.
Laat eens zien hoe oud jullie zijn |
|
|
| Pumaz |
| Ik ben er sinds 27 mei 2003 en dit is mijn 952ste post, maar ik heb wel 4 à 5 maand hier niet op gekunnen doordat mijn pc kapot was:whip: |
|
|
| djcresto |
Joined: 27 mei 2001
posts: 1420
ben al één van de langst geregistreerde beta's
cyberia was er ook nog voor mij, ik heb ook een tijd heel weinig gepost, de main forums zeggen mij op zich niet veel meer, maar sinds het beta forum ben ik weer volop actief |
|
|
| pooley |
Apr-03-2003
1890 (4.59 posts per day)
Was er vroeger ook al bij maar ben dat acount kwijtgeraakt :/ |
|
|
| Giesber |
Dec-14-2003
46 (0.29 posts per day)
gene vette dus |
|
|
| Meltoz |
Had vroeger e account onder Summer Sun, ma diene is afgevoerd... Nu dus onder Meltoz:
Arrived: 27.11.2003
Posts: 534 (3,08 posts per day)
Relatief goed...:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Date Registered: Apr-14-2004
Total Posts: 490 (14.18 posts per day)
smells like powerposting...:o |
|
|
| teknasia |
Date Registered: Jun-24-2001
:) |
|
|
| Wildfir3 |
8 juli 2003
1579 (5.00 posts per day) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
smells like powerposting...:o |
ing spam ja ;)
nee, het is altijd vrij zinvol :D |
|
|
| lievez |
Dec-01-2003
Total Posts: 108 (0.64 posts per day)
nieveel ma alsek niks te zegge heb postek dus ook niks, SPAMMERS! :p
:D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
Date Registered: Aug-20-2003
Status: Junior tranceaddict
Total Posts: 31 (0.11 posts per day)
mjah, is maar magertjes, i know, ma kben et aant verbeteren ... leuk forumpje hier dus kom'k ier ook es ewa meer rondhangen :) |
|
|
|
|